-->

2013. december 31., kedd

31.fejezet A parton.

-Na nyomás pakolni! - utasított minket Kei.
Mindenki a saját szobájába rohant. 
-Te most veszed fel, - kérdezte Niall.
-Igen, mert ott elég necces lesz átöltözni plusz még cipelni a cuccokat mert gyalog fogunk menni. - kotortam elő a fürdőruhámat. Lassan bicegtem  be a fürdőbe, ott felvettem a fürdőruhámat és rá:




-Na mehetünk? - kérdezte tőlem Niall mikor kiértem a fürdőből.
-Igen. - válaszoltam.
-Na ti is meg jöttetek? - kérdezte Liam.
-És én még megyek a szörfdeszkámért. - jelentettem ki és már siettem is az előbb megnevezett tárgyért.
-Csini. - szólalt fel Harry mikor meglátta.
-Köszi. 
-Na haladjatok! - utasított minket Kei. Ezek szerint ő nem jön velünk.
Fél óra alatt le is értünk a partra. Oda fele menet kölcsön kértem még néhány deszkát a fiúknak.
-Itt pont jó. - terítettem le a pokrócot és a fiúk is úgy szint cselekedtek.
-Nos én levedlem magamról ezt a gúnyát. - és már húztam is le a pólót, a nadrágot és a cipőt.
-Na milyen? - kérdeztem tőlük.
-Szép. - bólogatott Niall.
-Köszi. -vigyorogtam
-Cuksi!! - nyávogott Zayn.
-Hé, mi lenne ha Zayn eltemetnénk! - kiabáltam.
-Á segítség!! - rohant volna el Zayn , de Liam le fogta.
Fél perc sem telt el és Zayn-ről már kép is született.




-Na mi megyünk szörfözni. - jelentette ki Liam és Louis.
-Én meg fotózlak titeket. - vettem elő a telefonom.
-Azt merd meg! - fenyegetőzött Louis.
-Meg is merem. - morogtam az orrom alatt.
-Mit mondtál? - kérdezte vissza Liam.
-Azt, hogy... na mennyetek a dolgotokra!! - nevettem a végén.
Sunyiba elkezdtem őket fényképezgetni.













-Te mit csinálsz!!? - vette észre sunyi tetteimet Louis, amit meg is örökítettem.



-Na, de csak egy utolsót?? - néztem rá kölyök kutya szemekkel.
-Rendeben. - egyezett bele, az utolsó kép róla egészen jó lett.




Louis után láttam két fogyatékost akit ,, nem ismertem,,. Amúgy Cody és Denis volt annak a két idiótának a neve. De nem foglalkoztam túlzottan velük csak csináltam róluk egy képet.



-Hé, Alice ezt fotózd!! - szólított Harry aki már be is állt egy képre.



-Na milyen?? - kérdezte.
-Szívdöglesztő!! - nevettem.
-Mi más.  - morogta ő nagyképűsége.
-Egód fiam neked is van. - ordítottam neki.
-Tudom, azért döglenek a csajok. - ordította vissza.
-Vagy a szájszagodtól. - nevettem el magam.
-A kedvesség csak úgy szikrázik benned. - jött oda.
-Már lángol. - löktem meg.
-Niall hova tűnt? - kérdeztem.
-Nem tudo... - mondta volna tovább ha ,,valaki,, nem öntött volna le egy vödör vízzel.
-Te majom!! Neked annyi!! - kezdtem el kergetni. 
-Úgy sem.. - mondta volna tovább  győzelmi énekét ha nem terítettem volna a földre.
-Mi úgy sem?? - kérdeztem vissza.
-Semmi. - söpört le magáról.
-Jó a séród, kell Cola. - nyújtott felém egyet.



-Köszi. - vettem el tőle.
-Te nem iszol, - kérdeztem.
-De. - vette elő a sajátját.




-Mr. Kockahas?? - kérdeztem rá.
-Igen. Tök találó. Nem? - kortyolt bele.
-Ahh... Ez jól esik. - támaszkodott rá az egyik kezére.
-Mit figyelsz annyira? - kérdezte.
-Vajon a vérfarkasok is kint vannak a parton. Ha igen láttam már őket? Vajon, hogy néznek ki? Mi a nevük? - tettem fel a kérdéseket.
-Nem tudom. - kuncogott Niall.
-Szép a hátad! - kuncogott, bár én ezt nem találtam olyan viccesnek.
-Ó köszönöm az édes bókot. - forgattam meg a szemeimet.
-Szívesen. - ivott tovább.
-Sör. - jelentettem ki.
-Már nincs. - játszotta a lelki sérültet.
-Na ne bassz!! - akadtam ki.
-De már elfogyott. - sóhajtott.
-Ez nem ér. - tettem ölbe a kezem.
-Nem fáj? - utalt a hátamra.
-Nem, már meg sem érzem. Hozzá szoktam. - nevettem.
-Mi a vicces,
-Már belesem tudok, hogy milyen lenne az életem ha nem találkozok azzal a vérfarkassal. - dőltem hátra.
-Louis és Liam elvannak. - nevettet Niall.
-Harry is. - mutattam arra a srácra akit már tíz csaj vett körül.
-Irigyled? - kérdeztem tőle.
-Nem. jöhet száz csaj ha én csak egyet akarok. - komolyodott meg.
-Ó és ki az a szerencsés? - löktem meg amire ő csak újra belekortyolt az italába.
-Szóval titok. - játszottam a szomorút.
-Egy közeli barátom. - mosolygott, hát nem jutottam ezzel közelebb ahhoz a személyhez.
-Mindegy. - komor ,de egyben szomorú kijelentésemre ő elkezdett kuncogni.
-Mennyi az idő?? - kérdezte.
-4 óra. - lepődtem meg.
-Jól elszaladt az idő. - sóhajtott.
-Hova? - mosolyogtam.
-Haza. - dobta ki az üres dobozt.
-Az enyémet is!! - nyújtottam neki, ő engedelmesen azt is kidobta.
-Nem, fog hiányozni? - kérdezte.
-De igen. - néztem körül.
-Olyan természetes már számomra ez a környezet. - jegyeztem meg.


















-Felépítettél itt egy kis hírnevet. - ölelt át.
-Ja, de ha tudnád. - sóhajtottam.
-Mit? - kérdezett rá.
-Alex sem halandó és az itteni barátai többsége sem az. 
-Mért mi?
-Alex olyan vámpír  mint én a többi pedig alaszkai , kanadai vérfarkas. - szisszentem fel.
-Alex-et még én változtattam át , de ennek lassan egy éve a többiek meg eddig is azok voltak csak én nem tudtam róla és amúgy a legfiatalabb közülük 100 éves. - nevettem.
-Szóval, nem bánod ha eljössz Angliába. 
-Nem, mert tudom , hogy bármikor láthatom őket. - mosolyogtam.
-Hé tubicáim, ideje haza menni. - szólt Liam. 
-Csak még pár képet hagy csináljak. - vettem elő a telefont és miközben Liam is teljesen ki jött a vízből.



-Ugye nem bírtad ki!! - kiabált rám.
-Nem. -szóltam vissza.
Utoljára sétáltunk egyet még a parton, és itt sem álltam meg, hogy ne kattintsak egyet.




-Nos akkor indulhatunk haza. - jelentettem ki. Felkaptuk a cuccokat és haza fele kezdtünk el sétálni. 20 perc alatt már otthon is voltunk. 
Niall-al felszaladtunk a szobánkba és csak úgy beledőltünk az ágyba ,de akaratunk ellenére is elaludtunk.

Íme 2014 első része!
By.:Sára




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése