-->

2013. október 26., szombat

3. fejezet Éjszaka

- Korcs. - morogtam a mély vámpír hangomon. Mire elkezdtem szépen villogtatni a szemfogaim.  Lassan én is álomba merültem. Nagyon kimerült és éhes voltam ebben az állapotban semmi féle képen nem tudnák elmenekülni. Tisza szárazak a fogaim. Ilyen soha vámpír életem alatt nem fordult elő, de még az sem, hogy éhes lettem volna. Azt hiszem ez most ilyen lesz, de semmi baj lassan itt a vérhold akkor majd ehetek eleget. Mert vámpírként és egyéb féle sötét lényként tudni illik, hogy a vérhold idején a legvadabbak a hozzám hasonló lények és ilyenkor a vérfarkas harapást az átváltozás, átalakulás követi és ilyen ezer évente csak egyszer adódik. Sose szalasztanám el nem is tehetném hisz akaratom ellenére is hatása alatt álok állnák. Gondolat menetem közbe egy hangos morgásra lettem figyelmes. Villámként pattant ki a csukott szemem. És a kép mi fogadott nem volt olyan kellemes.



A fekete szőrű vérfarkas meredt rám nagy sárgán világító szemeivel. Egy pillanatra meg hökkenten figyeltem. Gyors pillantást vettetem a holdra ami hála az istenek még nem volt vörös ezek szerint még nem vagyok veszélyben. Semmi kedvem sincs megtudni mi történik azzal a vámpírral akit vérhold idején harap meg egy vérfarkas. Főleg nem a saját bőrömön.
- Mit akarsz! - vicsorogtam nagy szemfogaimmal. Ezt annak jeléül adtam, hogy nem félek kiszívni a vérét és most nem is türtőztetném magam.
- És te mit keresel itt egy angol erdőben? - szavából aggodalmat véltem felfedezni.
- Mért ne. - flegmáztam.
- Pont vérhold közelében ? - Vont kérdőre.
- Mert az angolok vére finomabb. - kekeckedtem.
- Én is attól félek. Egyébként neked nem az ír vért kéne csípned? - gúnyolódott ami egy cseppet sem tetszik. Lehet, hogy mikor az írek és a vámpírok között harc volt, igen akkor tényleg felszedtek a vámpírok egy olyan tulajdonságot sőt már inkább ösztönt, hogy az ír vér szinte megvadít minket. És vérszívó tiszta kék szemű szörnyeké változunk. Mert a mi fajtánkban a kék szem az annak a jele, hogy a vámpír csak a vérrel és a szomjával törőd.  Piros szem meg a normál tudat átváltozás jele.



- Féljél is. - vicsorogtam.
- De ha mered a családom bántani. Engem nem érdekel ki lány és kinek unokája vagy kinyírlak. - fenyegetett. 
- És mért feltételezel ilyet rólam? - kérdeztem bizonytalanul.
- Mert lassan itt a vérhold és olyankor nem számít nektek más csak a vér szívás. - jelentette ki.
- Hmmmm...... Ez igaz tényleg ez pont így van. - már harapott volna mikor egy ismerős alak közbe lépett. A sötét volt az. Abba a pillanatba mikor leteperte rólam olyan meg könnyebülés ért. Nem volt se erőm s ebből kifolyólag kedvem se verekedni egy nálam sokkal nagyobb és sokkal ki pihentebb személyjel.
- Köszi. - suttogtam. Nem igazán szoktam semmit meg köszönni mert nincs is mit de most 
 hálálkodtam az égnek, hogy megvédtek.
- Mért nem szívtad ki a vérét? - kérdezte furcsán.
- Mert tudtam, hogy ebben az állapotban csak én húznám a rövidebbet. - mondtam nyugodt és fáradt hangnemben. 
- Milyen állapotban?? - kérdezte.
- Hát már vagy két hete nem ettem és ma akartam vadászni de most itt vagyok éhesen , erőtlenül, fáradtan és ebben az állapotban semmi esélyem elennetek. - mondtam búsan. Erre viszont csak egy vigyor keletkezett az arcán.
- És mégis miket ennél? - kérdezte sejtelmesen.
- Mókusokat, pumát, őzet, rókát, vaddisznót és más körülmények között most a farkast is említeném de szerintem annak közelébe nem megyek ezek után. - mondtam feltett kézzel az ártatlanságomat bizonnyítva.
- ÓÓÓ mi nem vagyunk ennyire félelmetesek. Vagy mégis? - kérdezte egy cseppnyi humorral amit nem igen értettem.
- Hát elégé meg ijedtem mikor a szöszi rám ugrott. - jelenetem ki grimaszolva.
- HEHEHE - kacagott gúnyosan. Aztán az alvó ír felé emelte a mancsát.
- Szóval attól félsz aki kb. egy kiskutya látszatát kelti.? - mondta kérdő tekintettel.
- Egy nagy és veszélyes kiskutya. - néztem a megnevezett személyre. Aztán vissza.
- Hát na egy picivel nagyobb. - jelentette ki.
- Kicsivel. - mondtam.
- NA én megyek aludni. - ásított.
- Én meg megpróbálok ebben a hidegben. - mondatom közben végig néztem a sötét erdőn.





Sötét volt mindenhol. Fáztam, éhesen , erőtlenül és mindenki csak szidott mert, hogy képzelem azt, hogy éhes vagyok vámpírként. Rossz érzés volt. Rá néztem a szőke vérfarkasra akit már csak N két szólítok. Aludt mélyen. Vajon mit álmodik?- Tettem fel magamban a kérdést. A tűz nem igazán melegített, gyorsan körbenéztem de nem találtam semmit amivel felmelegíthetném le hűlt testemet.Az én fajta vámpírnak ugyanis az átváltoztatásakor nem szívják ki a vérét csak a vámpírmérget lövik a testébe. Ebből  kifolyólag van vérünk csak a nem vérzünk ugyanis a szívünk nem dobog de viszont a testünk hőt termel és szüksége van a melegre és igen fázunk.
Egyetlen egy megoldás járt a fejemben mi lenne a oda mennék valamelyikhez és a bundájával melegszem fel. De melyikhez? Az írhez úgyis ahogy láttam ő felel értem. Már kúsztam is négykézláb az adott személyhez. Mikor felcsendült egy hang.
- Én nem tenném a helyedbe. - morogta a göndör. 
- Miért? Hisz fázok. -  szomorodtam el.
- Mert ha reggel felébred és meglát szerintem dühében felfal. - mondta mire én csak vállat rándítva másztam tovább. Mikor oda értem egy nagyot szusszant én pedig úgy megijedtem, hogy azzal a vámpír sebességgel siklottam vissza a nagy fogaimat kiöltve sziszegtem a nyugodtan alvó személy felé. Mire csak egy röhögést halottam a hátam mögül Drék volt.
- Mi az már tán arra is  meg kell tanítani, hogy ők vesznek levegőt.? - röhögött tovább.
A mondatával nem is törődve mentem visza a vérfarkashoz és bújtam a meleg bundájához.

Remélem tetszik.




























Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése