-->

2014. március 22., szombat

3.Díjam

3.Díjam


Köszönöm! :)

11.Dolog magamról

-Nem vagyok egy csendes típus.
-Szeretek hangoskodni.
-Folyton üvöltetem a zenét
-Félig szőke vagyok.
-Inkább társaságban szoktam lenni.
-Sokat gitározok.
-Imádok írni.
Imádom a macskákat.
-Ha olvasok aKkor az tuti vámpíros.
-Sokak szerint beteg a humorézékem.
-Sokat nevetek.

Válaszaim:

1. Olvasod a blogom? (Ezt miért kérdeztem? :00)

2. Szereted a krumplit?
-Igen!!

3. Van ellenséged?
--Mindenki aki utálja a One Directiont, és nem ismerem.

4. Van piercinged?
-Nincs, de akarok.

5. Ismered a jófogás reklámot? :D
-Az a legjobb!!

6. Hiszel a Mikulásban? :33
-NEM!!

7. Jó hangod van?
-Nem tom, nem szoktam énekelni inkább dalokat írok.

8. Van saját géped?
-Igen. A telefonom.

9. Kedvenc idézeted? (Ha nincs, akkor kedvenc képed?) ((Ha az sincs, akkor kedvenc szavad?))


10. Szereted a szomszédod?

-NEM. Na ő az ellenségem.

11. Visszahúzódó vagy, vagy nagy a hangod?
-Előbb hallasz és utána látsz.

Kérdéseim ugyan ezek.

Akiknek tovább küldöm :




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése