-->

2013. december 25., szerda

25.fejezet A ,, kóma,,.

Az ajtót lassan sikerült teljesen kinyitni, de az ami bent volt teljesen elűzte azt a hitemet, hogy ez az egész csak szívatás. Alice ott feküdt vámpírharapásokkal az egész testén és a saját vérében úszott. A látvány majd össze roppantotta a szívem. Hála istennek Drék nyugodtan aludt szóval Alice is csak alszik most vagy valami olyasmit csinál. Ha Alice halott lenne Drék is. 
-Hát, most már tuti nem hagyom, hogy egyedül fürödjön!! - próbáltam lassan és óvatosan felemelni a tiszta vérben fürdő lányt.
-Hú, elég sok vért vesztett. De hála istennek ez mégsem az övé. - állapodott meg Louis.
-Akkor kinek a vére, és hogy, hogy nem az övé?? - halmozta el kérdésekkel Louist Zayn.
-Ez nem olyan vörös mint az ír vér és ő neki ír vér folyik az ereiben a másik pedig ez itt az övé - mutatott az egyik sebre. - ez viszont már nem. - mutatott a mellette lévő tócsára.
-De akkor honnan van? - kérdezte most már Liam.
-Innen. - mutatott a hasán lévő giga harapásra.
-De, hát ez nagyobb harapás mint ez , de sokkal kisebb min Alice-é. - vettem figyelembe a fog méreteket.
-Szóval nem Alice faja szóval átkozott vámpír. - okosított minket Harry. Be kell vallanom furcsa ember alakban ilyenekről beszélni és igazán lebukás szaga van.
-Na jó én lemosom róla a vért és kitisztítom a sebeket. - terveztem meg a cselekedeteimet.
-Hát az a seb tisztítás nem fog össze jönni. - mutatott a sebek helyére Louis mert már addigra egy folt sem volt rajta.
-Nem hittem volna, hogy ilyen gyorsan regenerálódik. - mutatta fel a hüvelyk ujját Zayn.  
-Akkor csak lemosom róla a vért. - javítottam az előző mondatomon.
-Ti észre vettétek, hogy, hogy finoman fogalmazzak nincs rajta semmi. - hallatszottak Harry igaz gondolatai.
-Nem. Nem igazán. - válaszoltuk egyszerre.
-Vajon mit csináltak vele? - kérdezte furcsán nézve Zayn.
-Nem tudom, de általában egy vámpír nem erőszakol meg senkit. - nyugtatott engem Liam mikor már az ereim átváltozásra duzzadtak.
-De, ha.. - akadoztak a szavaim a feszültségtől és a vérfarkas fogazattól.
-Hé, nyugi majd meg kérdezzük. jó? - tette a kezét a vállamra Liam.
-Mi, van, hogy ha valami lelki baja lett? - kérdezte Zayn ,,oldva,, a feszültséget.
-Nincs lelke mert vámpír. - csapdosta a fejét Louis.
-De, attól még traumát szenvedhet. - nyugtatott Liam.

*************************A fürdőben*********************

*******Alice szemszöge********

Állok a zuhany alatt mikor hideg szél csapta meg a hátam, észre vettem, hogy nyitva az ablak. Kiszálltam a zuhany alól és az ablak felé vettem az utam. Egyszerre megdermedtem egy  röhögés hallatán ami a hátam mögül jött és nem éppen olyan fajta röhögés volt, hogy Alice ügy nem vettél észre, hogy néztem azt, hogy fürdesz. Hanem egy most meghalsz féle röhögés volt.
Éles, hideg fogak harapdálását éreztem. Az egész testem lefagyott. Néhány lassú kínzó perc után minden eltűnt nem láttam semmit csak azt észleltem, hogy a szememet csuktam le a fájdalom hatására. Persze én ezt az egészen érthető dolgot az elején úgy fogtam fel hogy: meghaltam,, elájultam, a halál és az élet között vagyok, kómába estem, de arra már nem volt eszem, hogy egyszerűen csak becsuktam a szemem.  A földre érkezéskor egy röpke sikoly hagyta el az ajkaimat.  Ezek után, mivel már így is kimerültem, tényleg magával ragadott a sötétség, és ezalatt azt értem, hogy elaludtam.

*******Niall szemszöge*******

-Boldog Karácsonyt!!- szólalt fel Louis.
-Köszi!! -szólaltam fel mogorván.
-Hidd el haver nekem a legrosszabb, nem tudom meg, hogy mit vett nekem. - nyöszörgött Louis.
-Nem mert Alice-nak ő most is a kínok kínját éli át. - nyugtatott Zayn.
-Komolyan ti tudtok a legjobban megnyugtatni! - vágtam hátba Zayn Alice lábával. 
-Na, ne bántsd a szerelmem!! - nyávogott a hátát simogatva.
-Te már csókoltad meg, mert én igen. - akadtam ki a szerelmem szónál.
-Te, mikor? - kérdezte Harry.
-Még a legelső nap üvegezéskor. - így kimondva már inkább kínos.
-Az csók volt??? - kérdezte Harry.
-Igen, emlékszek azt adtam neked feladatnak. És te ép csak, hogy hozzá értél a száddal. Te,ki mamlasz. - csapott vállba Louis nyávogva.
-Kia mamlasz?? - kérdeztem vissza.
-Hát, te , te kis huncut. - húzta az agyam Louis.
-De tudod a szopás süketít te kis forró. - kezdette el Harry is.
-Ki a forró? - akadt meg a lemez.
-Hát te. - folytatta Zayn.
-Csak érjünk ki az erdőbe ott majd letépem a fejeteket. - idegesítettem fel magam.
-Na nyugi, addigra mire kiérünk már erdőtüzet fogsz okozni. - nevetett Liam.
-Haver örülök, hogy te vagy a megértő és együtt érző. - döbbentem le.
-Fiúúk!! - ordított Harry.
-Mi van!! - ordítottuk vissza.
-A veszekedés és az erőszak nem old meg semmit. - okosított minket Harry.
-De te kezdted! - ordítottam le.
-Nem igaz mert Louis. - ordított immár ő is.
-Na jó kifele hagy mossam le Alice-ről a vért! - hessegettem ki őket. 
-Biztos azt fogod csinálni?? - jött vissza a perverzke.
-Igen biztos. - csuktam be az ajtót.
-Na jó azért én jövök és segítek. - jött be kedvesen Liam.
-Meg amúgy se akarlak egyedül hagyni így vele. - utalt arra, hogy enyhén nincs rajta semmi. 
-Most komolyan nem csinálnák vele semmit. - védtem meg magam.
-Én tudom csak na!! - fogott meg egy szivacsot majd bevizezte.
-Csinálod te?? - kérdezte tőlem.
-Hát jobban érezném magam ha nem te fogdosnád ŐT. - emeltem ki az őt.
--Tessék. -nyújtotta át a szivacsot.

*********************************

Alice lassan ébredezett mellettem. Az ágyán feküdtünk mind a ketten, a többiek a földön ültek a TV-t nézve. 
-Jó reggelt királylány! - simítottam végig az arcát mikor láttam, hogy ki van nyitva szeme. Alice egy kicsit megrezzent azután elhúzódott tőlem. Nem szólt egy szót sem csak bámult mintha nem tudná ki vagyok.
-Miért vagyok a szobába, tisztán, és felöltöztetve. Igaz ez a szerelés tényleg kényelmes, de akkor is. - kérdezte tőlünk feszülten.
-A fürdőbe voltál vérben úszva. Mi megmosdattunk, felöltöztettünk é s befektettünk az ágyba.
-Legalább nem Harry volt? - nevetett miközben próbált jobban felmelegíteni magát velem.
-Hé, a kezem nem takaró! - nyivákoltam.
-De-de olyan meleg vagy - nyöszörögte kölyökkutya tekintettel.
-Mi megmondtuk!! - ordított fel Harry.
-Mit mondtak meg? - kérdezte miközben a szemeit dörzsölgette. 
-Ja csak meg állapítottuk, hogy ő szokta okozni az erdőtüzeket. - legyintett a kezével Liam.
-Ja , de kis szemetek vagytok. Legyetek kedvesebbek a kis ír manóval. - ölelt át mint egy plüssmacit.
-Jól van szerelmem.- egyezett bele Zayn.
-Le maradtam valamiről? - húzódott el tőlem.
-Lényegtelen. - szólat fel Zayn.
-Aha oké. - nevetett aranyosan Alice.
-Mért mosolyogsz?? - kérdezte tőlem, amire én egy kicsit elpirultam.
-Beléd van zúgva a drágaság!! - ordított Harry.
-Fogd be banán zabáló!! - vágtam hozzá egy párnán annak jeléül, hogy mennyire tetszik nekem az előző mondata.
-Hé!! - morgott rám Alice.
-Mi az?? - kérdeztem tőle döbbenten.
-Nem szabad így viselkedni! - emelte fel az egyik ujját fenyegetés képen.
-Még ha az egy idióta majom, akkor sem. - tette hozzá.
-ÁÁÁÁ.. tényleg!! Boldog Születés napot Louis!! - ordította a fülem mellett ami iszonyú jó móka volt.
-Ó köszi!! - hatódott meg. 
-De ezzel egy kicsit elkéstél mert már nem december 24.-e van hanem 25.-e van. - tette keresztbe a kezét.
-Szóval ide a karácsonyi ajándékommal de sürgősen!! - pattant fel a helyéről Louis.
-Ááá.. - morgott egyet Alice aztán a fejére húzta a takarót.
-De, na!! - ugrott fel az ágyra a Louis nevezetű hülye gyerek.
-Nem kéne pihenni hagyni? - löktem le őt az ágyról.
-Már eleget pihen. Amúgy meg csak magadnak akarod őt kisajátítani. - tette ölbe a kezét.
-Mi dehogy. - védekeztem habozás nélkül.
-Jól van én megértelek. - ütögette a vállam Alice.
-Már te is?? - akadtam ki.
-Bocsáss meg!! - ölelt át úgy hogy már levegőt is alig kaptam.  
-Semmi baj. - köhögtem ki lassan és csendesen haldokolva.
-Köszi. - nyomott az arcomra egy gyors puszit amit a rákszegeződő kétméteres szempárok követtek.
-Mi az?? - kérdezte sértődött arckifejezést vágva. 
-Na gyerünk karácsony van!! - ugrott ki az ágyból aztán vissza esett, mert egyensúlyát vesztette. 
-irány a karácsony fa!!- futottak lefele, Alice meg engem próbált kiráncigálni az ágyból. A sok gyengéd rángatást meg unva, egy kézzel felemel és úgy mentünk le a lépcsőn.  

Boldog Karácsonyt minden blog olvasónak!! Várom a hozzá szólásaitokat.
By.: Sára





2 megjegyzés :

  1. Most találtam meg és bnagyonnagonjooi!!!:)
    Ui.:Boldog karit.

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon szuper a blog!!!! :)

    Boldog Karácsonyt Mindenkinek!!

    VálaszTörlés