-->

2014. március 22., szombat

1.Díjam

1.Díjam
Köszönöm a díjat Szandy Dreamland!

Szabályok:

- Rakd ki,hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 5 embernek


-11 dolog rólam:

--Gitározni tanulok.
-Szoktam dalszövegeket írni.
-Egyesek szerint beteg a humorérzékem.( Igen, meg van fázva)
-Szeretem a One Directiont.(Mily meglepő dolog)
-Szerek sétálni a barátaimmal. 
--Szeretek írni.
-Nagyon lámpalázas vagyok.
-Ének hangom, mint egy kimúlt rozmáré.
-Sokszor sétálok le föl a szobámban, zenét hallgatva.
-Általában mindig én találom ki a hülye dolgokat.

Kérdéseim:

1.Mi a kedvenc ételed?: -Nem ismerek olyat.
2.Kedvenc zenekar?: -One Direction, 5Sos, The Vamps
3: Kedvenc könyv?:- Nem tudom.
4: Kedvenc műsor?: Éjjel - nappal Budapest
5: Ki a kedvenc az One Directionból? :- Niall :)
6: Mennyi időd töltesz a gép előtt?: - Sokat.
7: Kedvenc idézet? : - 
Azért lettem ilyen beugatós forma mert élvezem baszdmeg,hogy csípek mint a torma :DD

8: Kedvenc írónő? : - Nincs.
9: Szemüveges vagy ha igen mióta? : - Nem vagyok az.
10: Kedvenc tanár a sulidból? : -Egy sincs.
11: Játszol valami netes játékkal?  - Nem.



Akiknek küldöm:



http://behalozva-lm-1d-fanfiction.blogspot.hu/

http://let-me-change-you.blogspot.hu/


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése