-->

2014. február 24., hétfő

42.fejezet A lehetetlenségig

Komolyan ezt a szőke buzit lehetetlen elkapni. Olyan mintha teleportálna egyszer itt máskor ott. Húúúúú.....
-Szösz nem akarsz megállni.  - mutattam körbe, hogy észre vegye az idő múlásának sötét okát. ......Este lett, keményen sötét,........ mint Niall agyhelye. Hogy a picsába nem vette észre, hogy nem lát........ja ő farkas.
-Miért?? - kérdezett rá szomorúan.
-Mert holnap beszélni akarok Niall-el. - mondtam határozottan.

*******Niall szemszöge*******

És góóóóóóól!!!!! Igen...Igen!! Beszélni akar velem!!!! Ó igen jól vagyok. Óóóó-óóóóó-óóóóó ige jól vagyok. óóóóóóó igen jól vagyok.

*******Alice szemszöge******

-Az tök tuti. - válaszolt lazán a szöszi.
-Bassza meg!! - ordítottam mérgemben.

********Liam szemszöge*******

Szééééééééédülök!!!!!! Egyszer itt akkor ott ha nem ott akkor amott. Tiszta??

*******Harry szemszöge********

Mint ahogy előbb is most sem változott semmi. Unatkozok..A picsába is unatkozok!!!!!

*******Alice szemszöge*******

-Nem írtam Niall-nek. -akadtam ki.
-Felhívom. - jelentettem ki.
-Neeee!!! - ordított a szöszi a lábamat ölelgetve.
-Neked mi a szent sonka bajod van??? - kérdeztem rá.
-Neee!!! Teeeed!! - ,,sírt,,.
-Seggbe basztak a veszett mókusok?? - kérdeztem tőle.
-Miééért??? - kérdezte.
-Hát én is ezt kérdezem!! - rángattam a lábam.
-De neeee!! - ordított tovább.
-De tényleg ezt kérdeztem. - helyeseltem előző mondatom.
-Köpöd ki azt a telefont!! - utasított a sötét mikor kezembe vettem a készüléket.
-Nincs a számba. - néztem kérdően a sötétre.
-Dobod el!!! - ordított a göndör.
-DE akkor eltörik. - öleltem meg a telefonom.
-Teszed el!! - utasított a fekete.
-Nem akarom!!! - nyávogtam.
-Jól van elteszem, de miért?? Miért nem akarjátok, hogy beszéljek Niall-el. 
-Ja semmi. - hagyták abba civakodásukat.
Niall számát kezdtem el be pötyögni a telefonba. A készüléket feszülten emeltem a fülemhez. Lassan ki szólt, de nem vette fel senki. Vártam még egy kicsit, de semmi. Félve nyomtam ki  a telefont.
-Nem vette fel. - mondtam szomorúan.
-Felhívom Jack-et. - mondatom után már a telefont a fejemhez ragasztva lehetett megtalálni.
-Szia Alice!! - hangja vidám és élettel teli volt......TUTI BUZI.
-Szia Jack, te veled mizu? - kérdeztem.
-Hmmmm.. Semmi. Még nem volt alkalmam meg kóstolni Niall vérét. Na de te és Niall, hogy vagytok? - olyan mintha.....na ennek nem dőlök be.
-Ezt hogy érted??
-Úgy hogy mivel köcsög volt veled és elvett tőlem ezért kiszívnám a vérét, de tettem meg, és nem is fogom. H-ha nem köt belém... DE mizu veled és szőke hercegeddel?  - mondatai után egyből kinyomtam mivel igazság szerint...Hmmm.. hogy is mondjam....Szerintem nem arról híres, hogy a hűtővel egyezik a hőmérséklete. Egyszóval langyi.
-Mit mondott? - kérdezte a szöszi.
-Azt, hogy..beismerte, hogy buzi. - bólogattam beleegyezően.
-Na én léptem mert Niall. -az a név a mondat végén ezer szóval is felért.. Mármint ha ficseltek rám, de az nem valószínű, hogy bármit is meg jegyeztek. Bocs figyeltek.....Még a saját gondolataimban is retardált vagyok. Hát ez szuper!!!
-Szia!! - ordítottak egyszerre.

***************************

-Na újra próbálkozok. -mondtam Drék-nek.
-Oké! De tuti, hogy elszúrod és soha többé nem szól hozzá. Sőt rád sem fog nézni..igazából örök életedre utálni fog és a társadalom is meg fog vetni. De sok sikert!! - halmozott el a biztató szavakkal.
-Köszi én is szeretlek. - pöcköltem le a fejéről a kis zöld kalapot.
-Naaa. Ez mire volt jó? - akadt ki. Húha bele fog halni.. Pápá Drék soha nem fogok rád emlékezni.
-Kuss hívom!! - miután kimondtam a parancs szót megfogtam a parányi teremtmény és neki hajítottam barlang falának ami kb. mivel én a másik falná ültem ezért olyan 7-10m-re lehetett.
-Szia Alice. Gondolom most.. -folytatta volna ha nem szakítom félbe.
-Szia Niall! Mit akartál mondani? - kérdeztem a legelső hívására utalva.
-Ja csak, hogy találkozzunk, de ez most nem lényeges. Hogy vagy és hol?? - kérdezte aggódva.
-És hogy hogy ilyen higgadtan hívsz fel?? - kérdezte.
-Hát csak meg kéne ezt beszélni, mert lehet, hogy az egészet én értettem félre. - mondtam higgadtan.
-Hát igen egy kicsit félre értetted mert nem az aminek gondolod. És igazságszerin másnap akartam neked elmondani. Vagyis szerintem te is röhögtél volna az egészen és beszálltál volna. - nevetett a végén.
- Láttalak titeket a díjátadón. Néztem a telómon. 
-Tényleg.. Kicsit szarvolt nélküled. - hangja megcsuklott.
-Na és mikor szeretnél találkozni mert eléggé kíváncsivá tettél ezzel az egésszel. - mikor végig néztem a barlangban, Drék szédelegve ért vissza hozzám. Mire én újra neki basztam a barlang falának. Kicsit elnevettem magam, mikor a kis kobold a levegőben repült aztán a falnak kenődött.
-Mi ilyen vicces? - kérdezte nevetve.
-Semmi csak gumilabdának használom Drék-et.
-Azt látom. - a telefonal felkaptam a fejem és Niall 3 méterrel előttem állt vigyorogva.
-Te te.. Meg mit keresel itt. -ügyetlenül dadogtam. Ő erre csak felkapott és...
-Hiányoztál. - ajkaink össze forrtak. Az elején csak lágyan aztán egyre mohóbbá vált. Próbáltam eltolni magamtól, aminek sikere képen egy kicsit megharapta a számat.
-Mi a baj? - nézett rám kérdően.




-Először hallani szeretném azt a vicces sztorit! - végig néztem a barlangon.....Drék vissza ért újra.
-Szia Drék,..Fáj a fejed?? - kérdeztem enyhén cinikusan.
-Egy picit beütöttem a barlang falába. - simogatta a fejét.
-Az tuti, de most hallgassuk Niallt. - mutattam az előttem álló srácra.
-A francba!! - utalt a jó...szép és biztató szavaira.
-Nos. - fogtam szóra.
-Hát a csaj egyszer rám írt és Harry kivette a telefont a kezemből és vissza írt neki aztán elkezdtünk ezzel baromkodni, hogy szívassuk a csajt meg hogy ezen majd mennyit röhögünk veled. Szóval a lényeg, hogy az egész csak egy nagy félre értés meg az én hülyeségem, hogy nem szóltam neked az elején. Hát igen...most szép kis vita lett belőle. - hajtotta le a fejét.
-Gondoltam, hogy valami félre értés vagyis itt utólag amikor át gondoltam, hogy a randink - piros arc, tűz vörös..Lehajtom a fejem lassan, hogy ne vegye észre. - közben egyszer sem volt a telefon a kezedben, de mégis azt írta , hogy írtál neki. Valószínűleg Harry szórakozott. - nevettem a végén.
-Na akkor vissza jössz. - fogta meg a kezem.
-Persze csak felhívom James-t, hogy ...hogy - a készüléket a fülemhez nyomtam és..
-Szia James.
-Kitalálom, Niall-el kibékültél. És és. - nevetett.
-Ja mi tudtuk. - ordítottak a többiek.
-Szorítok neked csajszi!! - hallottam Reni hangát.
-Sziasztok! - nyomtam ki.
-Na akkor?? - és már szó nélkül fogta a cuccaim és pakolt.
-Hé.. nem mondtam semmit!! - állítottam le.
-Szóv-val. most a-k-kor... - szemei egy szer csak be nedvesedtek, már egy könny csepp le gördülőben volt. Odaléptem hozz, lassan letöröltem a könny cseppet és lágyan meg csókoltam.
-De hogy nem.  - váltam el tőle egy kis idő után.
-Te ne ijesztgess !! - ölelt át szorosan.
Lassan össze pakoltunk...
-Várjunk csak te, hogy kerülsz ide?, - tettem fel a roppant érdekes kérdést.
-Hát repülővel leszálltam mikor egy idegen vagyis James oda jött és ide hozott. 
-Húúú.. egyszerre akarom megfojtani és megölelni. ...KINYÍROM!!!!!!!! - mondtam dühösen.
-Indulhatunk. -jelentettem ki mikor már csak az itteni cuccaim voltak a bőröndön kívül.
Vámpír formát öltöttem, ő pedig felszállt a hátamra. Kitártam méretes szárnyim és Go!!

Sziasztok!! Remélem tetszik az új rész. Tudom hétköznap nem szoktam részeket szülni, de ez már nagyon ki akart jönni. Na mi legyen a gyerek neve??? Ki akar a férjem lenni?? Ja bocs az már van : - Szia Niall!! Bocsi a kretén megjegyzésekért, de ha hív az 5 perc akkor hív az 5 perc.
By: Sára!! :) Utóirat: Sanyi a gyerek.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése