-->

2014. február 15., szombat

40.fejezet Gördeszkázás: - ÁÁÁ OTT EGY OSZLOP!!

Vissza érve a fiúk már idegesen kérdezgették egymástól, hogy hol vannak a lányok??
-Itt - szólalt fel Reni.
-Ti meg hol a picsába voltatok! - pattant fel Fred idegesen.
-Csak sétáltunk. - nyugtattuk meg a teljes idegállapotban lévő fiút.
- na akkor mehetünk gördeszkázni?? - kérdezte Del.
-Igen, csak elugrok a gördeszkámért. -szólaltam meg.
-Ok, de siess!! - figyelmeztetett Brad.
Gyorsan haza szaladtam, felkaptam a gördeszkám és futottam vissza, mivel az erdőben nem igazán lehetett gördeszkával haladni. És igen ki próbáltam és nem ment.
-Csá!! - ordítottam mikor oda értem. 
-Szia, na menjünk! - intett James.
-Oké. - karoltam bele Reni-be és úgy mentünk.
A parkba érkezve ez a kép fogadott.



-Hé Brad!! Gyüsz tesó, gyüsz!! - ordított James Bard-nek.
-Még csak 20 percet voltam velük, de már értelek. - tettem a kezem Reni vállára.
-Ugye. - ölelt át.
-Csak egy a baj, mi sem vagyunk jobbak. - köhögtem ki.
-Jaj, bocs. - vette észre, hogy majd meg fojt.
-Gyerünk. - kaptam fel a gördeszkám.




*******Niall szemszöge******

-Ébredj te kis mormota. - ébresztgetett Louis, de semmi kedves sincs fel kelni. Miért? Nincs értelme Alice nélkül. Annyira hiányzik, nincs kit ölelgessek. 
-Tesó!! - jött be Harry is.
-Hagyjatok. - burkolóztam bele a takaróba.
-Na de te kis hülye. Remélem tudod, hogy vérfarkasként simán vele lehetsz. - rázott meg Liam.
Tényleg, hogy én milyen hülye vagyok simán lehetek Alice-val, csak vérfarkasként.
Lassan kiszálltam az ágyból, körbe néztem aztán vissza dőltem.
-Mi a baj?? - kérdezte Liam.
-Az, hogy nem Olyan helyes mint én. - szólalt meg a tükörbuzi.


*******Liam szemszöge********

Annyira sajnálom Alice-t és nagyon, de nagyon haragszok Niall-re, de ez akkor sem megoldás, hogy itt fekszik már egy napja.
-Niall mért nem keresed meg Alice-t és mért nem beszéled meg vele??!! - húztam le róla a takarót.
-Köszi tesó, de nem akar látni. - húzta a fejére a párnát.
-Akkor keres magadnak egy másikat. - állt elő az ötlettel Harry.
-Ja úgyis azt mondtad ezerszer jobb csajokat találsz nála. - rántottam meg a vállát Louis.
-Amúgy meg igaza van ő egy vámpír én meg egy.. - mondta volna tovább ha Zayn bele nem vág a szavába.
-Egy vérfarkas. - tette hozzá Zayn.
-Annyira, de annyira hiányzik. -nyavalygott.  Most komolyan ha ennyire szereti Alice-t akkor miért kavart azzal a csajjal???


*******Alice szemszöge*******

-Hé, Alice!! Hiányzik még Niall?? - kérdezte Del.
-Nem, eddig nem is gondoltam rá. - fura volt egy darabig ez a mondat.
-Na, de te csak törődj  azzal, hogy ne ess el!! - utasítottam Del-t aki erre egyből el esik.
-Dik csaje!! Most komolyan. - mutattam Del felé.
-Te meg vigyáz az oszloppal. - és jé neki mentem egy oszlopnak.
-Köszi tesó!! Észre vettem. - mondtam a földön feküdve.
-Hol van Fred? - kérdeztem mire egy nagy fekete köd tűnt fel előttem.
-Buhh..- és a ködből egy Fred lett.
-Egyszer arcon foglak csapni egy serpenyővel.. - mutattam az arca felé miközben fel álltam.
-Én meg puhatestűvé teszlek egy....bottal. - és a földről fel vett egy botot amit én kivettem a kezéből és ketté törtem erre ő ,,sírva,, tovább ment.
-Alice, ennyire azért ne legyél kegyetlen!! - szólt rám James. Mivel ez a idióta fogyi srác rám figyel és nem arra a oszlopra ezért ő is úgy járt mint én.
-Ezek az oszlopok mindenütt ott vannak!! - ordított fel haragjában.
-Én is ezt mondom. Támadnak az oszlopok!! - ordított Del mikor neki futott egy oszlopnak, de kicsit sem direkt é s tényleg nagyon halkan ordított.
-Kicsit halkabban ordíts!! - szóltam rá.
-Én nem ordítok hangosan, csak nektek jó a halásotok. - emelte fel a mutató ujját aztán felém mutatott. Ez még mekkora egy idióta.
Fred a placcon hülyült miközben mi az oszlopokkal veszekedtünk.




-Tesó, ugrass át rajtam!! - és James le feküdt.




-Még élek!! - ordított örömébe aztán elkezdett szaladni és................ neki ment egy oszlopnak.
-Baszd meg!! - ordított az oszlop felé.
-Ne bassza, mert akkor szaporodni fog!! - állt elő a ténnyel Fred.
-Na mulassunk!! - ordított Del és zenéz kapcsolt a telefonján.
-James mutass egy trükköt!! - nyávogott Fred.





-Hé engem nézzetek!! - ordítottam a fiúknak.




-Fotózás!!! - Reni előkapta a telefonját és mindenkiről csinált képet.







Brad nem igazán akarta a dolgot így ő hátat fordított.
Még pár percet voltunk a pályán aztán az utcán mentünk.




-Szasztok!! - ordítottunk egyszerre James-al.
-Hát te?? - kérdeztem tőle.
-Én haza kísérlek. - válaszolt.
-Na hogy érezted magad?? - kérdezte út közben.
-Szuper volt. - egész úton nevettünk a történteken és néha neki ment egy fának.

Köszönöm a hozzászólásaitok és ígérem sietek a kövivel. 
By.:Sára:)) <3

1 megjegyzés :