-->

2013. december 21., szombat

23.fejezet Alice haldoklik!!

-Na, ezek is meg jöttek! - pattantam ki a karjaiból.
-Akkor most itt hagysz? - kérdezte szomorú tekintettel.
-Szerinted Harrynek mi lenne az első gondolata ha úgy látna minket? - kérdeztem mosolyogva.
-Na, ez igaz. - pattant ki ő is az ágyból.
-He, jöttök már!! - ordított Zayn.
Niallt nem várva siettem a lépcsőhöz onnan az utam már a korlátról csúszva folytatódott, a földszinti résznél a fal fele szaltóztam és onnan vissza rugaszkodva a földre. 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EcQCn8OYQqs


-Hú, ügyes! - jelentette ki Liam.
-Köszi. - mosolyogtam rá.
-Hol, tanultál te ilyeneket? - kérdezte Harry.
-Kei és a kaszkadőr barátaimtól. - álltam fel.
-Amúgy minek kellet le jönni? - dőltem neki a falnak.
-Csak emlékeztetni  szeretnénk arra, hogy lassan itt a karácsony!! - ugrált Louis. 
-Nos ha arra céloztok ezzel, hogy ajándékozás, akkor igen már meg vannak az ajándékok. - vágtam fancsali képet.
-Na és nekem mit vettél? - puszilta meg a fejemet Niall.
-Csak, hogy lásd, hogy mennyire szeretlek ezért tőlem egy barbie babát kapsz. Tudom, hogy már mennyire vágysz egy olyanra. - nevettem el magam.
-Fuss!! - jelentette ki dühébe, annak kifejezése képen, hogy nagyon de nagyon reagálok arra amit mondott meg sem mozdultam csak néztem rá kérdő tekintettel. Persze ő nem érette a poént csak a feje lett egyre vörösebb, így jobbnak láttam a bátor talpra esett viselkedést, a fuss ha kedves az életed módú élet vitelt.
Niallel már nagyban rohangáltunk nevetve, amikor a fiúk észbe kaptak, hogy az egész ház lassan a feje tetején fog állni. 1. Niallt azután engem kaptak el, Niall rohadt gyorsan lihegett miközben én a nevetéstől akartam megfulladni, ő azt már út közbe abba hagyta olyan taktikai szempontok alapján, hogy meg ne fulladjon. 
-Kinyírlak. - sziszegte a fogai közt Niall.
-Úgy se fogsz. - nevettem tovább.
-Liam, nem akarnál elengedni?- kérdezte Niall, abban reménykedve, hogy majd meg ölhet újra.
-Nem, tesó túl kockázatos. - válaszolt az előbbi kérdésre.
-Mi az Liam tán ennyire erősen kell fogni Niallt? - kérdezte Liamtől mikor megláttam a karján dagadni az izmokat.
-Hát, neki is van egy kis ereje. - kezdett el ő is lihegni, aminek következtében az ír fiúcska kiszabadult és felém kezdett el szaladni mivel engem Louis a szoba túlsó végében fogott csak meg.
-Na, Niall tudod, hogy szeretlek! - mosolyogtam rá hátha meg gondolja azt, hogy megöl. De, hála istennek ebben a pillanatba kapta el Liam a nyakánál fogva.



-Segítség megfolyt! - köhögte ki Niall.
-Á, senki nem fog hiányolni. - legyintettem egyet.
-Köszi, kedves vagy. - mutatta fel a a középső ujját Niall.
-Na, fogod még bántani Alcet?-  kérdezte Liam.
-Liam, ne bántsd Niallt!! - szólt Zayn Liamre
-Mi, én nem csináltam semmit!! - emelte fel a kezeit Liam.



-Niall, ha közelebb mersz jönni meghalsz!! - ordítottam.
-Louis, te meg azonnal engedj el! - utasítottam a srácot aki még mindig engem fogott le, de nemhogy elengedett volna még röhögött is.
-Niall, nem viccelek ,ne merj egy lépéssel is közelebb jönni!! - ordítoztam miközben az engem lefogó kéz szorítása egyre inkább nőt. Ezt a szorítást én megenyhítettem egy laza hátra rúgással ami egy enyhén fájdalmas pontot talált el. 
-Gyere ide!! - ordított rám Niall.
-Persze a kútba még ne ugorjak bele? - kérdezte enyhe szarkazmussal a hangomban.
-Azt azért nem kéne! - állt meg egy helyben. 
-Hová lettek a többiek? És te amúgy miért is kergetsz? - tárultak elő a jobbnál jobb kérdések.
-Nem tudom, és nem tudom. - válaszolt röviden.
-Fiúúúúúúk!!!!! - kezdtem el ordítani, de nem válaszoltak.
-Á hagyd, biztos elmentek amíg mi nem figyeltünk. - legyintett egyet jobb kezével.
-Éhes vagyok! - nyöszörgött Niall.
-Csinálok valamit. - indultam a konyha felé, ahol meg látszott, hogy férfira lett bízva. 




*******Niall szemszöge*******

Lassan én is a konyha felé mente és ott egy eléggé ledöbbent Alice-val találkoztam.
-Mi a baj? - kérdeztem tőle miközben ugyan azt néztem a mit ő, de nem értettem a döbbenet tárgyát. Mi baja van a konyhának?


-Na, eredj innen, had rakjak rendet!! - utasított Alice ami hatására én leültem az étkezőbe.
Nem ok időbe telt és már előttem sorakoztak az ételek.
-Alice csinálsz egy fotót az én drágáimmal? - kérdeztem tőle miközben a levegőben simogattam az ételeket. Ő csak elvette a telefonom és csinálta amit kértem, igaz egy kicsit morogva de megcsinálta. Vissza vettem a telefonom és megnéztem a képet ahol a jövőbeli feleségemmel szerepelek.



-Nagyon arik vagytok. - mosolygott édesen Alice.

********Idő ami alatt megettem az ételt*********

-Fel mehetnénk aludni, mert már sötét van. - jelentettem ki az ötletem.
-Ok, én meg megyek az erdőbe a farkasokhoz. - állt elő az ötletével.
-De azért felkísérsz? - kérdeztem tőle kölyök kutya szemekkel.
-Igen, úgy is az ablakon megyek ki. - válaszolt és már rohantunk is fel az emeletre ott ágyba bújtam és Alice is kiment az ablakon.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése