-->

2013. november 19., kedd

13. fejezet Egy új korszak hajnala


***Louis szemszöge***

 Jó volt hallani azt, hogy úgy szeret minket ahogy vagyunk. Még a bosszantó tulajdonságainkkal együtt is. 
-Na és Louis bosszant a galambbal? - törtem meg a csendet, ami a gondolkodásom közben állt be.
-Sajna nem. - válaszolt fancsali képet vágva.
- Egyébként nem akarjátok megmutatni  az emberi alakotokat? - hangzott a buktató kérdés.
-Neeeeeem!!!!!!! - ordítottuk egyszerre. 
-Ok. - rántott vállat.
-Na, de mi akkor hozzunk kaját vagy ne? - kérdezte Harry.
-De, mennetek kéne mert ilyenkor mászkál a legtöbb ember.!!!! - utasított.
-Vagy majd este. - simogatta a hasát.
-Tudom pocak, tudom éhes vagy . de majd este kapsz kaját.- beszélt a hasához.
-Te most komolyan a hasadhoz beszélsz?! - fintorgott Liam.
-Őőőőőőőő pocaaaaaak!!!!! És igen vele beszélek. - erre a kijelentésére mindenki elnevette magát.
-És ilyenkor a haverjaid nem hiányolnak? - kérdezte a szöszi.
-Nem hiszem. - állt le a nevetéssel.-Miért? - kérdeztem. Erre csak vállat vont.
-De amúgy ahogy ma Harryt elnéztem buliba fogunk menni. - nyújtotta ki a nyelvét.
-Mennyit nézed te őt? - kérdezte Harry. Erre Alice fel állt és oda ment drága barátomhoz és ellökte.


***Harry szemszöge***

Nagyon jó Alicét szekálni. De honnan tudja a buli? 
-És ez a buli is olyan lesz mint az előző? -  kérdezte Liam.
-Ha nem fogok egy percig tovább egyedül állni akkor  nem. Jaj, meg titeket nem zavar már ez a 4 napja tartó sötétség ? -grimaszolt Alice.
-Nem. - vágtam rá.
-Na én zúztam a fúkhoz. - és már el is tűnt.

***********************

***Alice szemszöge***

-Fiúúúúúúúúúúúk mehetünk?! - ordítottam.
-Mindjárt csak a hajam!!!!! - ordított vissza Zayn. Mindenki ott állt mellettem. Niall nem egészen szólt hozzám mióta haza jöttem. Nem is érdekelt mi a baja. Buli lesz és én élvezni fogom. Igen.
Lassan de biztosan Zayn is lejött indulásra készen.





Mivel a hely nem volt messze ezért gyalog mentünk. Egész úton csak Harry és Louis kacagását lehetett hallani. Mi szórakozhatnak ilyen jól? A szórakozó hely előtt állva csak a hatalmas nagy ricsajt lehetett hallani. Én csak a fiúk után mentem be. Ott mindegyikünk útja külön vált. Én leültem a pulthoz és rendeltem magamnak egy ütős koktélt. A pultos nagyon perverz fejet vágott mint mindig. Nagyon jól ismerem, még anno a haverjaimmal mindig ide jártunk. Azóta a pultos Bobbi mert így hívják kitanulta, hogy ezzel a fejével mindig kin tudd hozni a sodromból. Olyan 10 perc után megjelent Bobbi a piámmal, ugyan azzal a kiborító tekintettel. De most egyáltalán nem bántotta a szemem.
-Sajnálom de most ez nem jött össze. - fintorogtam.
-Na igyad kis csillag!! Na milyen? - kérdezett rá miután bele kortyoltam.
-Ütős. - bólogattam, aztán mikor már csak egy korty maradt az egészből leült mellém egy srác.
-Szia Jack vagyok! - monda egy elképesztő mosoly keretében. Bevallom majdnem elolvadtam-
-Szia én Alice vagyok! - mosolyogtam vissza. 
-Itteni vagy? - kérdezte, miközben az egyik ujjával a poharamat forgatta a pulton.
-Igen miért kérdezed? -kérdeztem picit össze húzott szemöldökkel.
-Ja, csak mert még nem igen láttalak itt Miami külvárosában. - mondta ki a jól kibővített mondatát.
-Pedig szokta a focipályára járni Alex- el és gördeszkázni is járok Joss-al. - válaszoltam, enyhén feltűnően zaklatottat játszva.
-Ja, őket ismerem. És hogy, hogy egyedül hagytak egy ilyen veszélyes helyen? - kérdezte fintorogva.
-Most nem velük jöttem. Hanem Kei barátaival az úgy nevezett One Directonnal. Húhhhh.. - flegma hangnememet illetően Jack el nevette magát.
-Értem, na és valamelyikük már hatalmába kerített-e? - kérdezte kölyök kutya szemekkel.
-Ami majdnem ismétlem majdnem az ép ott táncol azzal a csajjal. Szóval ez felejtős. Enyhén szólva. - vágtam hülye fejet.
-Szóval akkor szabad a a keze hölgyem. - próbált francia akcentussal beszélni.
-Egy kicsit jobban ejtsd azt a HH-át! - mondtam tiszta francia akcentussal.
-Így? - helyesbített most már tökéletesen.
-Igen.
-Felkérhetem egy táncra? - nyújtotta felém a kezét és az enyhe francia kiejtés.
-Persze. - fogattam el  kuncogva. Bementünk a tömegbe a fiúktól nem messze. Niall és az új csaja pont szembe voltak velünk. Szinte éreztem magamon Niall szúrós tekintetét ahogy látja, hogy táncolunk. 
-Holnap elmegyünk valahová kettesbe? - súgta a fülembe Jack. Aminek elfogadása képen csak megpusziltam az arcát. Amit ő egy gyors csókká alakított át. 
-Hé a haverjaid haza fele készülnek egy csajjal. - szólt nekem kicsit eltávolodva tőlem.
-Jobb lesz ha szólok Niallnek, hogy ne az én ágyamba csinálják. - forgattam meg a szemem és húzni kezdtem Jacket az említett személyhez. 
-Niall. Majd ne az én Ágyamon oké. - figyelmeztettem azután vissza mentünk a tömegbe.
- Miért mit keresne ő a te ágyadba? - kérdezte össze húzott szemöldökkel.
-Nem volt több hely ezért vele kell, kellett aludnom. - sóhajtottam egyet azután a vállára hajtottam a fejem.
-Nem alszol ismétlem alszol ma este nálam? - kérdezte miközben gyönyörű zöld szemeit vizsgáltam. 
-Aludhatok ott. - sóhajtottam.
-Hú egyébként tudom ám, hogy vannak egy kicsit nagy szemfogaid. - mondta kerülve a vámpír kifejezést. Nagyon aranyos gesztus volt tőle, hogy nem akar megbántani a faj meg különböztető szavakkal. 

**************
Lassan elértünk a házáig. 


Az ajtót kinyitva egy gyönyörű nagy kutya fogadott.






-Ő lenne Sem. - mutatott a kutyára miközben az ajtót csukta be maga után.
-Gyönyörű. - simogattam a kutyát.
-Kérsz valami inni valót? - hajolt le hozzám és Semhez. 
-Nem köszönöm. Inkább Egy ágyat szeretnék. - ásítottam.
-Gyere! - vezetett a szoba felé. Az ajtót kitárva egy gyönyörű helység fogadott. 



-Na, milyen ? - kérdezte ásítva.
-Mint a kutya, ez is gyönyörű. - válaszoltam.
-A fürdőt útközben már láttad. - nyújtott felém egy pólót és egy női fehérneműt.
-És neked ilyened honnan van? - kérdeztem.
-Az ilyen esetekre. - mosolygott. Én pedig egy pillanat alatt a fürdőbe teremtem a zuhany alatt. Ahogy a víz rám zúdult előtörtek belőlem az érzések. Az, hogy Niall és az a csaj, már teljesen nem érdekelt. Csak az járt a fejembe, hogy  mekkora egy gyökér és én is az voltam, hogy majdnem bele zúgtam. De itt van Jack ő tök kedves. Igaz az a előbbi dolog kicsit megmutatta, hogy általában olyan mint Harry. De azt is, hogy nem akar csak úgy eldobni. Ja meg, hogy nem akart leitatni. Niall meg teljesen kihasznált. Jó tudom nem történ semmi de még is olyan az érzés. Nagyon egy rohadék az is biztos. Remélem jól szórakozik azzal a ribanccal. Na, jó ez nem igaz hisz az a csaj normálisnak láttam azután, hogy lemászott a rúdról és át öltözött. Na ez a másik az tényleg egy ribanc. - lassan kimásztam a zuhany alól és felkaptam a ruhadarabokat.
A kilincset biztosan félelemnélkül nyomtam le. Habár nem tudom mért kavargott bennem az, hogy ,, Légy erős,, Semmi baj,, stb. stb. stb. 
-Mehetsz ha gondolod. - léptem be a szoba ajtaján. 
-Én már fürödtem itt tudod két fürdő van. - vágott hülye fejet. Én az ágyba beérve meg fogtam a párnát és hozzávágtam. Így egy enyhe párnacsata indult el köztünk. A háborúban én kerekedtem fel pontosan a derekára. Onnan fogtam le a kezét ami a feje felett volt. Próbálta kiszabadítani rabul ejtett végtagját de nem sikerült. Persze biztos voltam benne ha akarná akkor már rég kiszabadult volna. 
-Most mit teszel velem? - kérdezte csücsörítve.
-Alszok. - jött a válasz. amivel egy pillanatban már az ágyban feküdtem betakarózva és a kis villannyal játszottam. Fel-le kapcsolgattam.
-Valaki aludna ám!! - szólt rám haragosan. Amire véglegesen leoltottam a lámpát.
-Jó éjszakát! - mondtam Francia akcentussal.
-Neked is. - és már aludtunk is mint a bunda.

Sziasztok remélem teszik az új rész. Írjatok sok komit.
By.:Sára

1 megjegyzés :