-->

2013. október 26., szombat

5. fejezet Barátkozás

- És más,hogy nem tudtál volta vissza húzni? - ordítottam.
- De a fogaimmal. - vicsorgott. Egyszer csak motoszkálás hallatszott a bokorból mindenki oda nézett kivéve én én kaptam az alkalmon és a vámpír képességemen és el repültem.

                                                     **********2 héttel később**********


Már nem olyan sokszor de még mindig eszembe jutnak a történtek. Azóta persze minden a helyére állt én rendesen eszek és nemsokára Kei is megérkezik a haverjaival. Be akarja nekem mutatni a fiúkat. Bevallom kicsit izgulok. Áhhh... csöngetnek ezek ők lesznek. Futottam le a floridai házam lépcsőjén. Már nyitottam ki az ajtót de az ajtó előtt senki sem állt. 
- Itt vagyunk! - ordított Kei a konyhából. És már ott is teremte egy pillantás alatt. Mivel nem titkolom túlságosan azt, hogy vámpír vagyok.
- Szia!!! - ugrottam az ölébe.
- Hé én már ismerlek szóval ahelyett, hogy az ölembe ülsz be is mutatkozhatnál. - mutatott a srácok felé akik szépe felsorakoztak egymás mellé.
- Sziasztok én Alice vagyok. - mosolyogtam. Bár be kell vallanom a vérfarkas karmolásnak még mindig van nyoma és fájdalma.
- De várjatok mielőtt mind az öten belekezdenétek feleslegesen. Tudom kik vagytok. - mondtam habozva. 
- Alice mi az a karmolás a lábadon? - kérdezte Kei. Mire én nem tudom milyen okból kifolyólag a fiúkra néztem. Aki egymás közt sutyorogtak valamit.
- Semmi csak találkoztam az erdőbe egy túlméretezett szőke pudlival. - válaszolta még mindig a fiúkat kémlelve és nocsak Niall szemébe egy cseppnyi bosszúság. Wow furcsa érzés utoljára a szöszi vérfarkas szemében láttam ilyet. 
- Hé tudom, hogy jól nézünk ki de azért ennyire ne! - nevetett fel Zayn.
- Jó a séród! - bókoltam neki.
- Na végre valaki értékeli. - mormogta vidáman.
- Éhes vagyok!!!! - mondta Niall egy olyan hangnemben amit én is használtam még 2 hete.
- Gyere direkt sok kaját csináltam. - mosolyogtam a hátamba lévő fájdalom ellenére.
- Hmmm ez tetszik. - vigyorgott kajánul.
- Na és Louis ugye hoztad Kevint!! - néztem az előbb említett személyre boci szemekkel.
- Áhhh.. Igen . - mosolygott .
- Na és fiúk este nézünk valami filmet? Ha igen miket szerettek? - kérdeztem Liam felé nézve.
- Dráma, vígjáték, akció, vérfarkasos, vámpíros. - jelentette ki.
- És horror!! - ordított Niall már amennyire lehet teli szájjal ordítani. Hát mit mondjak Niall felfalta mind a 6 személyre készített ételt .







- De Niall ez 6 személyre volt főzve! - mondtam döbbenten.
- Á á mert ez csak egy Niall főre volt készítve. - na erre mindenki röhögött.  A kuncogást befejezve elkezdtem lassan Niall felé lépkedni. Mikor oda érte, a felzselézett hajának lőttek.
- Hé mire volt jó, hogy kinyírtad a frizurám!! - nyávogott lányos hangon.
- Sajnálom de ha ez meg vigasztal, ha Zayn lett volna rossz akkor őneki is kinyírtam volna. - mondtam oda hajolva hozzá és kb 5 cm - re lehetett tőle a fejem.
- Naaa - visított Zayn.
- Éhes vagyok!!! - nyavalygott Niall.
- De de ... - dadogtam.
- Nyugi majd megszokod. - veregetett hátba Liam.
- Jaj, majdnem elfelejtettem.! Harry ne, hogy molesztáld az itteni lányokat! - figyelmeztettem.
- Mért az molesztálásnak számít , hogy minden éjjel más lánnyal vagyok? - nézet kérdő tekintettel.
- Igen. 
- Na mehetünk filmezni ?- kérdezte Niall.
- Igen. A popcorn már ki van készítve. Csak filmet kell választani. - de mire befejeztem már be volt sötétítve és már a filmet is rakták be. Én vámpír sebességgel  mentem be és mikor meg álltam a szoba közepén minden szem rám szegeződött.
- Mi az kicsit más vagyok és mi van? - mutattam a szemfogaimra.
- Én ezt már nem értem de mindegy nem is kérdezek mindent a maga idejében. - tette fel a kezét Kei.
- Na és ti? - utaltam a fiúkra.
- Mi is így vagyunk. - e mondat hallatán csak mosolyogva ültem le a ír szöszike mellé.
- Mi a film? - kérdeztem tőle .
- Dracula halott, és élvezi.- vigyorogta és az agyaraimat bökdöste.
- Ez jól esik? - forgattam meg szemeim.
- Idegesít? - kérdezte kacagva.
- igen.
- Akkor ige élvezem. - válaszolt nevetve. 

















2 megjegyzés :