-->

2013. december 5., csütörtök

18.fejezet

-Mit csináltatok, hogy mit csináltatok?!!! - akadtam ki.
-Igen, hogy mit csináltunk? - kérdezte vissza Liam.
-Mint a majmok úgy viselkedtetek. - csaptam meg Niall vállát.
-Áúúúúú... ezt most mér kaptam!!!? - szipogott.
-Te megvádolsz minket!! - ugrott elém Louis.



-Ja, persze csak menny már el előlem!! - löktem el.
-Na jó én itt hagylak titeket. - jelezte Kei a szándékát. 
-Neeeee...... ne hagy itt ezekkel!! - húztam vissza a kezénél fogva.
-Sajnálom Alice de te is közéjük való vagy. - távozott egy drámai jelenetet el játszva.
-Na akkor most buli van!!!! - ordított Harry.



-Ó igen DJ MALIK!!!! - ordított Zayn aztán elkezdtek táncolni Harryivel.






-Jaj csak ezt ne!!! - ordítottam.
-Ó szegényke. - jött oda hozzám Liam. -Mi bánt? - kérdezte.
-Az amit Niall csinál. - mutattam röhögve az említett személy felé.




-Jaj fiam nem látod, hogy fáj neki a,mit csinálsz! - ütötte Liamm Niallt hátba. Aminek köszönhetően lenyelte a szájában lévő folyadékot.
-Fiam az én időmben minden szebb volt. - morgott Zayn, már ő is elégé értelmi fogyatékosnak látszódva.





-Zayn, egy idős vagy velünk. - húztam le a fejéről a sapkát.
-Nem én egy mogorva öregember vagyok. - rántotta ki a kezemből a sapkát. 
-Nem, te egy idióta vagy.- téptem ki a kezéből.
-Nem, nem igaz. - fogta meg a sapkát és duzzogva, morogva félre állt.
-Hé, Alice nézd! - dugta a telefont az orrom elé Niall.





-Remek. Mutasd meg Zayn-nek!! - hessegettem el. Ő csak kuncogva elrohant. Ijesztő, mint ha mindenkinek elpárolgott volna az agya és csak én maradtam volna normális. És Niall vele nem veszekednem kéne? 
-Niall!! - húztam vissza a pólójánál fogva.
-Igen?! - vigyorogva dőlt neki a falnak.
-Most, hogy, hogy ilyen normálisan viselkedsz velem? És nem vagy bunkó. - az arcáról egyszer csak lefagyott a mosoly és gondolkozni kezdett.
-Mert minek veszekedni.  - rántott vállat.
-Igaz.  - mikor eljutott már a nemlétező agyához a szavam és fogta is az adást csak elszökkent mellőlem és nem tudom hová lett. Elszóltam magam, de nagyon.
-Itt az új LORÉAL REKLÁM !!!! - kiabálta Liam.



-Na jó ti agyzsibbasztó állatok vagytok!! - ütöttem homlokon magam.
-Mi mi nem vagyunk azok!! - szólalt fel az ír hülye gyerek már- már olyan komolyan, hogy kezdtem hinni neki. 


De ez sem tartott sokáig. Konkrétan csak addig amíg ki mondta azután:
-Hé, én vagyok Dracula!!! - ordított. Na jó valaki most már komolyan elárulhatná, hogy, hogy a picsába öltöznek át ilyen gyorsan, mert tudtommal előbb még parókában volt.




1 megjegyzés :