-->

2014. március 13., csütörtök

45.fejezet Ένας βάτραχος γίνεται σγουρά αγόρι.

-Na, JÓ!! Álljatok le!! Indulunk. - kaparta össze a fiúkat Liam.
Mindenki meg fogta a saját cuccát és a kocsihoz indult. Egy ideig pakolásztunk, hogy minden el férjen. Mivel Niall nem tudott viselkedni és továbbra is meg akarta ölni Zayn ezért ő csomagtartóban utazik. 
-Mindenki meg van? - szólt hátra Liam.
-Igen!! - ordítottuk.
-Nekem egy kicsit kényelmetlen. - hallatszott Niall hangja a csomagtartóból. 
-Az nem érdekes. - ordított Liam.
-Én is szeretlek. - motyogott hátul Niall, amit persze csak én hallottam meg.
A kocsival már régen el indultunk.
-Várjunk!! Hajzselé.- üvöltött Zayn.
-Ezt nem hiszem el. - sziszegett Harry.
Vissza hajtottunk a kocsival a házhoz. Zayn fogta magát és gyorsan fel szaladt. Aztán vissza és persze, hogy a csomagtartót feltétlenül ki kellet nyitnia.
-Ki nyírlak!! - üvöltött Niall. 
-Áhh ez pszichopata!! - sikított Zayn.
Gyorsan ki pattantunk a kocsiból. Mikor oda értünk, Niall Zayn nyakát szorongatta.
-Nyugi!! - kapta fel Liam Niall és beledobta a csomagtartóba.
-Alice!! Ugye nem hagyod!! - üvöltött felém.
-Pápá! - integettem Niall-nek.
Ő csak szúrós tekintettel gratulált. Mért van az a sejtésem, hogy következőleg én fogok sikítani??
-Talán mert pszichopatán vigyorog. - válaszolta meg a gondolataimban elhangzott kérdést Drék.
Niall elképesztően hülye fejet vágva integetett.  Nem fogok csodálkozni ha ezek után rémálmaim lesznek.
-Mi lenne ha véletlenül be ülnék a kocsiba?? - kérdeztem a fiúktól.
-Niall, ne vágjál már ilyen sátáni képet!! - rúgta hasba Liam.
-Baszd meg. - sziszegte miközben a hasát szorongatva kuporodott össze.
Liam lecsapta a csomagtartó ajtaját aztán beszállt a kocsiba.
-Mért kellet meg ütni? Most lelki ismeret furdalásom van. Vagy mi ez?? - kérdeztem mivel már olyan rég óta vagyok vámpír, hogy az érzéseket nem igen tudom meg különböztetni.
-Félted őt?? - kérdezte Louis.
-Valahogy úgy. - bólogattam.
-Meg nézzem?? - kérdezte Drék.
-Igen az jó lenne. - válaszoltam.
Néhány néma másodperc után.
-Basszus ez meg akart enni!! - lihegett Drék.
-Az a te bajod. - rántottam vállat.
-De ő jól van?? - kérdeztem izgatottan.
-Baszd meg én nekem majdnem le harapja a fejem, de téged az érdekel, hogy ő jól van e!! - sipítozott.
-Pontosan. - basztam fejbe a koboldot. A srácok körülöttünk már sírva röhögtek.
-Na hagyj békén. - legyintett egyet, amire én megfogtam és olyannyira szorongattam, hogy a szemei teljesen ki voltak dülledve. 
-Jól van, csak egy kicsit éhes. - köhögte ki, mire én szépen elengedtem. 
-Köszönöm. .- mondtam, miközben ő a combomon szédelgett és a padlóra esett.


***********************************


-Meg érkeztünk!! - üvöltött Louis, engem sikeresen fel ébresztve. Aminek köszönhetően kiestem a kocsiból, mert Liam udvariasan kinyitotta az ajtót.
-Na azért nem kell egyből a lábam előtt heverni!! - szidott le Liam. 
-He-he - nevetgéltem.
Lassan fel álltam miközben ki köptem egy egész mezőt. Vissza nyerve egyensúlyomat a csomagtartóhoz indultam. Lassan nyitottam ki.
-Ááá.. - vettette rám magát Niall. Én enyhén a földet szaglásztam újra. 
-Na, hogy is volt az a pápá? - vigyorgott.
-Hát tudod.. izé..szóval.. - dadogtam a meglepetéstől.
-Hmm - húzta fel az egyik szemöldökét.
-Fáj még a hasad?? - löktem le magamról.
-Nem. - dőlt hátra a fűben miközben az eget kémlelte.
-Ááá-áá-ááá!! - futott rajtunk keresztül Louis, szó szerint.
-A hasam!! - ordított Niall, mikor Louis a hasán kezdett el ugrálni.
-Á ez nem jó túl izmos a hasad. - nyavajgott Louis.
-Hát már pedig Niall puding kockáira nézve ez érthetetlen. - gondolkoztam el mélyen, de erre Niall felkapott és valahová nagy vigyorral a képén cipelt.
-Niall. tegyél le most!! - utasítottam mikor megláttam egy tavat.
-Csak lehűtelek. - nevetgélt a saját poénján, ami ez esetben nem volt valami lelkesítő.
-Mért érzem azt, hogy utálsz?? - kérdeztem ijedten. Niall egyszer csak meg állt.
--Nem utállak, csak túlzottan szeretlek és nem akarlak kihagyni az élményekből. - puszilt homlokon.
-Már pedig....- mondtam volna tovább ha a testemet nem vette volna körül a hideg folyadék.
Hálát adok istennek, hogy vámpír vagyok és a víz alatt sem lélegeznem nem kell sőt az egyáltalán nem kell, de még látni is látok. Láttam, hogy Niall bele jön a vízbe. -Mért vagyok ilyen szemét?? Miért??? - lassan mélyebb vizekre úsztam. Amikor már elég mélyen voltunk, mert hogy Niall követtett vagy is keresett mert én a felszín alatt helyezkedtem el. Oda úsztam a lábához és kegyetlenül beleharaptam az éles tűhegyes vámpír fogaimmal, mármint az átalakulás egyik fázisában minden egyes fogunk tű hegyes. Niall rohadt gyorsan úszott ki a partra. Gondolom egy picit meg dobbanhatott a szíve.
-Mi a baj!! - futottam ki a partra, mintha semmit sem tudnák.
-Valami meg harapott. - sziszegett a lábát fogdosva.
-Add csak ide. -  tettem rá a kezem. 
-Mást is tudsz?? - kérdezte Liam a sátrakat állítva. Valószínűleg arra gondolt, hogy összeforrasztottam Niall sebét.
-Ja. Ezt figyuzd!! - kerestem a fűbe valami apró dolgot.
-Alice!! Nézd egy béka!! - tette le elém Louis.
-Ez pont jó. -bólogattam.
-Mit akarsz te azzal csinálni?? - kérdezte Harry mellettem állva.
-Hát mit akartok?? - kérdeztem.
-Az én békámmal semmit.  - védte az apró kis rusnya lényt Louis.
-Oké akkor csak ezt nézzétek!!- húztam végig az kezem a levegőben amit egy fény csóva követett. Egy ideig el hülyültem, néha kisütöttem vele Harry szemét. 
-Na ez figyuzd !! - szólt Liam, amire a fény csóva kicsúszott a kezemből és eltalálta Harryt meg a békát.
-Jujj, jól vagy Harry?? - kérdeztem tőle aggódva, mire ő csak leguggolt és brekegett.
-Igen jól vagyok. De mért vagyok ilyen apró?? - kérdezte valami a hátam mögül.
-Harry, nem akarlak megijeszteni, de egy béka vagy. - kuncogtam a látványától. 
-Mi a fasz!! - ordított és  a békatestbe vagyis a Harry testbe bújt békára mutattam.
-Fujj legyet eszek!! - mutatott Harryre vagy is a békára. Na ebből lesz egy kis kavar.
-Hagyd abba!!  - basztam pofán a békát.
-Na mi történt. - Jött oda Niall.
-Fúú.., de rusnya béka. Na de várj. Most döglesz..- taposta volna agyon Harry-t.
-Neee!! - üvöltött Harry.
-Dicsak ez beszél!! - hajolt le Niall a békához ami Harry.
-Szia te kis béka. - pöckölte fejbe Niall Harry-t. Aztán állba pöckölte aminek köszönhetően Harry hátra esett.
-Jajj, de  kis rusnya lény vagy. - fogta meg Niall.
-Hova viszed. - kérdeztük kuncogva Louis-al.
-Ja csak meg ettetek egy siklót.  - válaszolt lazán.
-Bakker. - néztünk össze Louis-al.
-Amúgy Harry mért eszik legyet?? - ordított.
-Hagyd abba. - ütöttem le a békát.
-Nem kéne szólnunk, még mielőtt Harry-nek kampec?? - kérdezte Zayn.
-Te itt vagy?? - néztünk hátra.
-Ja. - tette a fejét Louis vállára.
Niall. - rohantam oda.
-Igen?? - kérdezte.
-Az a béka egy Harry. - mutattam az apró lényre aki integetett.
-Szia tesó. - integetett Niall.
-Igen ám te meg agyon ütötté volna?? - vonta felelősségre Harry Niallt.
-Hát tudod nem egy szív döglesztő látvány vagy. Habár a csajok még szívrohamot kaphatnak tőled. - tette le földre Harryt.
-Nem tudsz vissza változtatni?? - kérdezte Harry.
-De mindjárt meg próbálom. - vittem oda a testéhez. Megint meg indítottam a fény csóvát, de nem járt sikerrel. Minden egyes próbálkozásom kudarcba fulladt.
-Várj meg nézzem a vámpír könyvben. - mentem a sátrunkba, a könyvemért. Elkezdetem lapozgatni, egyszer egy oldalt találtam ami pont jó.
-Hát Harry. - sétáltam vissza hozzá. 
-Igen. - figyelt rám.
-Barátkozz meg a testeddel, randiz vele, vedd feleségül, de hogy én nem foglak meg csókolni az is biztos. - grimaszoltam.


2 megjegyzés :

  1. Díj nálam :)) <3 ! http://blackwolfyou.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Díj nálam! :) Iratkozz fel!
    http://lisaanddirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés