-->

2013. december 3., kedd

17. fejezet A majmok bolygója

-Beszélj a magad nevébe! - ezt a kijelentését én csak egy szúrós tekintettel gratuláltam.
-Te meg ne a szádat jártasd hanem tömjed a majmot! - utasítottam.
-Az már be van tömve. - mutatott a tányérra. 
-Fiúk ti nem vagytok álmosak? - kérdeztem.
-Nem. - hangzott az egybefolyt válasz.
-Örülök neki. Legalább engem hagytok aludni? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Nem. Hogy ha pedig el mersz aludni akkor meg foglak szívatni. - biztatott Niall az alvásra. 
-Hé Alice nézd , banánt eszek!! - jelentette ki Harry.



-Ha akarod te is kaphatsz! - vigyorgott.
-Á-Á ő ilyet kér. - néztem arra a személyre akitől hangzott az utóbbi kijelentés aki ez esetben Zayn volt.


-Hé Alice ismered ezt a játékot? - most a szőke idióta felé kellet néznem. De bár ne láttam volna, szerintem lelki traumám lesz.



-Igen ismerem, tudod mi általános iskolába még a tanárokkal is ezt a tiszta elme fogyi játékot játszottuk. - bővítettem a mondatot.
-Hmmmmmm..... ez nem ér!! - morogta mint egy 5 éves. Na jó be kell vallanom nem is vagyok most már olyan álmos.
-Louis te meg mi a francot csinálsz?!! - döbbentem le mikor megláttam a kettes számú idiótát. 






-Semmit. - jelentette ki.
-Nézd Niall gitározik!!! - ordított és az említett személyre mutatott. 



-Te elvagy? - kérdeztem tőle.
-He! - válaszolt egy szóban. Na jó most komolyan nemrég még szidtuk egymást, most meg. 
-Aliiiiiiceeeeeeeeeee!!!! - kapcsolódott Liam is a cirkuszba. 



-Liam legalább te ne!!! - nyitottam szét a kezem és értelmetlen pofát vágtam.
-Szóba jöhet. 


-Vagy mégsem!

-Ti nagyon idióták vagytok. - jelentettem ki, mire.


-Keiiiiiiiiiiiiiii!!!!! - ordítottam.
-Mi az? - jött ki a szobából.
-Szerinted. - mutattam a fiúkra akik galád módon nem csináltak semmit és mint egy angyal úgy viselkednek.
-Én ezt nem értem mit csináltunk? - értetlenkedett Niall.



1 megjegyzés :