-->

2013. október 28., hétfő

8. fejezet Az este

- Na és most mit csinálunk? - kérdezte.
- Alszunk? - tettem szét a kezem.
- Ja!! - jelezte, hogy érti. A következő pillanatban már a fürdőben álltam a zuhany alatt.  Fél óra alatt kész is lettem. Mikor léptem ki a fürdő szoba ajtaján megláttam Niallt az ágyamon ülni a képeimet nézegetve. Mikor meg látott :
- Neked meddig tart a fürdés? - vont kérdőre.
- Hát olyan fél óráig. - feleltem.
- Szép szobád van . - dicsérte meg az előbb említett helységet.



-  Köszi. 
- Na megyek fürödni. - állt fel és vitte a cuccait a fürdőbe. Mikor kijött le sem tudtam róla venni a szemem.
- Hmmm tudom jól nézek ki. De ennyire? - kérdezte vigyorogva.
- Csak gondolkoztam. - védtem meg magam.
- Aham csak gondolkoztál mi? - kérdezett újból.
- Igen. - vágtam rá.
- Egyébként mért voltál velem bunkó a film közben? - kérdeztem szomorúan.
- Ja semmi. - bökdöste a fogam. 
- Szereted eszt csinálni? - kérdeztem.
- Na ja. Olyan nagy szemfogaid vannak. - vágott döbbent  tekintettet amin én elröhögtem magam.
- Na ja, és elég fájdalmas ha a nyakadba döföm, ha tovább csinálod!!! - fenyegettem meg.
- Nem mered!! - grimaszolt. Egy pillanat alatt a nyakánál volt a fogam és a kezemmel nyomtam oldalra a fejé, hogy jobban hozzá férjek a nyakához.
- Ó de merem. - suttogtam a fülébe majd kicsit meg karcoltam a fogammal a nyakát. Amire ő csak fel szisszent. Aztán elhúzódtam tőle.
- Ezt ne csináld többet! Vagy karót döfök a szívedbe. - fenyegetett meg.
- Látom nem vagy annak a tudatában, hogy az én fajta vámpírt nem ölheti meg halandó semmi fél-e eszközzel. - mondtam vele lenéző arc kifejezéssel.
- És még én voltam flegma!? - mondta haragosan. Amire én megöleltem teljes erőmből. 
- Na jó elengedhetnél mert meg fulladok. - sziszegett.
- Egyébként mikor lettél vámpír? - kérdezte.
- A 20. születés napom estéjén. - válaszoltam.
- Értem. Na és milyen vámpírnak lenni?
- Furcsa mert amit kívülről fúj meg úr isten. Az számomra jó pl. a vadászat, amikor eszek, az átváltozás a 2. fokozatra amikor rusnya szörnyek vagyunk. Na ezek azok a dolgok amik nekem jók. Meg az amikor azt mondják ránk , hogy vérszívó. Nekem ez nem fájt még annyira de két héttel ez előtt amikor az a vérfarkas egy folytában engem szidott ezzel akkor már eltört a mécses. - és kicsordult egy könnycsepp a szememből ami az ágyra érve egy rózsa lett vagyis az ágyból nőtt ki egy rózsa.




- Ne sírj! - ölelt át Niall. Kicsit habozva de vissza öleltem aztán le dőlt velem az ágyra.
- Jó éjszakát. - mondta még mindig engem nyugtatva.
- Neked is. - szipogtam. És kinéztem az ablakon  utoljára mielőtt el aludnák.





Kicsit meg ijedtem mert már elkezdett vörösödni a hold. De ez nem tartott sokáig mert elnyomott az álom.







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése