-->

2013. december 23., hétfő

24.fejezet Mi van Alce-val???

Az erdőhöz vezető úton többször is találkoztam Jack szúrós szempárjával. Nem tudom mi baja van velem ennek a csávónak, de az meg nyugtató ebben a témában az, hogy én sem csípem őt. Vajon  mit mondott Alice-nak, hogy össze esett? Bármi is az Alice nem akarja, hogy megtudjam.  Nem mintha én titkolnék előle valamit. Kivétel az, hogy nem mondom el neki, hogy én vagyok az a személy akinek elmondja, hogy mit érez irántam és az akinek elmondja, hogy mit csinált velem. 

*******Alice szemszöge*******

-Na jó mikor jön már a szöszi? - kérdeztem komor tekintettel.
-Lehet, hogy túl sok volt neki a tegnap esti. - nevetett a göndör.
-Ha-ha, amúgy nem történt semmi olyan ha tudni szeretnéd! - jelentettem ki ingerülten.
-Aha persze, ha csináltatok volna valamit akkor is ezt mondanád! - kezdett bele a vitába a világos.
-Valakinek, valamilyen hozzá fűzni valója?? - kérdeztem unottan.
-Vérfarkas vagy emberi formában? - kérdezte a sötét amire én csak a fejemet kezdtem verni a fába.
-Szóval!! - kérdezte imént már a fekete. Amit én csak erősebben ütöttem a fejem a fába.
-Nem fáj a fejed? - állt elő a kéréssel a világos.
-Fárasztóak vagytok. - morogtam halkan.
-Hát ha nem alszunk este akkor biztos fáradtak vagyunk. - okosított a fekete.
-Ki nem alszik este? - állított be vagy ki mert a szabadban egy erdőben voltunk nem pedig egy házban négy fal között.
-De jó, hogy itt vagy már. Ezek nagyon fárasztóak. - bújtam a puha szőke bundájúhoz.
-Nagyon fáradt vagy?-  kérdezte miközben a földre feküdt le.
-Igen. - nyöszörögtem.
-Gyere pihenj. - invitált arra hogy dőljek le, amit én követtem is. 
-Na milyen volt a gördeszkázás? - kérdezte miközben próbált elhelyezkedni a roppant kényelmes földön.
-Nem volt gördeszkázás, mert én reggel a játszótér hintájának a gerendájáról lógva ébredtem és azután elborult az agyam és ha nem jön Liam vagy Louis már nem emlékszem, hogy melyik volt na, de mindegy az a lényeg, hogy össze vesztem megint Niall-al. De azután jött Jack, tudjátok az a kedves srác meg minden és kitépte Niall kezéből a gördeszkám mert ők úgy készültek, hogy akkor a szívatásuk után elmegyünk, de ez lényegét veszti most. Jack megkérdezi, hogy nem e megyek el vele vagy maradok vele és ezt a leglealázóbb hangnemben kérdezte Niall-al szemben . Én nemet mondok az már nem lényeges miért, és ő a fülembe súgja az, hogy ,, Biztos finom a vére. ,,. Szóval Jack-ről kiderül, hogy már átkozott vámpír. - a mondat kínosabb vagyis a szőke plüssmacis résznél elpirulva.
-Jó, akkor most a szerelmi háromszöged egyik darabja az ősellenséged a másik pedig a kajád. Apám!! - ordított a végén a fekete.
-Ja, össze vetve ennyi. - bólogattam bele egyezőjen.
-Na akkor ezt a témát se boncoljuk tovább!! hanem mit fogunk csinálni ? - kérdezte a sötét.
-Mi lenne ha hagynánk aludni a vámpírkát? - jelentette ki a fekete.
-Jól van farkas hát te meg hol hagytad piroskát?_ kérdeztem tőle hátha emlékszik még.
-A csontváz túrán a nagymama házába. - és bingó még emlékszik.
-Szép álmokat! - hunyta le a szemét a szöszi.
-Fázok. - nyöszörögtem ,, halkan,,.
-Gyújtsunk tüzet? - dünnyögte  az ,, alvó,, ,, kiskutya,,.
-Igen. - kezdetem el lökdösni hátha felkel, de őfelsége nem szándékozott megmozgatni az izmait inkább mint egy igazi vezér hagyta, hogy a többiek megcsináljanak mindent.
-Te vagy aztán a szorgos ember. - jelentettem ki előbbi gondolatomhoz fűzve.
-Vérfarkas.- helyesbített.
-Nem mert kiskutya. - kezdtem el rángatni az arcát mint ahogy a kisgyerekeknek szokták.
-Ha még egyszer lekiskutyázol kitépem a hangszáladat!! - fenyegetőzött ami nem igazán érintett de őneki ezt nem kell tudnia így játszom a sértődöttet. Mi abból áll, hogy fel állok és inkább  a göndör mellé fekszek. Amit ő hála istennek elég jól meg is bámult.
-Ugye tudod, hogy soha nem bántanálak! - próbálta békülőbe hozni az utat, de én ezt is lerendeztem egy váll rántással.
-Na, ne haragudj!! - jött oda és próbált vissza rángatni. Én próbáltam valahogy ott maradni de aztán nem tudtam ellen állni. Fogai erejének és húzásának meg annak hogy a helyéig a földön húzott mert más választása nem is igazán volt úgy, hogy én közben a fűbe kapaszkodva, röhögve próbálom játszani a sértődöttet.
-Na, alszol vagy duzzogsz? - kérdezte nevetve.
-Alszok. - nyöszörögtem.
-Basszus!! - komolyan, hogy felejthettem el azt, hogy Jack bármikor megölheti Niallt.
-Mi a baj? - pattant fel a szöszi.
-Niall!! - akadtam ki.
-Már megint mit csinált az a szerencsétlen? - kérdezte nyöszörögve és elég unottan.
-Jack megölni Niallt akarni. - próbáltam habozva magyarázni ami nem igen jött össze.
-Én futni haza lenni ott. - álltam fel.
- Hé azért ne fuss! - utasított. 
-Miért?- nem értettem mért ne siessek amikor az a köcsög bármikor amikor kedve szottyan ír vért lakmározni oda megy kés kiszívja az összes vérét.
-Mert mért pont őt akarná megölni mért nem téged és ha ez így van akkor jobb ha itt maradsz.

*******Niall szemszöge*******

Nem igazán akartam, hogy meglássa az üres ágyat és netán azt higgye, hogy meghaltam mert Jack kiszívta a vérem és ezért is valószínűleg magát hibáztatná. És azt már a magyarázkodás követné és az, hogy kiderül, hogy vértfarkas vagyok. És amúgy sokkal logikusabb az, hogy Alice-t akarja megölni nem pedig engem.

*******Alce szemszöge*******

-Most bocsi de haza kell mennem. - nyöszörögtem mert nem igazán akartam de muszáj volt.
-Jó, és vigyáz magadra. - mondták hátborzongatóan egyszerre. A szöszi tanácsát megfogadva tényleg nem siettem. És hála istennek haza érve ott volt Niall aki az ágyon csendesen és nyugodtan  aludt. Gondosan zártam be az ablakot és most az egyszer a redőnyt is lehúztam.
-Megjöttél? - nyöszörögte a fáradt rekedtes hangján.
-Ja, igen meg. - válaszoltam akadozva.
-Mi a baj? - kérdezte sejtelmesen.
-Nincs semmi. Miért kérdezed?
-Csak, mert soha nem alszol itthon. - ásított a mondat végén.
-De, most is itthon alszok. - mosolyogtam, mert amióta itt vannak tényleg nem igen aludtam itthon.
-Na és most? - kérdezte a cselekedeteimet várva.
-Aszt hiszem megyek és lefürdök. - válaszoltam miközben a cuccaimat vettem elő.
-Na és ma nézhetem? - kérdezte kölyök kutya szemekkel.
-Nem. - morogtam.
- De miért? -nyávogott mint egy kisgyerek.
-Mert perverz vagy azért. - léptem ki a szoba ajtaján.
-Te is kedves vagy!! - ordította utánam , de én addigra már a fürdőben voltam.

*****************************

**********Niall szemszöge********

Egy nagy sikolyt majd egy koppanást halottam a fürdőszobából. Tisztában vagyok azzal, hogy Alice csak szívat, de azért jobb félni mint megijedni. Lassan mentem a fürdő szoba felé, és szerencsémre az ajtó zárva volt. -  DE, ha Alice szívatna akkor tuti nem zárta volna be, ha nem direkt úgy készült volna.  
-Fiúk!!! - ordítottam a lépcső irányába. Aztán kopogtatni kezdtem a fürdő ajtaján, hátha csak félre értés.
-Mi történt Alice-val hallottuk a sikolyát aztán meg egy koppanást. - értek fel az emeletre.
Már mindenki az ajtón dörömbölt vagy próbálta azt kinyitni amikor valaki belülről nyitotta. De ez sajnos nem Alice volt hanem Drék jött ki egy kis nyíláson.
-Mi a baj? - kérdeztem tőlem mikor megláttam, hogy tiszta vér és alig tud a lábán meg állni. Az ajtót de valami bentről nem engedte.
-Alice. - szólongatta Zayn.
-Vért hála istennek nem látok. - jelentette ki Liam.
-És ő vámpír nem vérzik. - sziszegte Louis.
Az ajtót lassan sikerült tejesen kinyitni de az ami bent volt....

Remélem nem felejtettétek el, hogy ma van Louis születés napja.
By.: Sára


1 megjegyzés :