-->

2013. december 17., kedd

21.fejezet Félre értések sorozata

-Na de halkabban!! Felébresztitek őket. - csitítottam le az örjöngő tömeget, ami kemény 3 emberből állt.
-Jaj, tényleg. Hozzuk rájuk a szívrohamot! - állt előz ötlettel Louis.
-És, hogy ha Alice-nak nem is dobog a szíve? - tette fel a kérdést Liam.
-Akkor csak Niall-nak.  - javította ki magát Louis.
-Na, és, hogy lesz ez? - kérdezte Zayn.
-Nem tudom találjátok ki ti! - válaszoltam.
-Na, ne már!! - ordított Louis amikor meglátta maga mellet Niallt.
-Te mit keresel itt, -kérdezte Liam.
-Ááá... Semmit. - Válaszolt Niall.



-Ok, és miért állsz itt? - kérdezte Liam.
-Voltam az erdőbe. - válaszolt Elég gyengén.
-Igen és ez mióta arra válaszol, hogy mért vagy itt! Nem látod, hogy nekünk most fontos megbeszélni valónk van arról, hogy, hogyan szívassunk meg!! - ordított Louis.

******Alice szemszöge******

Hová lett Niall? Előbb még itt ült az ágyon velem szembe és engem nézett ahogy az ablak előtt állok. Hé, ez stírölt!! 
-Megyek fürdeni!! - üvöltöttem le immár a lépcsőnél állva.
-Okéééé!!! - hallatszott az egybe folyó válasz.
Lassan nyitottam ki a fürdő szoba ajtaját és nem megdöbbenve vettem észre, hogy valaki ott hagyta a telefonját. Vajon melyik volt? megfogtam a telefont és megnéztem annak hátterét. 
-N...... - kiabáltam volna a telefon gazdájának mire előjött a kisördög. Megnyitottam a telefon és.. Hé ez én vagyok ahogy alszok. - az arcomra egy kibaszott nagy mosoly kenődött fel.
-Héé.. Fiúk nem láttátok a telefonom? - ordította Niall amit szinte meg sem halottam. Megnyitottam a képeit és furcsálva láttam néhány eléggé ..Wow .. ez egy perverz állat ,komolyan teli van olyan képekkel a telefonja ahol alszom, öltözök, nézem a tévét, olykor még eszek is és a legmegdöbbentőbb az, hogy ez mind az alatt az idő alatt készült amikor állítólag gyűlölt és utált!!! 
-Te mit is csinálsz az én telefonommal!!?? Ha meg tudhatnám? -kérdezte Niall elég dühösen amire én egy kicsit megijedtem. 
-Hát csak izé... - nyögdécseltem zavaromban. 
-Na legalább már azt mutasd meg miért kémkedsz? - vette ki a kezemből a telefont megnézni, hogy amúgy mit is nézegettek én ott. Amikor maga elé vette a telefont megnézni az abban folyó dolgokat , pont ugyan olyan mosoly  kerekedett az arcán mint nekem kivéve, hogy az övé tiszta vörös volt.
-Hát, veled meg mi van? - kérdeztem tőle nevetve.
-Nem röhög, együtt érez!! - mutatott rám fenyegetően.
-Na, molesztálsz még tovább vagy hagysz fürödni?! - tettem fel a kérdést nevezve.
-Nem inkább nézlek ahogy fürdesz: - csukta be maga mögött az ajtót.
-Ugye te most csak viccelsz? - tettem fel a kérdést.
-Miért úgy látszik? - csúsztatta a telefonját egyenesen a nadrág zsebébe. 
-Ö-ö-ö-ö.. kimész? - nyöszörögtem.
-Nem, már egyszer elmondtam. -tette csípőre a kezét.
-Mit? - húztam az agyát.
- Nagyon szeretnéd, hogy kimenjek? - forgatta a szemit az ajtó irányába.
-Őszintén? Igen. - mutattam én is az ajtó irányába.
-Na, de miért? - kérdezte kétségbe esett tekintettel.
-Mert perverz vagy fiam, azért! - tettem én is csípőre a kezem.
-Nem is! - kezdett bele a veszekedésbe.
-Ó de! - bólogattam.
-De, csak a te kedvedért! - és már ment is kifele. Na végre, hol is tartottam? Ja, megvan, le kéne vetkőzni mert én jó ember módjára ruhába álltam be a zuhany alá. De szépek vagyunk! - lassan kiszálltam a zuhany alól és levetkőztem, aztán vissza szálltam de most már ruha nélkül.

******Jack szemszöge******

Szinte naponta hívom Alice-t, de soha se veszi fel ha meg látja, hogy hívom akkor ki nyomja. Vajon mi van vele? - gondolataimat egyhangos sikoly zavarta meg ami a sikátorból jött . egy gyors fekete alak futott el előttem, és egy a sikátor vagy a  fal mellet állt meg nem tudom. A sötéttől nem igazán látok. - be kell vallanom egy kicsit félek - a srác alakjából egy vörös szempár világított, de nem olyan vörös volt mint Alice-é ez-é nem tiszta vér vörös volt. A fehér szemfogai csak úgy világítottak a sötétben. Az alak viszont többé már nem tartotta azt a 10 m  távolságot. Az utolsó amit láttam vagyis inkább éreztem belőle az, az ahogyan a jéghideg foga utat tör a húsomban egyenesen a vértől duzzadó ereimig. Jég hideg kezei engem fogtak le, így esélyem sem volt a menekülésre. Éreztem, ahogy a vérem kifolyik a testemből és helyét jég hideg nyálkás anyag veszi át ami a bőröm re is kifolyt a húsomból. Mint, egy cölöp úgy dőltem a földre miután elengedett. A méreg nem hagyta, hogy megmozduljak, viszont nyilalló fájdalmat éreztem testem minden egyes porcikájába, a fájdalomtól üvöltve fetrengtem a földön és próbáltam fel kelni ami kissé nehezen sikerült. Végül is a végeredmény az lett, hogy össze estem és elájultam.

************

Lassan nyitottam ki a szemeimet amik miután én nem igazán akartam őket kinyitni, így megcsapott engem az ösztön szele és imént már ösztönből pattantam fel egy sima szaltó kíséretében. A számban rettenetes szárazságot éreztem és a gyomrom is azt üzente, hogy innom kéne valamit. Ebben a pillanatban furcsa érzés futott végig rajtam. Nem éreztem testem melegét, jéghideg voltam, a szívem nem dobogott, a látásom szintén megváltozott, olyan dolgokat is észre vettem a miket eddig nem. A halásom.. halottam ahogy a közeli erdőben megreccsen egy faág. 
-Na milyen? - kérdezte mellettem egy mély hang .
-Szia, én Owen vagyok! - mutatkozott be.
-Azt még hozzá kell tennem, hogy a teremtőd. - nevetgélt.
-Én .. - mondtam volna de félbe szakított.
-Tudom ki vagy. És a te feladatod lesz megölni . ........

*******Zayn szemszöge******

Ez bosszantó!! A hajam még mindig nem tökéletes. Áááá ott még mindig nem jóó!!
-Zayn mit csinálsz ennyi ideig a fürdőbe? - kérdezte Louis nevetve.
-Hagyááálll békééén!! - ordítottam vissza.
-Miért haver mi a baj? - nyitott be Liam.
-A hajam még mindig tökéletes!! - akadtam ki.
-Ő-ö-ö-ö.. de izé, most nem aludni fogunk? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Bassza meg tényleg!! - hajtottam le a fejem.
-Na gyere majd holnap reggel megcsinálod! - kezdett el ki húzni a fürdőszobából.
-NE-NE-NE!! - díjaztam az előbbi tettét azzal, hogy az ajtóba kapaszkodva kiabáltam.

**********
-Jó éjszakát!!! - kiabáltam miközben a helyemre vonultam be.
-Neked is!! - kiabálták egyszerre.
-Ó.. szia Liam! - ütköztem Liam-be.
-Szerinted most úgy őszintén mit csinál Niall és Alice? - kérdezte Harry.
-Perverz, - löktem ki egy mondattal a szobából. 
Végre én is aludhatok, Hmm.. nekem is kijár ennyi. - állapodtam meg magamban, és már vitt is az álommanó. 

Köszönöm a 718 oldalmegjelenítést.
Kommentáljatok hideget meleget, legalább tudom, hogy egyáltalán olvassák-e a blogom vagy nem.
By.: Sára

3 megjegyzés :