-->

2014. március 22., szombat

47.fejezet Pillecukor.

.-Nézzétek milyen szép tüzet gyújtottam!! - sétáltam oda a fiúkhoz mikor végeztek a tűz gyújtással.
-Ügye te most csak viccelsz?? - kérdezte kiakadva Liam.
-Nem, tényleg tökéletes tüzet gyújtottam. - ültem le, mint aki jól végezte dolgát.
-Niall!!Ne zabáld fel a kaját!! - ordított Zayn.
-Mi van?? - kérdezett rá miközben a pofáját tömte pillecukorral.






-Niall!! - ordítottam rá.



-Te mit nevetelsz:?? - grimaszolt Louis.



-Niall, köpöd ki a kajám!! - vágtam hátba.
-Nyugi neked hagytam. -mosolygott aranyosan.
-Felzabáltad. Ugye?? - kérdeztem.
-Nem. - röhögte el magát.



-Akkor kérek . - céloztam a kajára.
-Őmmmm.... Előbb még itt volt.. - nézett körbe.
-Még mielőtt meg nem etted. - bólintottam egyet, aztán leültem a tűz mellé és elő vettem a telefonom. Meg néztem az üzeneteim, minden üzenetre válaszolva tettem el a készüléket. A tűzbe bámulva eszembe jutottak a régi emlékek, mintha a lángok a múltat játszották volna el. 






Furcsa érzés járta át a testem, valahol azt éreztem mintha Ő itt lenne. Furcsa, de egyben ösztönös érzés. Ahogy a sötét be áll egyre inkább érzem, hogy valami ki akar törni belőlem. Dobogást hallottam füleimben, üteme furcsán szólt, mint egy ijedt ember kinek szíve fel robbanni kívánkozik. Hosszasan gondolkoztam, nem is vettem észre, hogy a fiúk is körbe ülik a tüzet. Néha annyira elfelejtem, hogy konkrét félig állat vagyok.
-Mi a baj? - ölelt át Niall mire kizökkentett gondolataimból.
-Ja, semmi. Csak el bambultam. - másztam ki öleléséből.
-Már megint engem stíröltél?? - nyavalygott Zayn. 
-Olyan szexi a séród! - szóltam vissza.
-Ügye!! - dőlt hátra.
-Alma illatú a hajam. - jelentette ki Harry.
-Harry, te egy béka vagy. Aminek köztudott nincs haja. - néztem rá érthetetlenül.
-Jól van, de volt hajam. - vágott fancsali képet.
-De csak volt és csak volt. Ja és említettem azt, hogy volt, meg az hogy volt. Na ja csak volt...
-Zayn..Zayn. Nyugi tudjuk, tudjuk... - nyugtatta Liam Zayn-t.
-Na és mikor eszünk?? - hoztam fel a kérdést, miközben Niall-re néztem elég szúrósan.
-Miiivaaan!! - 





-Kaja!! - ordított Louis, mire Niall felkapta a fejét.
-Food?? - nézett ránk kérdően.
-Te már nem kapsz. - tettem a kezem a vállára.
-Én is szeretlek. - vonult be a sátorba.
-Kaphatok egy pálcikát?, - nyújtottam a kezem Liam felé aki Botokat osztogatott.
-Pálcikát szeretné?? - kérdezett rá.
-Igen. - nyújtottam a kezem.
-Azt a sátorba találod. - vágott perverz fejet.
-Húú..Te..Áhh.. - basztam fejbe magam.
-Már nyögsz is?? - kérdezett.
-Köcsög. - vonultam be a sátorba sziszegve. Be érve már nem volt olyan jó ötlet, hogy be mentem.
-Húú..Mit csináltok!! - ordított be Liam.
-Tervezem a halálod. - dugtam ki a sátorból a kezem és egy Fukkot mutattam be.
-Azt hittem , hogy valami mást. - kuncogott Zayn.
-Fulladj meg!! - kívántam szépet.
-Inkább csak figyelj, hogy te meg ne fulladj!! Ha érted mire célzok. - 
-Na most.. - rontottam ki a sátorból ahol tök egyedül voltam. Mivel ez Harry sátra Niall meg a mienkbe ment be.
-Nyugi.. - kapott fel a vállára Liam.
-Ki nyírlak!! - ütögettem a hátát.
-Hihi.. - nevetgélt.
-Ó tényleg? - rúgtam egy enyhén kellemetlen helyen.
-Ahh. - rogyott a földre.
-Mi van tán már nyögsz?? - vigyorogtam.
-Nyugi. - ölelt át valaki hátulról.
-Én teljesen higgadt vagyok. - fordultam vele szembe.
-Miért vagy ilyen szomorú?? - öleltem át.
-Nem kapok kaját. - szipogott.
-Gyere majd adok az enyémből. - fogtam meg egy zacskó pillecukrot.
-Nyammm... - ült le a tűzhöz.
-Tessék. - nyomtam egy pálcát a kezébe.
Nem soká Liam is kapcsolódott az evéshez. Olyan jól nézett ki a sok pillecukor.













