-->

2013. október 27., vasárnap

6. fejezet Filmezés

- Na kezdhetjük? - kérdeztem.
- Igen!!!! - üvöltötték egyszerre. Hát mit ne mondjak az egészet végig röhögték de én csak idegeskedtem mert folyamatosan engem szekáltak. Mármint bökdösték az agyaram és mutogatták a nyakukat, hogy Nem kérsz.
- Na és most mit nézünk? - kérdeztem idegesen.
- Egy vámpír , vérfarkasos filmet. De az már horror. - mondta Zayn komor tekintettel de persze a végén nevetett.








- Ööööö Zayn minden rendben? - kérdeztem. Mire abba hagyta és semmi. A film elkezdődött de már az elején letépte egy vérfarkas a vámpír fejét. Amin kicsit csodálkoztam az az, hogy ezt az egész incidenst. Liamre nézem aki abba hagyta a nevetést az én döbbent tekintetem láttán. 
És csak átölelt, mintha tudna valamit. Vissza néztem Niall aki kicsit mogorván vállat vont. Aztán Zaynre.





Na ezen röhögnöm kellet. Már nem féltem ki másztam Liam karjából és nyugodtan néztem a filmet addig míg nem ugrott a bokorból ki egy vérfarkas. Felsikoltottam és Niall mellkasába bújtam. Hát na ő volt a legközelebb. 
- Komolyan srácok muszáj volt ilyen filmet választani? - morogtam.
- Miért tán félsz? Akkor búj hozzá Niallhez. - Vigyorgott Harry amire én egy nyelvnyújtással válaszoltam. 
- Mi van tán nem csíped az ír vért? - vigyorgott Zayn. Már megint eszembe juttatták a  múltat.
És ez már furcsa. 
- Hmmm... Alice már megint bámulsz. - mondta Zayn. Hát igen ha gondolkozok hajlamos vagyok el bambulni.
- Na a film azért érdekesebb. - üvöltött Louis.
- Áhhhh... az a vámpír megevett egy Kevint. - üvöltött az imént említett.
- Ne Keviiiiin!!! Vajon milyen íze volt? - szólaltam fel.
- Csirke. vágta rá Niall. Hát ki más. 
Az egész filmen csak sikoltoztam és nem sok hiányzott, hogy elkezdjek vámpír módra sziszegni és mutogatni a szemfogaimat. Hát igen ösztönök még ha csak egy film is kihozza belőlem a valóságot.
- Na azért nem ennyire élethű. - fogott le Niall. Mert már kéken izzó szemekkel rontottam volna a tv-nek . Mikor meg volt róla győződve, hogy le higgadtam eleresztett. 
- Hmmmm nézzétek le ment a nap. - jelentette ki Kei. Basszus már csak két nap vérholdig.
- Na és meddig maradtok? - érdeklődtem. Nem igazán szeretném ha itt lennének vérholdkor.
- 1 hét + 2 nap. - vágta rá Harry. Mi most komolyan napra pontosan itt lesznek egész vérholdkor. Na mindegy azt elfelejthetik, hogy elszalasztom.
- Na alszunk?  - kérdezte Zayn.
- Alice te nem mész most valahová? - kérdezte Kei.
- Miért? - kérdeztem vissza.
- Mert általában este mindig a buliba vagytok a haverokkal. - mondta.
- Ja most csak sétálni fogok az utcán. Ha érted? - hát na a kajára céloztam. 
- Ja mi értjük. - válaszolták min annyian.
- Ha nincs ellenetekre én akkor én ma nem megyek. - vontam vissza.
- Nem. - mondta Zayn mindannyiuk helyett. 
- Tudtok a vérholdról? - kérdeztem .
- Ja asszem. Ha az volt a A lány és a farkasba akkor igen. - mondta flegmán Niall. Nem értem mért ilyen velem.
- Ok. - mondtam.
- Na és mesélsz nekünk a karmolás nyomról a lábadon. - kérdezte Harry.
- Már mondtam megtámadott egy angol erdőben egy túl méretezett szőke pudli. Ennyi a nagy történet. -    mondtam idegesen. Mert semmi kedvem sem volt erről beszélni.
- A mi nyelvünkön. - kérdezte Louis.
- Egy szőke kétméteres vérfarkas. - jelentettem ki.
- Hát az nem éppen pudli. - felelte Louis. 
- Meg egyébkén titeket nem izgat, hogy vámpír vagyok. - érdeklődtem. 
- Nem, nem igazán. - mondták.
- Hát jó. 


























Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése