-->

2013. december 11., szerda

19.fejezet Vissza térő rémálmok.

-Nem  igaz mert én vagyok Dracula!!!! - ordította Harry. És már ez is kezdi.




-Komolyan itt az egyetlen aki le vámpírozhatja magát az én vagyok!!! - adtam fel a komolyságot.
-Nem is igaz, Hazug!!!!! - ordított Louis.
-Én vagyok SUPERMAN!!!! - ordított vajon ki.


-Nem igaz mert Liam!!! - ordított Niall.
-Ne veszekedjetek azon, hogy ki melyik buzi jóóó!!!! - üvöltötte Zayn.
-Niall, most úgy őszintén te mit csinálsz? - kérdeztem az enyhén értelmi fogyi sráctól.
-Alice, most úgy őszintén te mit csinálsz? - utánozott.
-Niall!!
-Alice!!!
-Harry!
-Zayn!!
-Mi az?? - ordították vissza.
-Niall nem hagy békén!! - ordítottam vissza nevetve. 
-Alice nem hagy békén!!! - ordította Niall nyávogó hangon de ő is nevetve.
-Niall, ne molesztáld már ezt a szegény lányt!! - simította végig az arcomat Zayn.
-Nyugi Alice!! Mély levegő!! Szú -szá... - próbált nyugtatni Louis. 
-Jaj ne sírj Alice!! - törölgette a nem létező könnyeit Niall.
-ÓÓ Niall hagys már abba!! - zakkant meg Liam.
-Mi, mi van én le vagyok maradva! - szólalt fel Harry.



-Ti kész idióták vagytok. - jelentettem ki, amire Liam hülye fejet vágott.
-Óóóó.. tényleg? - állt le Niall és a kezeit dörzsölgette.
-Óóóó igen. - válaszoltam.
-Hmmm..  - és aztán felkapott és felrohant velem a szobába.
-Ez most mire is volt jó? . kérdeztem.
-Fáradt vagy, vagy nem? - kérdezett vissza.
-De igen.
-Hát akkor meg aludjunk.
-De nem akarok.
-És miért?
-Mert odalent egy kész cirkusz van és én röhögni akarok.
-Alice megmentünk!! - tört be üvöltve a 4 idióta és kitépett az ágyamból és leszaladtak velem.
-Szegénykémet bántani akarta. - ölelt át Harry és a fejemet simogatta.
-Ige kis szegény. - állt oda Zayn.
-Hagyd már békén!!! - ordította le Harry.
-Ő az enyém! - rántott ki Harry kezéből Louis.
-Nem igaz ő az enyém!! - húzott vissza Harry.
-Hazugok vagytok mert ő csak az enyém! - rántott magához Zayn, Liam meg csak ott röhögött a széken ülve.
-Segíthetnél!! - kiabáltam neki.
-Bocs, de túl jó a műsor. - válaszolta.
-Hol az én kis vámpírom? - ordította Niall.
-Szerintem az már nem a tied. - mutatott Liam felém.
--Miért? - kérdezte Niall.
-Mert ő Zayn-né, Louis-é és Harry-é. Tudod most azért rángatják. - integettek nekem vigyorogva mikor meglátták, hogy dühösen nézem őket.
-Ereszetek el ti idióták!! - üvöltöttem.
-Bocs, szóltál? - álltak le.
-Igen. Hagyatok békén egy pillanatra. - löktem félre Harryt.
-De te az enyém vagy!! - ordított.
-Mi az, hogy a tied? Ő az enyém. - húzott magához Zayn.
-Fiúk, fiúk ha elviszlek titeket gördeszkázni akkor befejezitek? - kérdeztem enyhén üvöltve.
-Igeeeeeennnnnnnn!!! - üvöltötték egyszerre.
-Köszönöm, köszönöm istenem. - emeltem a kezem az ég vagyis jobban mondva a plafon felé.
-Az csak a plafon drágám, de ha neked az a isten az is megfelel. - nevette el a végét Niall.
-Te csak maradj csöndbe! - mutattam felé az egyik ujjammal.
-Én?? - kérdezte magára mutatva.
-Igen te. 
-Miért én mit csinálta? - mutatott még mindig magára.
-Én félek a kanalaktól!! - ordított Liam miközben Louis egy kanalat tartott felé.



-Louis hagyd békén szerencsétlent! - utasítottam Louist.
-Alice Zayn bajszot növesztett. - istenem már megint mi van Niallal?


 -Játszunk!! Ti békébe hagytok, én meg alszom. - álltam elő ezzel a kifinomult ötletel.
-ÖÖÖÖööö.... Nekem ez a játék nem tetszik.  - nyafizott Niall.



-Niall ez fejezd be! - szólt rá Harry.
-Heee...



-Ez a csapat kész idióta. - válaszoltam magamnak.
-Ki az idióta? - kérdezte Zayn.




-Te. - válaszoltam.
-A válasza helyes!! - ordított és elkezdtek táncolni.


-Wow nálad idiótább nincs. - nyilvánítottam ki a gondolataimat. 
-Ó ebben biztos vagy? - kérdezte Niall.


-A kérdésre illik választ adni. - jelentette ki Harry.


-Nézd mit tudunk! - mondták olyan aranyosan mint ahogy egy 5 éves szokta.


-Nagyon ügyesek vagytok. - tapsoltam meg őket.
-Na de ezt nézzétek! - nyújtottam feléjük a telefonom amiben ez volt látható:


-Ez ez ez...- akadt ki Niall.
-Ez egy ördögi munka. - jelentette ki Harry.
-Ó és még van. - lapoztam tovább.


-Te sátán. -jelentette ki Louis.
-Na én megyek aludni ti addig dolgozzátok fel az elmúlt két perc képsorai. - rohantam fel a lépcsőn.

1 megjegyzés :