-->

2013. december 27., péntek

26. fejezet Az ajándékok

*******Alice szemszöge*******

-Amúgy mi történt a fürdőbe? - kérdezte Niall mikor már sikeresen leértünk a földszintre.
-Nyugi, semmi baj nincs. - nyugtattam mert nem igazán egy halandónak akarom ezeket elmondani.
-Na, ti ne itt dumáljatok, hanem gyertek!! - parancsolt ránk Harry.
-Ige is kapitány! - ugráltam be a szobába.
-Hé, az írnek is szóljál!! - mutatott az ajtó felé Liam.
-Niall szól Liam!! - ordítottam az ajtó fele.
-Megyek már!! - szólt vissza.
-Itt vagyok!! - lépett be az ajtón és csukta be azt maga után.
-Nos, és az ajándékok??? - ordított rám Louis.
-Adom!! - ordítottam miközben az ajándékot adtam át nevetve.




-Ááá.. Honnan tudtad? - vigyorgott rám miközben az ajándékát nézegette.
-Onnan, hogy a boltban  ezért visítottál!! - tettem csípőre a kezem. 
-Ó. ja bocs. - legyintett a kezével. 
-Harry. -  néztünk össze Louis-al.
-Tessék. - nyújtottam át.
-Csak, hogy szép legyen minden napod mikor megnézed, hogy milyen nap van. - nevetett Louis.
-Hát szépek lesznek. - nevetett ő is.
-Liam!! - nyújtottam át az övét.
-Ó, köszi puszi. - nyálaskodott amikor meglátta, hogy azt a parfümöt vettem meg neki amiért a boltban kisebb birkózást folytattak a többiekkel és végül Harry vette meg.
-Zayn. - mosolyogtam.
-Wow. kösz. Ezekkel el leszek egy darabig. - mutatott fel egy palackkal  





-Hé, és az enyém? - kérdezte Niall szipogva.
-Hát itt. - nyújtottam át.
Amink kinyitotta egy hatalmas nagy vigyor ült ki az arcán. Egy jó szoros öleléssel köszönte meg.
-Köszi.- súgta bele a fülembe.
-Amúgy honnan szerezted meg? - kérdezett rá.
-Megvannak az embereim.  - öleltem vissza.
-De miért kérded? - kérdeztem vissza.
-Csak mert .
-Tudom, hogy ezt nézted, de ott már nem volt. - mosolyogtam.
-De honnan tudtad, hogy ilyet akartam? - mutatta fel miközben kérdően nézett rám.



-Tudod van olyan, hogy  előzmények. - ütögettem a vállát.
-Köszi. - ölelt át még egyszer.
-Szívesen. - öleltem vissza.
-Szuperhős lettem!! - csapta meg a fülem Louis ordítása.
-Hé, Alice most a te ajándékod jön! - húzódott el tőlem Niall és ki ment a szobából. A többiek csak mosolyogtak.
-Na, de majd ne kezdj el sírni. - figyelmeztetett Liam.
De késő mikor megláttam apámat az ajtón besétálni Niall-al, mint egy kisgyerek úgy ugrottam a nyakába.
-Hiányoztál. - szipogtam.
-Te is te kicsi fél ír vámpír. - kezdte el úgy nyúzni az arcomat ahogyan a kisbabáknak szokták.
-Na tetszik?? - kérdezte Niall.
-Igen!! - ugrottam most a z ő nyakába.
-Hé, mi is itt vagyunk!! - játszották a sértődöttet a többiek.
-Titeket is szeretlek. - küldtem nekik egy puszit. Aminek az elkapásárt elkezdtek hősiesen verekedni.
-Hallom olyannal barátkozol akit régen meg öletnék tudod kivel. - nézett mélyen a szemembe az ő tiszta vörös szemével.

 Tudod ki: 



-Igen tudom. - hajtottam le a fejem.
-De remélem te tudod, hogy én nem hagynám. - löktem meg.
-Igen. - lökött vissza.
-Mi van tán bele zúgtál? - lökdösött vigyorogva apa.
-NEM. - duzzogva fordultam Niall felé, és, hogy már apa nem látta az arcomat én a szememet forgatva nyújtogattam a nyelvem minden egyes reakciójára. 
-Na, gyerünk üljünk le! - utasított minket.
-Niall az előbb min röhögtél?? - kérdezte tőle apu.
-Semmin. - tagadta le azt, hogy az én bohóckodásom miatt fulladt meg majdnem.
-Szóval a semmiben fulladtál meg nem pedig Alice hülye arckifejezésein. - bólogatott együtt érzően.  
-Pontosan. - dőlt hátra a kanapén Niall. 
-Amúgy,hogy hogy itt vagy apa?? - kérdeztem tőle furcsállóan mivel ő meghalt.
-Félig isten vagyok, szóval úgymond minderre képes vagyok. - játszotta meg a fejét.
-Jól van jól van.. - invitáltam arra, hogy fogja be a majmot.
-Amúgy nem sokára vissza kell mennem. Vár anyád és a vén öreg is. - a vén öreggel Niall konkrét ősét akarja értelmezni. 
-És nagyapa?- kérdeztem tőle.
-Ő meg már más eset. - sóhajtott egy nagyot.
-Óó.. én megértelek. - gondoltam át, hogy nagyapa valójában milyen is.
-Na és a télapó mindenkinek hozott valamit?- kérdezte úgy mintha tudná, hogy lenne erre egy nagyon jó dumám.
-Az a perverz állat aki egész nap a kisgyerekek magánéletét és a csoki zabáló ki életét stíröli egész nap. - döbbentem le.
-Igen ő. - jelezte testtartásával és azzal., hogy kezével a szemét takarta, hogy az értelem csak úgy szikrázik a mondatomból. 
-Héé, fiam vár Gabriel. - szólt valahonnan egy hang.
-Na sziasztok. - köszönt el aztán vagy egymillió fényponttá lett.
-Hát ilyet sem láttam még. - jegyezte meg Niall.
-Én ige. - nevettem el magam.
-Furcsa az apád nem is tudom már hány éves , de 20-nak néz ki. - döbbent le Liam.
-Ja, ezt még nekem is meg kell szoknom. - tettem hozzá.
-Na, most mit csinálunk? - pattant fel Louis.
-Nem tudom. De, az biztos, hogy néhány nap múlva mi vissza megyünk Angliába . - jelentette ki   Zayn.
-Ó. ez igaz. - hajtottam le a fejem.
-Hé Alice nincs kedved velünk jönni? - kérdezte Niall.
-Hát ez szép és jó,de hol fogok lakni? - kérdeztem.
-Majd laksz nálam. - jelentette ki. 
-És mit fogok ott csinálni?- mért itt mit szoktál? - kérdezte vissza.
-Semmit mert általában vagy Írországban vagy Angliában vagyok. - jelentettem ki az előző kérdésemet nem átgondolva.
-Na, akkor mi a kérdés tárgya? - tette szét a kezét.
-Semmi. - válaszoltam.







2 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik.Remélem lesz valami imádooom.<33333333Jaj már most várom a köviit.wiiiiiioooooaaaaaaaeeeeuuuu<<<<<<33333333

    VálaszTörlés