-->

2014. január 3., péntek

33.fejezet Angliában

-Hé, Alice ébresztő!  - ébresztgetett Niall.
-Oké, Fent vagyok. - ébredeztem.
-Na felébredtetek? - jött oda Liam.
-Igen. - válaszoltuk.
-Akkor gyertek, mert leszállt a gép. - mutatta a kezével az utat Harry.
-Ma este mit csinálunk? - kérdezte vigyorogva Harry.



-Bulizunk? - kérdeztem vissza.
-Persze, persze.... Biztos nem!! - szólt rá Niall.
-És miért nem? - kérdezett rá a göndörke.
-Mert , emlékszel mi történt a bulikon?! - húzta fel az egyik szemöldökét a szöszi.
-De az itt Anglia nem Florida. - húzta fel ő is a szemöldökét.
-Amúgy is ma bulizni kell!! Új év van!! - ordított Zayn.
-Oké. - egyezett bele Niall.
-Amúgy mért akadtál ki? - álltam fel a helyemről.
-Mert mást terveztem. - tette zsebre a kezeit.
-Ja, és mit? - kérdeztem.
-Semmi. - hajtotta le a fejét.


*******Niall szemszöge*******

Muszáj volt lehajtanom a fejem, mert úgy vigyorogtam mint egy idióta. És amit tervezek az meglepetés.
-Szóval nem akarod nekem elmondani! - szálltunk le a gépről.
-Az titok. - öleltem volna át, amit ő látott is, de inkább oda ment a fiúkhoz.
-Akkor ma este buli. - jelentette ki Harry.
-Találkozzunk 7 órakor a szokásos helyen! - egyeztetett velünk Zayn.
-Oké. - egyeztünk bele.
-Na megjött a taxi. Várjunk csak miért dumálunk az időpontról ha egy házban lakunk? - tette  Liam fel ezt a roppant elgondolkodtató kérdést amire senki nem tudott választ adni.
-Tessék! - nyitottam ki Alice-nak az ajtót, de ő kikerült és a másik oldalt szállt be.
-Miért haragszol? - kérdeztem mikor már mind a ketten be szálltunk a kocsiba és a címet is el mondtam.
-Nem haragszok. Csak furcsállom, hogy nem mondasz el semmit. - rántotta meg a vállát.
-Talán mert.... - folytattam volna ha ezt nem akartam volna arra a pillanatra hagyni.
-Talán mert? - kérdezte vissza.
-Mert meglepetés. - engedtem a titokból egy kicsit.
-És kinek? 
-Majd meg tudod. - vigyorogtam.
-De ugye nincs harag?! - tártam ölelésre a karom.
-Nincs. - öleltük meg egymást.
-Meg érkeztünk. - szólt hátra a sofőr.
Kifizettem a taxit utána pedig lassan ki szálltunk.
-Szóval itt laktok. - jegyezte  meg Alice mikor már mindenki meg érkezett.






-Igen. Tetszik? - karolta át Harry.
-Ez gyönyörű!! - kezded a bejárat felé futni.
-Na, gyertek!! - ordított utánunk.
-Tessék!! - nyitotta ki Zayn az ajtót.


*******Alice szemszöge*******

-Le tehetem valahova a cuccaim? - kérdeztem meg Niall-t.
-De , gyere! Majd le rakjuk a szobámba vagy is helyesbítek a szobánkba. - mosolygott a végén. Azért aranyos tőle, hogy örül ennek. Bár furcsa még mindig , hogy nem mondja el azt a titkot.
-Na jössz! - ordított le az emeletről.
-Igen.-  és már ott is álltam mellette.
-Na ez lenne az én kis szobám. - nyitotta ki az ajtót.



-Tök cuki. - mentem be. 
-Hova tehetem le? - kérdeztem meg , nehogy rendetlenség legyen.
-Oda. - mutatott egy tiszta helyre
-Hé, Alice nézd meg az enyémet! - rángatott ki Zayn és az ő szobájához vezetett.
-Na milyen? - nyitotta az ajtót.




-Ez is jól néz ki. - próbáltam vissza menni Niall-hez, de szembe jött Liam.
-Hé, gyere! - rántott magával.
-Na..!! - mutatott a   szobájába.





-Ismételten ez is jó.! - próbáltam másodjára is vissza menni a szöszihez, de most ki ránt el? Hát Harry!!
-Nézd!! - nyitotta ki a szoba ajtaját.





-Szuper. - sóhajtottam és harmadjára is neki vetemedtem a dolognak , de most már meg sem lepődtem mikor Louis felkapott és a szobájához hurcolt.
-Na mutasd  a szobád! - mutattam az ajtóra.
-Tessék főnök! - nyitotta ki az ajtót.




-Mint a többi ez is szuper. - feleltem unottan, fogalmam sincs vajon miért. Negyedjére neki futottam az ügynek és most csodák csodájára oda értem és be bírtam menni a szobába.
-Mi tartott eddig? - kérdezte szomorúan.
- Zayn aztán Liam és Harry végül Louis mutatta meg a szobáját. Még mielőtt rosszra gondolnál.
-Szóval ki készítettek. - nevetett a ,, nagy lelkesedésemen,,.
-Igen, pontosan. - sóhajtoztam.
Egy kis idő múlva felálltam és és elkezdtem a szobát vizsgálni.
-Ez mi? - akadt a kezembe egy fotó album.
Vissza ültem az ágyra Niall mellé.
-Azt tedd le!! - utasított nevetve. 
-Ne merd ki nyitni!
-Add ide! - hangzottak az utasítások.
Lassan felálltam amit ő is követett, így végül egy kisebb harc alakult ki köztünk a fotóalbumért.
Először még csak kergetőztünk azután már egymást lökdöstük ami egy kisebb fajta birkózásba eredt. Végül is a mappa a szoba túlsó végében volt amíg én az ágyon, Niall derekán ültem és a kezeimmel a feje felett tartottam a kezeit, karját.
-Nyertél. - lihegte, a tudat bennem volt, hogy mivel nem teljes erőmből fogom le ezért nem sok idő kéne neki, hogy ki szabaduljon.
-Köszönöm. - szálltam le róla és a mappa felé mentem, aztán vissza az ágyra.
-Na, nézzük! - utasítottam magam. Mikor kinyitottam teli volt Niall gyerekkori képeivel.





-Nagyon aranyos vagy. - mosolyogtam.
-Köszi. - ölelt át.
-Na mennyünk vacsizni! - pattant fel.
-Még nincs kaja. - fogtam vissza az örömét.
-Akkor helyesbítek. Irány főzni! - lökött ki a szobából.
-Hova mész? - kérdezte Harry mikor a lépcsőn mentem le.
-Főzni. - nevettem.
-Kaja már van. Csinált Liam. - csámcsogott a rágóján.
-Nem szólsz Niall -nek?  - kérdezte furcsállóan.
-Nem. - mentem az étkezőbe.


-Sziasztok. Mi a kaja? - ültem le melléjük.
-Nézd meg! - mutatott végig az asztalon Zayn.


-Mint mindig, lenyűgöző! - mosolyogtam Liam-re.
-Köszi. Legalább egy valaki értékeli. - ült le mellénk.
-Várjunk csak hol van Niall? Ő sosem hagyna ki egy étkezést sem. - hiányolta Louis.
-Nos,... Ki lökött a szobából azzal a szándékkal, hogy csináljak kaját és miközben lejöttem a lépcsőn összefutottam  Harry-vel aki elmondta, hogy Liam csinált kaját. Én meg bosszúból nem szóltam Niall-nek. - meséltem el nekik a történetet.
-Ügyes. - lökött oldalra Liam.
Fél óra múlva már a mosogatóba pakoltuk a cuccost. Felmentem a lépcsőn egyenest Niall szobájába.
-Na, kész a kaja? - kérdezte csillogó szemekkel.
-Nos, mikor le értem ki derül, hogy Liam már csinált kaját. Meg ettük és én elfelejtettem szólni. -  vigyorogtam.
-De.. de.. - láttam rajta, hogy szinte már-már sír.
-De hoztam neked belőle. - húztam elő az eddig mögém rejtett tálcát.
-Köszi!! - ugrott fel örömében.
-Örülj is mert amiért ki dobtál a szobádból azért azt terveztem, hogy nem adok kaját. - mutattam fel fenyegetőjen az egyik ujjam.
-Te már meg is etted?! - döbbentem le a mondatom után.
-Azt hittem, hogy már megszoktad. - feküdt le az ágyra, mind aki jól végezte dolgát.
-Hé, a tálca nem megy le magától!- szóltam rá.
-Léci!!! - nyávogott.
-Oké!! - és már vittem is le azt a dög tálcát.
-Nem tudom te , hogy döntesz de én készülődök a bulira. - léptem be a külön fürdőszobánkba.
-Akkor megyek én is. - jött utánam.
-Mi- mi?? Nem te kint maradsz! - löktem ki.
Egy gyors zuhany és hajmosás után  beszárítottam a hajamat és a fürdő szobából kifele vettem az irányt. A testemet egy törülköző takarta e,l Niall szeme elől. A cuccaim közt kotorásztam egy megfelelő ruha darab után,míg a végén ki kaptam egyet és a fürdőbe siettem. A ruha darabot lassan magamra húztam.


Kicsit félek, hogy túl....túl....olyan....nem tudom. Majd Niall dönt.
-Na milyen? - léptem ki a fürdőből.
-Wow. - döbbent le.
-Köszi. - kuncogtam.
-Nem hittem volna, hogy ennyire jól áll rajtad az ilyen ruha. -zavarába bénázott a bókkal.
-Nem túl.. - akadtam meg a mondatommal.
-Nem túl? - kérdezett rá.
-Nem túl elegáns? - kérdetem félve.
-Szerintem pont illő egy vámpírnak. - szedte össze magát.
-Oké. - bólogattam.
-Te? - kérdeztem.
-Mi?
-Nem sokára indulunk. A buliba. - mondtam a két mondat között egy ,, fél órás,, szünettel.
-Ja, de! - utalt a készülődésre.
Ő nem vitte túlzásba. Egy trikó amin az amerikai zászló volt és egy farmer, ez volt a viselete.
-Na milyen? - kérdezte. Na jó neki ennyi is elég ahhoz, hogy már megint ,, gondolkozzak,,.
-Hahó? - ébresztgetett.
-Ja, nagyon tuti. - válaszoltam vázis késéssel.
-Köszi. - nyávogott.
-Szívesen. - nyávogtam én is.
-Na drágáim indulhatunk? - jött be Harry.


-Persze. - mentünk vele.
Idő közbe a fiúkat is össze szedtük. A kocsiban szokáshoz híven Niall ölében kellet ülnöm, aki hála istennek erősen fogott, mert ahogy Zayn vezet. Húú.. nem semmi.

Remélem tetszett az új rész. Várom a véleményeiteket!
By.:Sára

1 megjegyzés :

  1. Huuu..nagyon jól írsz..:) már nagyon várom a kövi részt:33

    VálaszTörlés