-->

2013. október 27., vasárnap

7. fejezet Üvegezés

-  Na és mi történt az erdőbe? - hangzott a kérdés Keitól.
- Semmi és szerintem már elmondtam nem is egyszer. - mondtam idegesen. Már nagyon idegesít, hogy nem tudnak témát váltani. Csak erről beszélnek, semmi másról. 
- Nyugi ha nem akarod nem muszáj. - nyugtatott.
- De engem érdekel. - jelentette ki Louis. A kis Kevint szorongatva.




- Keviiiiiiiin!!! - szaladtam felé. De út közbe meg álltam és eszembe jutott ma még nem láttam Dréket ami nagyon furcsa hisz mindig mellettem szokott lenni. Na mindegy biztos dolga van.
- Mi a baj? - kérdezték mikor megláttak lefagyva.
- Semmi csak furcsállom, hogy nincs itt Drék a koboldom. -  jelentettem ki.
- De hisz te nem vagy ír vagy mi? - kérdezte Niall.
- De vagyis most már egy éve az vagyok. Tudjátok amikor apám átváltoztatott. Anyám Gabriel ír és most már mind ketten meg haltak. Nagyon hosszú a lényeg az, hogy féli ír félig vámpír vagyok. És Drék anyám koboldja ami apám hoz állt anyum halála után és most velem van szóval ő a családi koboldunk. - mondtam.
- Aha. - jelezte, hogy nem igen érti de mindegy.
- Na szóval ma még nem láttam. - jeleztem bajom.
- Nyugi biztos dolga van. - nyugtatott Liam.
- Hé Niall hol a te koboldod? - lökte oldalba Zayn.
- Halandó ír nem láthatja a sajátját sem más halandóét. -  mondtam.
- Ja ok ezt még nem tudtam és nekem van? - kérdezte.
- Ja, a másik meg három féle ír van az aki már alapból kobold, a kobold ember alakban és az ember külön kobolddal amilyen te is vagy ha jól tudom. - mutattam Niall felé.
- Na azt hiszem már túl sok új dolog ért. - döbbent le.
- Üvegezzünk!!! - ordította Louis.
- Igen!!!!  - ordította Harry.
- Hozom az üveget! - kiabáltam.
- Mért kiabál mindenki? Hisz itt vagyunk egymás mellet. - mondta kérdő tekintettel é széttett karral Liam.  Mikor vissza értem már mindenki egy kört alkotva ült a földön. Nekem Niall és Liam közt volt a helyem. 
- Na ki kezd? - tettem fel a kérdést.
- Én. - tette fel a kezét Kei. És már pörgetett is. És kinél másnál nálam állt meg az üveg. 
- Felelsz vagy mersz? - tette fel a kérdést.
- Merek. - mondtam bevállalósan.
- Kend be Zayn arcát tejszínhabbal! - és már futottam is a tejszínhabbal egy másodperc sem kellet és már a szobában álltam Zayn előtt a tejszínhabbal. Csináltam neki egy tejszínhab bajuszt és egy tejszínhab szemüveget. Aztán leültem a helyemre. 
- Na jó akkor most én pörgetek. - hoztam fel a témát. Az üveg Harrynél állt meg.
- Felelsz vagy mersz? - tettem fel a kérdést.
- Merek. - válaszolt.
- Vasald ki a hajad! - parancsoltam. Erre Harry kiment és 20 perc múlva vissza jött kivasalt hajjal. Mit ne mondjak elég furcsa látvány volt. ÉS pörgette az üveget ami Louisnál állt meg. 
- Felelsz vagy mersz? - tette fel a kérdését.
- Merek. Drága barátom merek. - mondta úgy mint Dracula .  Egy pokrócot palástnak használva.
- Tejszínhabbal kend be Keit. - mutatott Kei felé.
- Ó igen ó igen. - mondogatta Louis. Amin én elnevettem magam.  Louis csinált Keinak egy koronát a fejére tejszínhabból. És pörgetett . Az üveg Niallnél állt meg.
- Felelsz vagy mersz? - kérdezte.
- Merek. - válaszolt Niall mosolyogva.  Amire Louisnak egy kaján vigyor ékeskedett az arcán.
- Csókold meg Alicet!!! - hangzott a feladat, hogy mi engem ő meg csókolni. Mire Niall egy gyors csókot váltott velem szinte már olyan gyorsat, hogy észre sem vettem. Én még mindig meg szeppenve ültem a helyemen.
- Na Alice ébredj!! Mi van tán a szőke herceg elvitt álom országba? - nevetett Louis mire én csak hátba vágtam. 
- Ennél erősebben kérem majd vámpírka. - húzta az agyam Louis.
- Megyek alszok. - pattantam fel a helyemről.
- Ja a másik. Alice nincs elég hely szóval valakinek veled kell aludnia. De jó, hogy te választasz. - jelentette ki Kei nyugodtan. Na már csak ez hiányzott.
- ÓÓÓ ez egyértelmű hisz az ő szőke hercegével fog aludni. - bökdöste Louis Niallt.
- Tudod mit csak azért is!! - vágtam fel és fogtam meg Niall kezét és húztam a szobámba. 















Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése