-->

2014. március 18., kedd

46.fejezet A tóparton

-Szóval, ha meg csókolnál akkor vissza változnék?? - kérdezte az állát vakargatva.
-Igen, de mivel én vagyok olyan kedves és nem csókollak meg ezért így maradsz. - ültem le a fűbe.
-És mért nem?? - kérdezte csodálkozva.
-Már meg bocsáss, de egy nyálkás, rusnya béka vagy és még a pávián segge is szebb látvány nálad. - támaszkodtam a két kezemre. 
-Te tettél ilyenné!! - mutatott rám.
-Én, én?? Te álltál ide. - vitatkoztam.
-Áááá!! - ordított Niall.
-És, ha Harry testébe bújt békát csókolnád meg, de mivel én nem engedem ezért sajnos Nem!! -mondta a végét ingerülten.
-Niall!! - szóltam rá.
-Mi van?? Én csak nem akarom, hogy az én barátnőm egy idegent csókolgasson. - verte ki a balhét.
-Nem úgy értem, hanem, Niall amúgy sem őt.Pont őt aki legyet eszik?? - nevettem el magam a végén.
-Az én  barátnőm. - karolt át.
-Nem igaz mert az enyém!! - húzott el tőle Louis.
-Igen Louis. Hozzám jössz feleségül?? - térdeltem le Louis előtt.
-Természetesen. De hol a gyűrűm?? - kérdezte csípőre tett kézzel.
-Bocs a másig zsebemben hagytam. - tapogattam a nadrágom.
-Akkor ez esetben, felejts el!! - vonult el nyávogva.
-Nos Harry addig amíg nem tudok jobbat, hát egyél legyet. - ajánlottam neki egy érdekes tevékenységet.
-Hát az elég érdekes lesz. - nézett körbe.
-Nyugi, csak saját magadat kell utánoznod. - vettem fel a kezembe.
-Ja, a tested légy evő versenyre is el mehetne. - nyugtatta Louis.
-De amúgy ha már itt vagyunk akkor csináljunk is valamit! - állt fel Liam.
-Na igen ez jó ötlet. - sóhajtottam.
-De mit? - kérdezte Louis.
-Ússzunk!! - ordított Liam.
-Te meg akarsz ölni? - ijedezett Zayn.
-Akkor együnk!! - állt fel Niall.
-Nem is te lennél fiam, nem is te lennél. - fogta a fejét Harry.
-Idősebb vagyok nálad. - nyávogott Niall.
-Agyilag is?? - kérdezte miközben a kezét Niall vállára tette.
-HE-HE-HE.. - nevetett Niall cinikusan.
-De én legalább nem vagyok egy BÉKA!! -ordította, üvöltötte a végét Niall.
-Köcsög.- sziszegte Harry.
-Nem baszd meg, nép művészeti cserép edény! - vonult el a szöszi.
-Niall!! - ordítottam utána.
-Igen?? - fordult meg.
-A sátrak amarra vannak. - mutattam a másik irányba.
-Én is tudtam, csak ellenőriztem, hogy ti is. - futott a sátrakhoz.
-Ja bocs! -grimaszoltam.
-Alice!!  visított Zayn.
-Igen? - kérdeztem
-Rosszabb vagy mint Niall. - mi.mi ez azért...tök igaz.
-Niall!! - futottam utána.
-Igen? - kérdezte a fűben ülve.
-Éhes vagyok!! - nyöszörögtem.
-Én is. Á!! - dőlt hátra.
-De te legalább......ugye nem szívod ki a vérem?? - kérdezett.
-De hogy. - öleltem át.
-Várjunk csak. - álltam fel.
-Nekem nem kell kajára várni!! - ujjongtam.
-Megyek és kiszívom néhány erdei állatnak a nevét!! - ordítottam.
-Alice, mezőn vagyunk. - szólt rám Niall.
-Akkor ...akkor..akkor is!! - futott el.
Másodpercek alatt kiszívtam egy nyuszika vérét.  Amikor ezzel végeztem, rögtön egy rókát céloztam meg. Ennek már valamivel több vére volt, a húsába villámkén vájtam bele fogam, szerencsétlen állat próbált kiszabadulni, de erre bele vájtam hatalmas körmeim. Vére körül ölelte szemfogaimat. Egy idő után már nem éreztem, hogy jönne a vére, így gyorsan kirántottam belőle fogaim és tovább szaladtam míg nem láttam meg egy farkast. A szívemet mintha valami szorongatná, próbáltam magam vissza fogni ezért gyorsan más irányba kezdtem el futni nehogy kárt tegyek benne. Épen kapóra is jött az a vaddisznó amit meg láttam. Kemény húsába nehezen ment bele fogam, de annál inkább meg érte a friss édes vér íze csaknem elkábított. Nem tudom milyen régen ittam, szívtam vért, de az nem most lehetett.  Nem sok idő kellet, hogy ezzel a teremtménnyel  is végezzek. Lassan fel álltam és végig néztem magamon, tiszta vér voltam, WOW..nem tudom, tényleg ilyen látványosan eszek?? Egy ötletem volt, vagy rá hozom a frászt a fiúkra vagy le mosom a vért a tóban. Túl kedves vagyok, meg szívatom őket. Lassan a vízbe mentem pont oda ahol a fiúk voltak. 
-Alice!! - futott be a vízbe Niall mikor meg láttam a véres vízben lebegő testemet.
-Alice!! - emelt ki a vízből.
-Szólalj meg!! - mondta már csak nem sírva. Ezt még ötször meg ismételte. 
-Annyira teli vagyok. - nyöszörögtem.
-Te idióta! Rám hoztad a szív bajt. - dobott bele a vízbe.
-Ez van. - ráztam meg a hajam, hogy a víz nagy része Niall-en kössön ki.
-Köszi. - köpködte kin a szájába landolt vizet.
-Úgy láttam, hogy szomjas vagy. - vigyorogtam.
-Ó tényleg. - húzott vissza mikor indultam volna a partra.
-Bántani akarsz. - néztem rá pimaszul.
-Csak mondani akartam valamit. - hajtotta le a fejét.
-Na és mit? - emelte fel a fejét.
-Szeretlek. - csókolt meg.
Lassan el váltunk levegő hiányba. Szép a naplemente.








-Ki megyek át öltözök. - nyomtam az arcára egy puszit.
-Megyek veled. - fogta meg a  kezem.
Lassan be sétáltam a sátorba. Felvettem egy ruhadarabot. Döbbenve vettem észre, hogy nem vagyok jobb Zayn-nél, sokkal több cuccot hoztam mint ő.
-Hé fiúk!! Amíg ti gyújtotok tüzet addig én le ülök a partra. - sétáltam egy tetsző fa alá.
-Nem akarsz segíteni?? - kérdezte Liam.
-Olyan messze van. - nyújtottam ki a kezem.
-Akkor állj fel és gyere ide. Akkor közelebb lesz. - intett, hogy menjek.
-Bocs, tiltja a vallássom.! - ordítottam, mire ő csak fancsali képet vágott. Niall meg röhögött mikor elkezdtem utánozni Liam-et.
-Niall, - kérdezte cinikusan Liam.
-Szeretlek. - kuncogott Niall.
-Buzi vagy?? - kérdezte Harry.
-Te meg béka!! - rúgta el Niall Harry-t.
A fiúk egy kis idő múlva abba hagyták a civakodást én meg nyugodtan tudtam nézni a naplementét. 





Sziasztok!! Remélem tetszik a rész.
By: Sára:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése