-->

2014. március 9., vasárnap

44.fejezet

-Na, indulhatunk?? - kérdezte Louis az ajtóban állva.
-Persze csak felszaladok a cuccomért. - e kijelentésem után már csomagokkal a kezemben álltam az ajtóban.
-Ti meg hova siettek?? - kérdezte Niall.
-A kocsiba!! - üvöltött Louis.
-Na ki ül az ölembe, na ki? - gügyögte Niall miközben az arcomat rángatta, mint egy kis gyereknek.
-Még egy ilyen húzás, és eltöröm a kezeid! - morogtam idegesen.
-Jól van, jól van. - paskolta meg a fejem.
-Niall!!! - szóltam rá.
-Igen? - vigyorgott.
-Egy perc alatt kiirtod az agysejtjeimet. - mondtam teljesen merev ábrázattal.
-Jajj,de kis cuksi vagy!! - vágott teljesen fogyatékos fejet.
-Neked meg még az agyhelyed is rothad. - motyogtam az orrom alatt.
-Mi a kaja!! - ordított,...fogalmam sincs, hogy vajon ki ,..ki lehet az.
-Niall. - mondta neki Zayn.
-Igen?? - kérdezte vissza Niall.
-Te nem bírod a kávét. - szólt a szőke fiúcskának., aki csak tovább kortyolgatta kávéját.
-Igen, d ez olyan menő. - mondta a végét ki emelve.
-Rossz vége lesz Niall. - figyelmeztette Zayn. Niallt látható módon nem zavarta, csak idegesítően tovább kortyolgatta a kávéját.
-Áhh..Hmm. Húha, hogy dobog a szívem. - pattan fel Niall.
-Zayn. zayn..
-Hm.. - szólt vissza.
-Zayn, zayn, zayn... Zayn Figyelj.. Zay, Zayn.. - pattogott a szobába.
-Zayn, Zayn. Akarok mondani valamit. Zayn hallod,, Akarok mondani valamit!! Olyan, olyan dinamikusnak érzem magam, olyan kipihennek!! Új ember lettem!! hÚhúhú..Egy új ember lettem!! Egy ilyen friss dinamikus ember...!! Aki keresi a kihívásokat!! Aki előtt nincsenek akadályok!!  A dinamikus ember az az lettem én!! Úristen egy úthenger, egy dinamó!! Meg tudok csinálni bármit!! Feladatokat akarok Zayn..kérdéseket!! Nehézségeket!! TOPPON VAGYOK ZAYN!! - mondata után kidőlt.
- Még egy kávét? - kérdezte cinikusan Zayn.   Jelenet:





-Jó és ezt most, hogy kaparjuk fel, a padlóról?? - kérdeztem.
-Kanállal? - és Harry egy kanállal kezdte el emelgetni Niall-t.
-Sötét. -  fogtam meg a fejem.
-Na majd én!! - löktem félre Harry-t.
-Sült krumpli!! - ordítottam bele Niall fülébe.
-Hol?, Hol?? - pattant fel, aminek köszönhetően én elestem.
-Te mit csókolgatod a padlót?, - kérdezte, miközben szokásához híven az értelmét kifejező arc képet vágott.
-Fel segítenél?? Én drága szőke lovagom. - mosolyogtam rá, mire ő vissza mosolygott és a kezét nyújtotta. Fogtam volna meg a kezét mire ő elhúzza azt.
-Nem. - vigyorgott.
-Pedig, akkor a te öledbe ültem volna. - motyogtam.
-Amúgy is!! - ordított oda.
-Csak nehogy ki mondjam az ,,sz,, betűs szót!! - figyelmeztettem.
-Mi rossz van abban a szóban, hogy szeretlek. - hajolt a képembe és artikulálva mondta, hogy szeretlek.
-A sza..- mondtam volna tovább, de ő magához húzott és még mielőtt ki mondhattam volna bármit is, megcsókolt.
-Szeretlek. - lehelt még egy csókot ajkaimra.
-Én is. - súgtam a fülébe.
-Na tubicáim. - lépett oda Louis. 
-Indulhatuunk!!!! - ordított, de nem gyengén.
-Még összepakolok. - ment fel Harry.
-Ja nekem is. - mondta Zayn.
-Mi neked is?? - értetlenkedte.
-Hát..nem tom, de biztos. - rántotta meg a vállát. Csak én érzem úgy , hogy ennek nincs semmi értelme??
-Wtf? - kérdezett rá Niall.
-Nyugi tesó én sem értem. - tette Liam a kezét Niall vállára.
-Nooos, ha befejeztétek Zayn stírölését akkor bepakolhatnánk a kocsiba. - mondtam miközben a kezemet a fiúk előtt lóbáltam. 
-De olyan szexi!! - visított Niall.
-Ügye. - ugrott oda Zayn és pózolni kezdett a lépcsőn.





-Rád állt!! - mutatott ,,oda,, Niall.
-Az i?? Még az öreg anyámnak is nagyobb van!! - vinnyogott Zayn.
-He-he-he Óóó..Tényleg?? - flegmázott Niall.
-Ó, de még mennyire!! - üvöltötte. Erre a pohár meg telt vízzel és Niall is meg telt ideggel. Niall Zayn felé rohant akivel egy csöppnyi kergetőzés kezdődött el.
-Hallgatunk zenét?? - kérdeztem Louist.
-Igen. - ült le a nappaliba. Én utána siettem. 
-Na és mit hallgatunk?? - kérdeztem unott hanggal. 
-Meg öllek!!! - futott el előttünk Niall. 
-Zayn az teleportált, vagy mi?? Mert nem láttam erre el futni. - egy bölcs szóra várva fordultam Louis-hoz. 
-Yoda. - bölcs szó. Bölcs, mint egy kimúlt mosómedve. 
-Jadi erőm van!! - mutatott a távirányíró felé.Ami szemmel láthatóan az egy helyben maradást improvizálta.
- Louis az nem mozdul. - jelentettem ki nyersen. 
-Csak várj!! - utasított. 
-Tessék. Csak ne szenvedj. - adtam a kezébe. 
-Én mondtam. - mutatott felém. 
-De hisz én adtam a kezedbe!! - akadtam ki. 
-Nyugi, ha nagy leszel neked is lesz ilyen erőd.- utalt arra, hogy ,,nem egy korosztály,, vagyunk. 
-Majd meg mutatom ott ahová megyünk. - mutattam szemfogaimra.. 
- Azt meg nézem. - hmmm. Tényleg.

Sziasztok!! Remélem tetszett az új rész! :)
Várom a hozzászólásaitokat. :))
By.: Sára:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése