-->

2014. február 22., szombat

41.fejezet Ez tök logikus!!

A telefonom megunta a hosszas alvást, ennek kifejező eszköze az lett, hogy elkezdett csörögni. Megnéztem a kijelzőjét, Niall száma villogott rajta. Nem nyomtam ki csak hagytam hagy csörögjön. Hosszú BEST SONG EVER halgatás után egy hosszú síp szó.
-Na ezt most miért! - vontam kérdőre a telefonom.
-Szia Alice. Csak azt szerettem volna mondani, hogy beszéljük meg. Remélem jól vagy és nem csináltál semmi őrülséget és csak azért nem veszed fel a telefont mert nem éredekellek. És légyszi legalább. azt írd meg, hogy jól vagy-e. Csak, hogy tudd nagyon hiányzol. - a hang üzenetben tisztán lehetett hallani szomorú hangját. Hála istenek, hogy én nekem nincsenek ilyen gonjaim. Nem bántam meg amit tettem..hohohó, várjunkcsak ö ,, csalt meg,,. Nem én őt, ő engem. Igaz legbepül én is sírok, de ez.. az nem segít senkim még magamon sem. Na... Búslakodás hejett elmegyek a farkasok hoz. A szárnyaimat kitárva mentem az Angol erdőbe. Pont arra a helyre ahol még anno rámtámadtak.
-Szöszi!!!!!!!!! - na ezt tuti meghallották.
- Itt vagyunk te vaksi!! - ordított a szöszi.
-Ti mióta vagytok itt?- kérdeztem csodálkozva.
-Amióta itt vagyunk. - jött az értelmes válasz a világostól.
-Ahhoz képest, hogy világos a bundád full sötét vagy. - jegyeztem meg.
-Én vagyok a sötét!? - kérdésében magára utalt.
-Nem baszd meg, az a fa!!- mutattam a fa irányába.
- Ő a sötét. Ő olyan, mint egy fekete lyuk! - muatott a fekete bundás farkasra.
-Én?? - kérdezte magára mutatva.
-Igen te!! - mondta a szöszi.
-Jól van na. SZŐKE NŐ. - mondta a végét ki hangsúlyozva.
-Hagyjátok abba!! - ordítottam fel.
-Komolyan rosszabak vagytok mint...mint....húwá!! Na.. - utolsó szavaimban a szenvedés puszta jelenlétét ábrázoltam.
-Te hülye vagy?! - kérdése egyenest a lelkembe hatolt.
-Ó..,hogy simogatna meg a nyári villám!! - e kedves kívánság a szívem poklából lángolt fel.
-Szóval igen. - válaszolt saját kérdésére .
-Mi jó történt veled?? - végre egy normálisnak tekinthető mondat .
-Szakítottam Niall-el. Ami nem jó, de akkor is ez történt, meg megismerkedtem James-el. Meg a barátaival. - ültem lé a fűbe.
-És miért?? - kérdezte döbbenten.
-Mert a telefonjába megtaláltam , megláttam, hogy azzal floridai ribancnak olyat írogat még a randink napján is: Szia cica!! Nagyon jó volt a veled eltöltött idő!! Hú és akkor még meg kérdezi, hogy mi a baj. Komolyan, hogy lehet ilyen, egy faszkalap geci, rohadna meg ott ahol van. - dühvel teli szavaim hallatán ők csak néztek.
-Szóval gyűlölöd. - a szöszi kérdően nézett rám.
-Nem, nem gyűlölöm. Csak rohadtul, hogy azt hittem, hogy félre ismertem floridában, de úgylátszik nem. Na jó lehet, hogy tényleg félre ismertem. És most is meg kellet volna halgatnom. Vagy nem tudom. Mert miközben randiztunk egyszer sem volt a kezében a telefon. Asszem. - lassan elgondolkoztam.
-Na ès mi lesz?? -kérdezett a sötét.
-Nem tudom, de szerintem beszélek vele vagyis nem. De beszélek vagy nem. Várnom kéne még ezzel, de mi van ha.... Holnapig várok még ezzel asszem. - nem tudom eldönteni mit akarok haragszok rá, de hiányzik.
-Mi a baj?? - kérdezte a szöszi.
-Semmi. Csak haragszok rá, de... - folytattam volna, de a világosnak halaszthatatlan mondanivalója volt.
-Nézd ott egy Kevin! - mutatott az ég felé.
-Na igen hol is tartottunk?? - kérdezte a szöszike.
-Áá.. Nem érdekes. - legyintettem egyet.


*******Niall szemszöge*******

Mi az, hogy nem érdekes dehogynem az. Most komolyan, de mi?? Szeretsz? Utálsz?? Mi?!?


*******Louis szemszöge*******

Mivan?? Alicet mért nem érdekli Kevin?? Na ezèrt még kap.

*******Harry szemszöge*******

Unatkozok. Ennyi, nincs több hozzá fűzni valóm.

*******Liam szemszöge*******

Komolyan mondom...Nem bírom már ezt!!!!! Alice szereti Niall-t, Niall szereti Alice-t, de nincsenek együtt. Ez tök logikus!!..........Csak értelmet kéne benne keresni.

*******Zayn szemszöge*******

Komolyan ennek az egészek nincs semmi értelme. Mért vagyok olyan mint egy feketelyuk??!!

********Alice szemszöge*******

-Na, de mond már el!! - nyaggatott a szöszi.
-Mondom,.hogy nem érdekes. - ráztam le magamról szavait.


*******Liam szemszöge*******

Várjunkcsak, most esett le Niall-el akar beszélni, de Niall itt van ès vele beszél, csak vèrfarkasként. Huhú... Ez aztán a dráma sorozat.

*******Alice szemszöge*******

-Min gondolkoztok?? - tettem fel a kérdést.
-Semmin!! - hallatszott az egybefolyt válasz.
- Valami azt súgja, hogy még mindig nem vagytok normálisak. - hogy bírtam erre rá jönni.
-Hé szöszi!! Még mindig félsz a fáktól? - kérdeztem nevetve.
-ÁÁ.. Ott egy fa!..és engem bámul. - sikítozott.
-Az a éppen háttal van neked, ha nem zavar. - hogy lehet ekkora vaksi, hogy nem látja, hogy az a fa háttal van neki.

-És ti, hogyan a picsába tudjátok megmondani arról a fáról, hogy háttal van ??!! - kérdezte feszülten a sötét, miközben a fa felé mutatott.




-Nézd éppen mosolyog!! - ordított a világos.

*******Liam szemszöge*******

Logikától túltengő testvéreim, valahogy , valamilyen okból.....Értelmesnek látják azt a kibaszott fát!!!!!!
Hú geci.. mi a fasz van azzal a buzi fával??? Nincs szeme, nincs szája. Akkor hogy a kurva....mosolyog vagy néz??? He-he-he!!! De most tényleg nem kötözködni akarok. De az csak egy fa!!!!!!!!!!!!! Az csak egy buzi, értelmetlen fa!!!!............Nem mintha bennük több lenne.


*******Alice szemszöge*******

-Csáááá!!! - ordítottam bele a mélyen elgondolkozó sötét bundájú vérfarkas fülébe.
-Te elme beteg állat!!! - ijedt meg.
-Az nem én , hanem a szöszi! - mutattam a szöszi felé aki lefagyott.




Csak nézett rám mereven.
-Te neked mi az elme roggyant bajod van?? - löktem el, de ő még mindig ugyan úgy bámult rám. Tudtam hogy egyszer eljön ez a pillanat csak azt hittem, hogy az a hűtőm bosszúja lesz.
Hmmmm...én is ilyen mereven bámulok amikor nincs kaja a hűtőbe. Egy hűtő lettem??
-Fenn akadt a szemed??? - kérdésem teli volt.....kérdéssel.
-Lefárasztasz. - feküdt le.




-Tesó, te kész fárasztó vagy. - próbált laza hangnemben beszélni.
Egy pillanat alatt fel állt és elszaladt. A többiekkel utána szaladtunk. Nincs hozzá fűzni valóm....
-Kecske lettem... - e kijelentése az életkedvemet is elvette, de még a halál gondolatát is meg untam.




-Inkább.. agyilag zokni. - szólalt meg a sötét.
-Jó büdös. - fűzte hozzá a göndör.
-Mi??? - kérdezte vissza.



-Jól hallottad. - mutattam felé.
-Pitizz!! - adtam az utasítás mi egy pillanat alatt bele fúrta magát az elmémbe.
-Na azt megnézem. - jelentette ki.
-Kapsz kaját. - adtam neki egy kis kedv csinálót.
-Igen is kapitány!! - remélem nem akad ki túlzottan mikor megtudja, hogy nincs nálam kaja.




-Jaj, de kis cuki vagy!! - kezdtem el simogatni a hasát, mert igen ... nem értem el a mancsát.
Egy pillanatra elfelejtettem, hogy állva egy picit magasabb nálam.
-Kérem a kajám!! - szált vissza a földre.
-Ő-Ő-Ő SZÓVAL.. TUDOD..IZÉ - dadogtam.
-Ugye nem az akarod mondani, hogy nincs kaja!! - nyomta a fejét szorosan az enyémhez.
-Tudod, hogy szeretlek. - kerestem a kibúvó pontot.
-Én viszont nem. Nem adtál kaját. Ezért még megfizetsz!! - 




-Na, de szöszi. - próbáltam közel menni hozzá , de errébb ment.
-Hó van az orromon!! - na ezt a havat honnan szedte??




-Szerintem az nem hó hanem geci!! -szólalt fel a göndör.
-Mindjárt tüsszentek. Nyugi....higgadj le . - próbált nem tüsszenteni.




-És nesze!! - a fejérő lerázta a havat ami természetesen rajtam landolt.
-Ezt még megbánod!! - és neki futottam, de elugrott én meg hasra estem.
-Kapj el!!! - 



Sziasztok!!
Remélem tetszett az új rész.
By.:Sára:)))

1 megjegyzés :