-Nézzétek milyen spéci botom van!! - szólalt fel Louis.




-Hé mi lenne ha én itt a tűz mellet aludnék?? - kérdeztem a többiektől.
-Miért?? - nézett rám ijedten Niall.
-Csak úgy. Egy picit hiányzik valami. - nyeltem le a pillecukrot.
-Mi?? - kérdezett rá Liam.
-Az már mindegy. - legyintettem.
-Viszont én nem hagyom, hogy itt kint fagyoskodj. - takart be a pulcsijával Niall. 
-Nem is fázok. - sziszegtem.
-Úgy én sem fáznék, ha valaki egy bemelegített pulcsival takarna be. - vacogott Niall.
-Melegítsd be!! - nyújtottam felé a pulcsit.
-Nem tudod magad?? - vont kérdőre,.
-Már meg bocsáss, de az én vámpír testem nem termel túl nagy hőt. Inkább fel veszi mint termeli a meleget. - nyúltam bele a tűzbe, ami látható módon nem égetett.
-Melegítsem fel a pulcsit azért mert te bele tudsz nyúlni a forró tűzbe. - érthetetlen ez a srác..
-Igen . -. bólogattam.
-És én fagyjak meg? - húzta magára a pulcsit.
-Hát azt nem kéne mert akkor nem lesz aki fel melegítse a pulcsit. - nevettem.
-Kösz. Én is féltelek. - fordult előre.
-Amúgy, ha ő meg fagy itt vagyunk mi és mi is fel tudjuk melegíteni a pulcsit. - szólalt meg Liam.
-Igen, de az nem ugyan olyan és kétlem, hogy nektek Niall illatotok lenne. -  vágtam fancsali képet.
-Szerintem neki inkább szaga van.  - mutatott Harry Nial-re.
-Harry én a te helyedben befogná a nagy varangy képem. - néztem rá.
-He..Ezt most meg jegyeztem. - vonult Liam-hez.
-Egy kis kérdés. Hol van Harry teste?? - kérdeztem a fiúktól, akiket láthatóan nagyon megviselt e kérdés.
-Be zártuk a sátorba..asszem. - nyugtatott minket Zayn.
-Meg nézem. - állt fel Louis.
A sátort lassan ki nyitotta és a milyen gyorsan be olyan gyorsan ki lépett.
-Ez gusztustalan. -öklendezett.
-Amúgy ha vérfarkas lennél vagy más akkor könnyeben vissza tudnálak változtatni. -jegyeztem meg.

*******Harry szemszöge*******

Ügye ez most csak viccel velem, hogy ha vérfarkas lennék. Ami tulajdon képen vagyok csak ő nem tudja.
-De nem vagyok az. - feleltem higgadtan.
-Akkor semmi. - rántotta meg a vállát.

Sziasztok!! Bocs, hogy kevés lett. Írtam még, de történet szerint inkább kövi részbe teszem, mert címileg is más.
By.:Sára :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése