-->

2013. október 28., hétfő

9. fejezet Vérhold 1. rész

Reggel mikor fel ébredtem még mindig sötét volt pedig az óra reggel nyolcat mutatott. Megfordultam és senki sem volt mellettem. 
- Niall!!!! - ordítottam. Meg nyugodtam mikor megláttam az ajtón berontani teli szájjal.
- Jól vagy semmi baj? - kérdezte teli szájal. 
- Asszem. Mért van sötét még mindig? - kérdeztem. Amire ő csak el kezdett vigyorogni.
- Hát vérhold van tudod. - motyogta. 
- Mi van? Ez nem lehet igaz ez nem. - akadtam ki.
- Nyugi semmi baj. - nyugtatott. Mire fel öltöztem.


A táskát csak kikészítettem hátha megyünk valahova. Mikorra sikerült rendbe tennem a hajamat is.
- Ó de csinos valaki. - elemzett Kei a konyhába leérve.
- Mi a reggeli? - kérdeztem.
- Nézd meg! - utasított Liam.





- Ez finom volt. - jelentettem ki mi után az egész tálat meg ettem .
- Ki megyek egy kicsit megnézem milyen a hold. - álltam fel.
- Ne, hogy meg vadulj! - jelentette Zayn. Amint kiértem az udvarra ezek a a látvány fogadott.









Nagyon vadító látvány volt. Kedvem támadt ölni és enni. Hmmm egy szere milyen éhes lettem.
És már száguldtam végig az utcán valami finom falat gyanánt mikor meg pillantottam egy punk
srácot sétálni. Azonnal támadó állásba helyezkedtem és pillanatok alatt a nyakából szürcsöltem az édes vörös folyadékot. Olyan jó érzés volt most egész héten sötét lesz.  Mikor befejeztem az első adagot nem törődve Zayn kérésével kerestem egy következő áldozatot. Most tényleg nem számított ki, és mi és mennyi idős csak a vér íze járt a fejembe semmi más.
Vad és erőszakos voltam a szemem kéksége csak úgy világított a sötétbe a legvadabb állapot ami el lehet képzelni.




Az utcán lévők fele most halottan feküdt a földön. Már nem tudtam mit enni semmit senkit nem hallottam, hogy az utcán lenne se szagot nem éreztem. Ezért elkezdtem haza vánszorogni szájam sarkából  vér folyt.  Nem törődve  vele benyitottam a házba és csak Kei volt otthon senki más.


********Nialll szemszöge********

Amikor Alice elment mi is kaptunk az alkalmon és elmentünk vadászni a közeli erdőben. Nem tudom, mi a franc van velem nem akarom, hogy meg tudja, hogy mi voltunk azok a vérfarkasok.
Ezért is voltunk vele kedvesek. De amúgy nem szívlelem a csajt. De tényleg ennyire beleforrt a szívébe az amit mondtam neki.
- Na ne gondolkozz hanem gyere zabálni szöszi!!!! - ordított Zayn. Rohantam a vaddisznó felé csak simán semmilyen tervel neki rontottam és már faltam is a húsát. Kicsit karmolgattam az áldozatot erről jut eszembe Alicén még mindig látszik a karmolásom. De egyáltalán na jó egy picit  sajnálom. Hisz tök kedves volt velem és nem is bántott csak akkor a mikor megölelt és megkarcolta a fogával a nyakam de amúgy azt is csak játékból az ölelést megy csak azért , hogy ne haragudjak. A bokorból zörgést hallottam ezért oda mente és egy sírt láttam amiből egy vörösen világító szemű csontváz mászott ki.  Elkezdtem hátrálni ahogy mászott ki.





Egyre hátrább és hátrább.  Kicsit ijesztő volt be kell vallanom. 

********Alice szemszöge********

Farkas vonyítást halottam az erdőből márpedig nem rendes hanem vérfarkasét. Ezért rohantam az erdőbe. Vajon mi történik ott? Út közbe megláttam azokat a vérfarkasokat akikkel az egyik angol erdőbe össze futottam. De az egyik nem volt ott. Futás közbe meg álltam egy olyan látvány miatt amit még nem láttam. Egy farkas volt a hegyen és vonyított a hold felé.




