-->

2014. február 27., csütörtök

43.fejezet Visszajátszás

Hossza utazás után végre letehettük a lábunkat Anglia füvére. Hála istennek sötét volt így könnyen a házig repülhettünk. Onnan meg már minek.
 - Fiúk!!! - ordított Niall. 
- Szia Alice!! - jött oda Liam.
 - Végül is meg volt az egy hét. - nos igen a szakításunk óta egy hét telte el. 
-Tök sivár egy hét volt. - morogtam. 
- Holnap megyünk sátorozni!! - ugrott oda Louis. 
-Az tök jó!! - ugráltam én is. 
-Majd meg szívatjuk őket. - súgta a fülembe. Erre csak vigyorogtam és LIKE-t mutattam. 
-Hova lett Niall?? - kérdeztem csodálkozva.
 -Felvitte a cuccaid. - mondta Harry miközben fejjel lefelé fordítva olvasott egy újságot. Ő aztán mutatja az agyhelyét. 
-Harry tudsz arról, hogy az, az újság meg van fordítva?! - kérdeztem tőle egy kicsit lefagyva.
-Persze. Ez teljesen normális. - hát ha egy olyan elmebajos mondja mint te. 
- És teljesen civilizált életmódra utal. - hagy helyesbítsek drága, retardáltat akartál ugye mondani. 
- JA igen!! - helyeseltem szavait. 
-Na léptem Niall- hez. 
- A mondatot befejezve már a lépcső fokokat égettem. Mit a villám úgy száguldottam. 
-Mindjárt meg halok. - sziszegtem. 
-Ez a lépcső mindig ilyen hosszú volt?? - kérdeztem. 
-Alice, még csak öt lépcsőfokot tettél meg. - ez a beszólásukat meg hogy értelmezzem?? 
-Ok Csá! - sprinteltem fel. 
-Mizu?? - estem be az ajtón, szó szerint. 
-Ízlik a padló?? - kérdezte röhögve Niall.
-Igen, nagyon fincsi!! - keltem fel.
-Holnap sátorozás!! - mondta az ágyon fetrengve.
-Remélem kényelmes. -  utaltam arra, hogy én a padlón ő meg a puha ágyon.
-Igen. - terült szét még jobban.
Lassan oda sétáltam az ágy hoz, mosolyogva megfogtam a takaró szélét...és kirántottam alóla. Aminek köszönhetően leesett az ágyról.
-Köszi!! - az ágy.., padló inkább. Túlsó oldaláról felnyújtotta a kezét. Először Like-t utána Fukkot mutatott. Vigyorogva sétáltam be a fürdőszobába.
Tíz perc alatt le zuhanyoztam, hajat mosva. Tíz perc után rájöttem, nem vittem be semmit váltó ruhát. Törölköző!! - és most esett le Niall kivitte az összes törölközőt, mert mind a kettő az ágyon volt.
-Niall!! - ordítottam.
-Igen szívem! - válaszolt nevetve. 
-Légy szíves és agy be egy kis ruhát. - nyitottam ki egy résnyire az ajtót. Mire ő valamit a kezembe ad. Becsuktam az ajtót és nézegetni kezdtem a ruhát. Hát mit ne mondjak.. van egy olyan harisnya tartóm meg tanga elég hiányos, plusz egy eléggé izé melltartó. Van egy olyan érzésem, hogy ezt direkt csinálta.
-Most ügye csak vicc!! - léptem ki miután felvettem a cuccost. 
Niall az..Khm..perverz, de cuki vigyor.




-Igen miért?? - nézett.
-Na de most komolyan. Kérhetek egy pólót?? - tettem csípőre a kezem.
-Tessék. - nyújtott egy pólót szomorú ábrázattal.
-Köszönöm. - mentem érte és pusziltam meg az arcát.





Felvettem és feltűrtem a könyökömig a hosszú fekete ujját.
-Ez tökéletes. - feküdtem be az ágyba Niall mellé.
-Jó éjszakát. Várjunk akkor mi most újra.. - kérdezte félve.
-Hát ha akarod. - mosolyogtam. Erre ő csak meg csókolt.
-Jó éjszakát. - puszilta meg a homlokom.
-Neked is. - kívántam viszont.

**********************************

-Jó reggelt!!!! - száguldott végig Louis  a szobán.
-Hiányzott! - sóhajtottam erre viszont Louis fel ugrott az ágyra és elkezdett ugrálni azon.
-Csááá!! - jött be Harry is.
-Na megyek fel öltözök. - pattantam ki az ágyból.
A szekrényemből kivettem a szekrényből és a fürdőbe siettem. Megmostam az arcom meg a fogam azután felöltöztem.





 Feltettem egy kis sminket.





Miután ezekkel végeztem, kimentem a fürdőszobából. De ott már csak Niall fogadott.
-Hé csajszi!! Kiderült van reggeli. - nyújtózkodott a mondat vége fele.
-Az, de tuti. Akkor zúzunk kajálni. - jelentettem ki.
-Ja ma még szabinap utána próbálás éjjel nappal. - nyöszörgött.
-Go!! - üvöltöttem a lépcsőn szaladva.
-Sziasztok hol a kajám!! - értem le.
-Itt!! - mutatta Liam.



-Köszönöm. - mosolyogtam.
-Mi történt veled az egy hét alatt?? - kérdezte kíváncsian.
-Hát igazán nem sok minden, csak a barlangba fetrengtem, olykor az eget néztem. A szüleimet hiányolva. Aztán Bumm.. James, vérfarkasok, Niall. - mondtam életvidáman.
-Az jó. - csámcsogott Zayn.
-Reggeli után megyünk sátorozni. - jelentette ki Louis.

Sziasztok remélem tetszik az új rész. Várom a hozzászólásaitokat,..mostanában nem kaptam egyet sem.
By.:Sára. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése