-->

2014. január 18., szombat

36.fejezet Graffiti!!

-Na ha befejeztétek a ragadozó életmódot akkor... - kezdtem el gondolkozni.
-Akkor mehetünk graffitizni!! - állt fel Zayn.
-Ok! - rohantam fel az emeletre, hogy át öltözhessek és le zuhanyozhassak.
Szokásomhoz híven a fürdés most sem tartott fél óráig. A fürdőből ki lépve a szekrény felé vettem az irányt.  Kicsit nehezemre esett ki választani melyik ruhát vegyem fel.
-Alice!! - ordított Zayn.
-Mindjárt megyek!! - és már fel is kaptam azt a példányt amivel szemezgettem.




-Itt vagyok!! - ordítottam a lépcsőn szaladva.
-Azt hallom. - jegyezte meg.
-Indulhatunk? - kérdezte, miközben egy táskát szorongatott amiben a graffitit tartotta. 





-Igen. - bólogattam.
-Jó szórakozást! - ölelt át Niall.
-Neked is. - kuncogtam.
-Sziasztok!! - ordítottuk egyszerre.
-Hova megyünk? - kérdeztem mikor kiléptünk az ajtón.
-Majd meg látod. - indult el egy irányba.
-Hát ezzel egy életre szóló információt nyújtottál. - mondtam cinikusan.
-Ugye. - nevetett.
-Olyan három nap múlva oda is fogunk érni??!! - tettem fel a költői kérdést.
-Csak fél óra. - legyintett a kezével.
-Én is úgy érzem. - néztem rá beleegyezően.
-Most komolyan mikor érünk oda!! - nyávogtam.
-Alice még csak a szomszéd ház kapujáig jutottunk el. - szólt rám.
-Tényleg? Tényleg! Tényleg. 
-Olyan vagy mint garfield. - nevetett.
-Akkor te vagy..... Mi vagy? - néztem rá kérdő tekintettel.
-Ember. - jelezte, hogy melyik fajba tartozik.
-Én nem. - nevettem.
-MI?? - ébredt fel 100 esztendős horkolásából.
-Si. - válaszoltam.
-Mi si?? - kérdezett rá.
-MISI!!! - jött rá.
-Ott vagyunk már?? - kérdeztem.
-Most meg szamár. - fogta meg a fejét.
-Jól van Fiona!! - tettem a kezem a vállára.
-Nem vagy vicces! - morgott aztán röhögött.
-Meg érkeztünk. - tette le a táskát, olyan 20 percnyi néma gyaloglás után.
-Azt látom. Itt egy fal néhol graffitivel. - elemeztem a falat.
-Nézd ott egy hamburgeres graffiti!! - mutattam az említett alkotás felé.



-Mint ha Niall-t látnám! - jött oda hozzám.
-Na fogjunk hozzá!! - nyomot a kezembe egy spray-t.
-Na neki kezdek. - mentem oda egy tiszta részhez.
-Ok. Én is! - ment keresni valami tiszta felületet.
-Mit csináljak?? - kérdeztem magamba.
-Meg van. - fogtam meg a fekete spray-t.
Olyan 20 perc után már csak csinosítottam.
-Hé Zayn!! Kész vagyok. - ordítottam.
-Én is!! - jött a válasz.
-Muti. - futott oda.
-Ez lenne. - mutattam az alkotásom felé.



 -Te is rendben vagy. - utalt a művemre.
-Gyere mutatom az enyém! - és már futottunk is, mert egy kicsit távol volt.
-Ez nagyon állat! - nevettem mikor megláttam Zayn egyedi alkotását.




-Most csináljunk közösen! - jelentettem ki.
-Oké. Nézd ott van egy üres hely! - fogta meg a cuccokat és az említett hely irányába mutatott.
-Na és mit? - kérdeztem erre ő oda jött és megsúgta.
-Oké. Kérem a kéket. - vettem ki a táskából. 
-A feketét.! - vett ki ő is egyet.
-Lássunk hozzá!! - kijelentésemre már mind a ketten a magunk dolgával törődtünk.
-Megy?? - kérdezte.
-Persze. - a nyújtózkodásomat megunva fogta a szárnyam és kicsit meg emeltem magam.
-Milyen oda fent a levegő?? - nézett fel rám.
-Ugyan olyan mint lent. - érkeztem vissza a földre.
-Mindjárt!! - fújt még egyet és hátrébb ment.
-Milyen?? - léptem én is hátra.




-Cukor. Csinálok egy szivacsot. - fogtam meg egy sárga spray-t és kerestem egy tiszta helyet.
-Zayn!! - kiabáltam a dolgomat elvégezve.
-Milyen? - kérdeztem mikor oda ért.


-Tuti. - lihegett.
-Na gyere had mutassam az enyémet. 
-Nagyon jó!! 



-Újabb közös alkotás?? - tette fel a kérdést amire mind a ketten jól tudtuk a választ.
-Na, vágjunk bele!! - fogott meg két spray-t és idétlen fejet vágott.
-Fekete: - hangzott Zayn szájából.
-Fehér. - szólaltam fel most én.
-Lila.
-Sárga.
-Zöld.
-Kék.
-Piros. -  a végére már ki alakult az, hogy egyszer én majd ő mond egy színt.
-Geci!! - lépett hátra.
-Zayn ugye nem most akarod . ...
-Komolyan te is mindig a rosszra gondolsz! De amúgy geci jó lett. - vigyorgott.
-És azt te honnan tudod?? - léptem oda hozzá.
-Geci jó!! - kiáltottam fel.


-És te honnan tudod!!?? - vont kérdőre.
-Onnan, hogy látom! Tudod itt van előttünk fél méterre. - mutattam magam elé.
-Az a fű a fal ott van. - emelte feljebb a kezem.
-A meddig ellát a szemed az a tiéd! - idézett az egyik macskás rajzfilmből. Vagy oroszlános volt? Nem tudom.
-Szóval kb. fél méter. - néztem rá értetlenül.
-Tanuld meg értékelni a dolgokat. - mondta a lehető legbölcsebben.
-Na külön alkotásra fel! - vonultam el.
Mivel egyedül voltam ezért nem üvöltöttem mikor színt váltottam. Zayn viszont igen. Vajon mit hihetnek azok akik a fal túl oldalán vannak??
-Zayn, kész vagy? - kérdeztem tőle.
-Igen. - üvöltött vissza.
-Gyere nézd meg!! - utasítottam.
-Csini! - nyávogott.




-Nézzük a tied!! - álltam meg a művészi alkotás előtt.



-Induljunk!! - kapta fel a cuccot.
-De előtte még nézzük meg a falat!! - néztem  rá kölyökkutya szemekkel.
Némán néztük a szebbnél szebb műveket.









1 megjegyzés :