De ez csak egy sima farkas volt. Szóval nem a szöszi. Futottam és egy Vaddisznó tetembe meg botlottam és orra estem. A bokor mögül viszont egy ismerős morgást hallottam és annak a hangnak a tulajdonosának a nyüszítését. Fel álltam és be mentem a bokor mögé. Ott egy csontváz elől próbát volna megmenekülni a szöszi ír vérfarkas.
- Segítsek? - kérdeztem félelem mentesen. Egy cseppet sem izgatott fel az a csontváz. De az ír szöszi vérző oldala már annál inkább. Próbáltam vissza fogni magam az ír vér láttán. Nagy nehezen sikerült is. Végül neki futásból földre küldtem a csontvázat. Szóval ott voltam egy erdőben és egy csontvázon ültem aki élt. Na ezt nem sokan hinnék el ha elmesélném.
- Te meg mit keresel itt? - kérdeztem mi közben a csontvázzal birkóztam vagyis ő szenvedett azzal, hogy sebet okozzon, de nem igazán sikerült mert mindig vissza fogtam. Meg ott voltam én akinek ez az  egész játék volt hisz egy pillanat alatt végeznék vele.
- Semmi közöd hozzá!! - ordította.
- Aha ugye tudod, hogy most nincs itt Drék aki vissza tartson, hogy megöljelek? - vigyorogtam miközben még mindig a csontvázzal szenvedtem.
- Haver neked enned kéne valamit mert nagyon csontos vagy! - mondtam a csontváznak aki ezt a kis tanácsot úgy köszönte meg, hogy majd nem leharapta a fejem.
- Vadulunk vadulunk? - veszekedtem a csontvázzal.
- Te őrült vagy! - nevetett a farkas.
- Mért ki mondta neked azt, hogy nem? - kérdeztem tőle felhúzott szemöldökkel. Mire ő csak nevetett.
- Meddig szórakozol még azzal?- kérdezte.
- Hát , te meg mitől ijedtél meg annyira?- kérdeztem vissza. 
- Meg karmolt na és te sem örülnél ha kajálás közben meg zavarnak. - felelt. Én addigra véget vettetem a csontváz nyomorult életének.
- Na vigyáz hagy segítsek!! - utaltam a sebre amit ő vett is.
- Mért nem szívod ki a vérem és, hogy bírod magad vissza fogni az ír vér láttán.
- Nem mindegy? Örülj annak, hogy még élsz mert megfogadtam magamnak, hogy ha még egyszer találkozunk akkor nem halagatok Drék -re. - mondtam mi közben szivárvány képességgel gyógyítottam.  A seb elkezdett  össze forrni és mikor teljesen össze forrt addigra már megszoktam a vére illatát és már nem éreztem késztetést az ölés felől.
- Jó értem örülök is. - válaszolt. Amikor egy fekete szépség taszított el a sebtől és terített földre.
- Hagy nem tett semmit!! - Ijedt meg a szöszi. És a csontváz felé mozgatta a fejét.
- Oké de ír vér szag van és neked mért nem kék a szemed a vadságtól? - kérdezte a világos.
- Először az volt de azután meg szoktam a szagot és begyógyítottam a sebét. De nyugodtan vérszívózatok le még. - mondtam idegesen  miközben felálltam.
- Jól van bocsi. - bújt hozzám a világos.
- De attól még halálos ellenségek. -nyújtottam mosolyogva kezet.
- Oké!! - felelték egyszerre játékosan .
- Most az egyszer vadásszunk együtt !!! - utasított a sötét.
- Rendben. -fogadtam el. Az este többi része nagyon jól telt együtt vadásztunk és én néha mikor kifáradtam felmásztam valamelyikük hátára azután birkóztunk és végül úsztunk egyet.


















Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése