-->

2014. január 4., szombat

34.fejezet Éjféli csoda.

-Na mi itt szoktunk bulizni. - álltunk meg a parkolóba.
-Jó sokan vannak . -jegyeztem meg.
-Ugye nem hoztál fegyvert! - szólt rám Harry.
-De. - mutattam fel a tárcámat.
-Minek?? - kérdezett rá Liam.
-Mert., így sokkal jobban érzem magam. - grimaszoltam.
-Oké és ugye nem fogsz senkit sem meg enni? - tette fel a kérdést Zayn.
-Most nem hagyom magára. - ölelt át Niall.
-Ó.. Szóval ti.... - hagyta abba Zayn mikor Niall oldalba vágta.
-Jól van gyerekek, menjünk!! - indított el minket Harry.
A klub egész területén üvöltött a zene. A bejárathoz érve a biztonsági őr elkérte a személyigazolványainkat, hogy meg bizonyosodjon a korunkról. 
-Gyere velem! - fogta meg a kezem Niall.
-Hé várjatok mi is megyünk! - szóltak ránk a fiúk.
Niall egy asztalhoz rángatott minket, ott helyet foglaltunk mindannyian.
-Na mit iszunk? - kérdezte mosolyogva Zayn.
-Én egy ütős koktélt. - jelentettem ki.
-Én sört. - dőlt hátra Niall.
-Én is. - mondták egyszerre a többiek.
-Mit hozhatok? - állított oda egy pincérnő elég hiányos öltözetben amit a fik meg is figyeltek.
Niall viszont hátat ordított neki és engem nézett.
-Mi az? - kérdeztem tőle.
-Jól nézel ki! - mosolygott és sikeresen bevörösödött az egész arcom.
-Köszi. - hajtottam le a fejem, nehogy észre vegye.
-Láttátok!  - tért vissza a földre Harry.
-Ja, nem rossz! - áradoztam a csajról.
-Hé, és Alice!? - szólt közbe Niall.
-De ő már foglalt. - kacsintott Zayn.
-Már mint ,hogy érted ezt? - kérdeztem rá az illetőre.
-Ó hát ott van Jack, Niall és a szőke ír vérfarkas. - forgatta a szemeit.
-Jack?? - kérdeztem vissza.
-Jaj bocs ő már le van pattintva. - legyintett a kezével.
-Amúgy mi van a vérfarkassal? -kérdeztem újra.
-Ja tényleg ő vele csak haverok vagytok. De Niall, ő ellene milyen kifogásod van?? - vigyorgott Liam.
-Hagyjátok már! - állt ki mellém Nial mikor meglátta a vörösödő fejem.  
-Köszi. - súgtam a fülébe.
-Semmiség. - súgta vissza.
-Ti meg miről beszélek, hogy ennyire titkos? - vont minket kérdőre Louis.
-Hagyd! Biztos a..... - folytatta volna ha a pincérnő oda nem állít a italokkal.
-A 4 sör. - tette le a fiúk elé.
-És a koktél. - tette le elém.




-Köszönjük! - mondtuk egyszerre.
-Na hol is tartottunk? - szólalt fel Liam.
-A végén. - válaszoltam.
-Na, de most komolyan! - nyávogott Louis.
-Ott, hogy most mi részegre akarjuk inni magunk? - tettem fel a kérdés.
-Igen! - ordította egyszerre Louis, Harry és Zayn.
-És te Niall? - húztam fel az egyik szemöldökömet.
-Emlékezni szeretnék. - karolt át.
-Mire? - kortyoltam bele az italomba.
-Arra, hogy te se idd le magad! - vette ki a kezemből a poharat.
-Miért? - halmoztam el a kérdésekkel.
-Az meglepetés. - szólt közbe Liam az arcán egy mosollyal.
-Oké. - egyeztem bele.
-Én viszont azt akarom, hogy buliz! - nyomtam a kezébe a sört.
-Biztos!? - kérdezte ijedten.
-Igen, csak .. izé.... - mondtam volna csak Liam közbe vágott.
-Ne csajoz be! - tette Liam a szám elé a kezét.
-Hülye! De éjfélkor jövök érted! - kacsintott aztán a fiúk után ment, akik a beszélgetésünk közben eltávoztak mellőlünk.
-És te? - kérdezett rám Liam.
-Mi van velem? - ébredtem fel.
-Mért nem bulizol? - érdeklődött.
-Mert még nem láttam részegen őket és segíteni akarok haza hurcolni a bandát. - kortyolgattam a koktélom.
-És te meg Niall milyen viszonyban vagytok? - vigyorgott.
-Már fogalmam sincs. - sóhajtottam.
-Vajon mi lehet az a titok? - tettem fel a kérdést.
-Majd meg tudod. - nevetett.
-Jól el vannak! -  mutattam Harry-re.
-Na ja. - kuncogott.
-Mi ilyen vicces? - kérdeztem rá a boldogság okára.
-Az, hogy mi még milyen jót fogunk azon szórakozni, hogy részegek. - nevetgélt tovább.
Gyorsan telt az idő, ezt abból véltem, hogy Niall már jött oda hozzám és a telefonomra nézve mindjárt éjfél.
-Gyere csak! - kapott fel a kezébe és úgy vitt  a tömegbe.
-Ezt miért csináltad? - kérdeztem.
-Ezért! - csókolt meg szenvedélyesen. Azonnal viszonoztam, az elején mohón , de aztán egyre lágyabban csókolt. 
-Eljönnél velem randizni? - váltunk el levegő hiányban.
-Igen. - csókoltam meg újra.
-Vas Happenin? - ugrott oda Zayn.


-Te megcsalsz? - vont kérdőre.
-Zayn!! - szólt rá Niall.
-I'm Sorry!! - szipogott.



-Nem haragszok. - karolta át Niall, Harry meg megölelte.
-Na gyere haver itt nem látnak minket szívesen! - vezette el Harry.
-Nos és ki az a lány? - kérdeztem kuncogva, ő a homlokával az enyémnek dőlt.
-Mint ahogy mondtam egy közeli barátom.  - nevetett.
-Hogy nem esett le. - öleltem át.
-Nem tudom. - ölelt vissza.
-Na menny és bulizd ki magad! - löktem el magamtól.  
-De veled mi lesz? - nézett rám szomorúan.
-Én majd a te részeg fejedet fogom hazacipelni! - löktem meg nevetve.
-Holnap randi! - mutatott rám.
-Azért nem akarom magam le inni. - mutattam én is rá.
-Valamit el felejtettem!! - húzott vissza mikor már mentem volna vissza Liam-hez.
-Igen?? - kérdeztem rá.
-Szeretlek. - ölelt át szorosan.
-Én is. - öleltem vissza.
-Na megyek, mert nem sok olyan barátnőt találok aki azt mondja , hogy bulizzak. - engedtük el egymást. Vissza sétáltam Liam-hez.
-Na mi ez a vigyor? - kérdett mikor helyet foglaltam.
-Az titok!! - mutattam fel az ujjam.
-Szóval tetszett a meglepetés. - mosolygott.
-Te tudtad!! - vontam felelősségre.
-Igen. - mondta komoly arckifejezést vágva.


-Pontban éjfélkor. - kezdtem bele az olvadozásba.
-Pontosan. 2013-2014. - ig csókolóztatok. - bólogatott belegyezve.
-Nem semmi. Hogy bírtátok eddig? - kezdett el fárasztani.
-Sötét. - hunytam le a szemem.
-Igen, az van ha becsukod a szemed. - tette a kezét a vállamra, min ha én lennék az idióta.

************************

-Na, szedjük őket össze! - állt fel.
-Én hozom Niall-t! - pattantam fel a helyemről.
-Oké! - indult el egy irányba.
Én Niall illatát követve mentem vagy is Harry , Louis és Zayn illatát követve, de erről már nem szóltam Liam-nek. Meg is találtam őket Harry egy csajra próbált rá mászni míg Niall, Zayn és Louis a pulthoz dőlve ittak tovább. Megfogtam Niall és Louist és kifele kezdtem őket vonszolni.
-De még nem akarok. - beszélt teljesen ittas hangon Louis.
-Szia Alice! - szólalt fel Niall is ugyan azon a hangon.
-Szia. - mosolyogtam rá.
-Szeretlek. - puszilta meg az arcom. Leheletükben tisztán lehetett érezni az alkoholt. 
-Én is. - pusziltam meg.
-Szia Alice. - jött oda Liam, Harry és Zayn társaságában.
-A kocsihoz? - kérdetem.
-A kocsihoz! - mutatott  a kocsi felé és Zayn a földre esett mivel azzal a kezével fogta.
-A francba! - kapta fel a földről.
-Hova megyünk? - nyöszörgött Harry.
-Haza! - válaszolt Liam.
-De az a csaj velem szemez! - mutatott egy lányra aki teljesen az ellenkező irányba nézett.
-Oké, persze. - mondtam Liam miközben a kocsi felé siettünk. Szépen, óvatosan beraktuk őket a kocsiba. 
-Harry-t fektesd a többiek ölébe! - utasított Liam.
-Alice te nem az én ölembe ülsz? - kérdezte kómásan Niall.
-Most előre ülök. Rendben? - mosolyogtam rá, mire ő csak mélyen bámult engem érthetetlenül.
Az ölükbe fektettem Harry-t aztán beszálltam előre.
-Indulhatunk? - kérdezett Liam.
-Igen. - néztem hátra Niall-re. Hátra nyúltam, hogy meg foghassam a kezét, nyugtatás képen. 
-Nem baj? - mosolyogtam rá.
-Nem. - erőltettet ő is az arcára egy mosolyt aztán villámszerűen aludt el.
-Úgy sem fog semmire sem emlékezni a csók után. - emelte ki a ,, csók,, szót.
-Tudom. - fordultam előre.
-Alice? - keresett Niall amint elengedtem a kezét.
-Itt vagyok. - fogtam meg újra.
-Na, jó ez azért aranyos volt. - nevetett Liam.
-Mint egy kisgyerek. - tette hozzá.
A beszélgetés végére már ott is álltunk a háznál. Liam Harryt, Zayn-t és Louis-t cipelte a helyére. Nekem csak Niall-el kellet törődnöm. Fel is vittem a szobánkba ott levettem róla néhány ruhadarabot aztán rá adtam egy nagyobb pólót és ágyba tettem. Utána én is levetkőztem és be bújtam mellé az ágyba, mivel amint el mozdultam mellőle már engem keresett, így esélyem sem volt a fürdésre. 

Kicsit nehezen ment ez a rész, de remélem tetszik! Nagyon várom a hozzászólásaitokat. :)
By.:Sára 

3 megjegyzés :