-->

2013. november 28., csütörtök

16. fejzet

-Nem bírnátok ki legalább egy percig civakodás nélkül? - kérdezte mérgesen Liam.
-Ha egy buziról van szó akkor nem. - válaszoltam.
-Nyugi cica ha az a baj akkor csak tudj bármikor megkaphatsz! - hajolt le hozzám Niall miután fel kelt. 
-Inkább egy újabb vérfarkas karmolás. - flegmáztam.
-Ó majd szólok a haverocskádnak. - röhögött. - Végül is vérszívó vagy. - rakta hozzá.
-Ez vagyok igen képzeld valaki csak álmodik arról, hogy vámpír lesz. És a te helyedbe én befognám a pofám addig amíg a vámpír szívja az ír vért és nem fordítva. - csúsztam hátra a székben aztán vissza mert rájöttem, hogy nem is olyan kényelmes úgy mint ahogy gondoltam. 
-Te is maradj csöndbe mert ahogy én tudom az írek képesek csak vámpírt ölni. - vigyorgott.
-De halandóként még ők sem. - rántottam meg a vállam.

********************

Már lassan egy hete mind, hogy össze vesztünk Niallel. Azóta sem szóltam hozzá, se ő hozzám. Minden este a sikátorban alszom. Végül is kicsit sem veszélyes a sok átkozott és punk akik mindenre képesek. A fiúknak eszébe sem jut behívni. Üsse kő már csak 1 hét és vissza húznak oda ahonnan jöttek. Nem mintha annyira várnám mert Niall- en kívül a többiekkel tök jóba vagyok szinte már testvérek. Zayn-el mindig jól eltudok beszélgetni a komoly dolgokról de amúgy ő is fúl hülye. Liam-mel mindig a Disney filmekkel idegesítjük a többieket. Louissal a Kevin nevezetű galambbal szoktunk szaladgálni miközben ordítozunk. Harryvel Keit szoktuk szívatni. 
-Te alszol???? - ordított Louis miközben azért próbáltunk fent lenni mert Keit valamiért behívta Niallt beszélgetni és ezt hallgatjuk ki. 
-Ja, egy kicsit. - válaszoltam.
-Remek most beszél Niall Keival. - szólt közbe Harry.  Már mind annyian  az ajtón keresztül hallgatóztunk.
-Niall te mért vesztél össze Alice-el? - hangzott a kérdés.
-Ja semmi csak volt egy ki faszi akivel lelépett valamilyen Jack gyerek és én is haza hoztam egy csajszit ennyi. - válaszolt Niall.
-És ez mért váltotta ezt ki?
-Honnan tudjam. - válaszolt mogorván. Aztán felkelt a székből és az ajtó felé jött. 
-Alice ne csorgasd már a nyálad.  - szólt rám kuncogva Liam miközben én már töröltem le is a nyálam. 
-Futás jön ki!!! - és Harry már futott is hősiesen mentette a bőrét és mint egy igazi vezér hátra hagyta a többieket. Na ezen kezdtem el nevetni miután a biztonságot  adó konyhába. 
Az ajtót csak úgy kicsapta a helyéről és a konyha felé jött.
-Szia mi történt? - szólaltam fel. 
-És ez téged mióta érdekel? - vont kérdőre. Én pedig tök komolyan álltam addig amíg nem láttam meg Harry arc kifejezését.




Egyből el nevettem magam. 
-Mi annyira vicces ezen? - kérdezte Niall szúrós szemekkel. 
-Ő - mutattam Harry felé.




-Fiam te normális vagy? - kérdeztem Harry-től.
-Igen tán nem hiszed? -  állt le a hülyeséggel.
-Nem egészen hihető de mindegy. - Mikor magam elé néztem már Niall nem elöttem volt hanem a kajáját ette. Az asztalnál ülve.  
-Mit eszel ültem le mellé? - mosolyogva. Nem tudom mi most ez a kedvesség roham, de ha egyszer azt súgja valami , hogy legyek vele kedves. Vagy inkább valaki. - magam mellé nézve észrevettem, hogy  Drék a fülembe azt sutyorogja LEGYÉL VELE KEDVES!!! Gyors lesöpörtem a vállamról és tovább figyeltem Niall válaszát, de ő csak rámutatott az asztalon lévő tálra.


-Nem is te lennél!! - szólt közbe Louis.
-Csináljak valami finomabbat? - kérdeztem mosolyogva. Kicsit bűntudatom van mert egész héten ki közösítettük Niallt. 
-Most úgy őszintén mért vagytok velem kedvesek? -húzta fel az egyik szemöldökét. Mi csak egy váll rántással lerendeztük. 
-Na csináljak vagy ne? - kérdeztem újra.
-Igen. - hajtotta le a fejét ezzel tudtomra adva, hogy kicsit most szégyenli magát. Persze ezt értem hisz nem rég még szidtuk egymást.- el indultam a konyha felé, ott olyan fél órát tölthettem.
-Jössz már? -türelmetlenkedett.
-Megyek. - válaszoltam. És már tettem is le az asztalra a palacsintát. 



-Ezért voltál bent fél órát? De amúgy dicséretes. De akkor is!! - vont felelősségre.
-Nem csak ezért hanem azért mert mindegyik majom más -más félét és külsejűt kért. - mentem vissza a konyhába a többiért. 
Az asztalra egyenként tettem le megnevezve kinek van szánva.

-Liam



-Louis


-Harry

- Zayn


-Fiúk kéééééééééééész a kaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa!!!!! - ordítottam - Na ezért voltam bent fél órán keresztül. - grimaszoltam.
-Wow!!!! - ordítottak fel egyszerre.
-Legyen is wow ha már az egyikőtök leszidott azért, hogy ez fél óráig tartott. - néztem Niallre a ki csak küldött egy puszit.




De viszont amikor elfordultam.


-Hülye vagy. - jegyeztem meg.

1 megjegyzés :