-->

2013. november 14., csütörtök

12.fejezet

Reggel egy nagy ,, HÚÚ ,, -ra ébredtem fel. Négy idióta üvöltött a szobában vagy is ott idióta de az ötödik még csak most ébredt fel. Nem is tudom, hogy mire.
-Ti mit kerestek itt ? - hangzott a kérdés felőlem.
- Nyitva volt az ajtó. - hagyta abba az üvöltést Liam.
-És az még nem azt jelenti, hogy be kell jönni. - dünnyögött Niall.
-De. számunkra igen. - tette csípőre a kezét Harry.
-Na viszont ha nem tűntök el, akkor ki szívom a véretek! - fenyegetőztem eredménytelenül.
-Na jó látom kettesben akartok lenni. - vigyorgott Harry.






-Akkor mi megyünk. hátrált az ajtó felé Louis. Amikor kiértek a fiúk, Niall csak dühösen morogva vissza feküdt aludni.
-Hé ,ne hogy aludj már! Inkább szívassuk meg a többieket! - ráztam az ágyon fekvő szőkeséget. De őt nem igazán izgatta fel a dolog.
-Na Niall kelj fel! - ébresztgettem.
-Mit ajánlasz cserébe? - nyöszörgött.
-Nem hívom a szőke vérfarkas haveromat, hogy ő keltsen fel. És ő ám ért ahhoz, hogy ugrassza ki az embert a bőréből.- válaszoltam.
-Mért milyen az a vérfarkas haverod? - feküdt a hátára.
-Szőke, kék szemű és még nem láttam emberként és ő karmolta meg még anno a hátam - mutattam az említett testrészemet. - de amúgy kedves.
-Aha. És képes lennél rám uszítani? - mondta kölyök kutya szemekkel.
- Na, egyébként most jut eszembe beszélnem kéne vele. Mert már régóta nem láttam. - ugrottam ki az ágyból és a szekrényemhez elé léptem. Hosszú turkálás után a kezem közé akadt egy pompás darab.







Felhúztam magamra a göncöt és Niall felé néztem aki nem volt sehol. Na mindegy. Az ablakhoz mentem, hogy majd onnan kimászok és elrepülök az erdőbe.

****Niall szemszöge****

Amikor Alice azt mondta, hogy megy és beszél a haverjával vagy is velem akkor csak az járt a fejemben, hogy minél előbb az erdőbe érjek a többiekkel. Pont kapóra jött mikor a szekrényéhez ment. Abban a pillanatban rohantam a többiekhez és mentünk az erdőbe.

***************************

-Mikor jön már? - kérdezte feszülten Zayn.
-Ja, úgy rá hoznám már a frászt. - nyávogott lányos hangon Louis.
-Én meg letámadnám és eljátszanám azt, hogy le akarom tépni a fejét.- tervezett Harry.
-Na és te szöszi? - kérdezte Liam.
-Én megvédeném tőletek. - jelentettem ki magabiztosan.
-Áhhhh.. Egy igazi szőke herceg. - mért fel Liam.
-Na, de ,most ősszintén mikor jön? - kérdezte Zayn.
-Ki mikor jön? - mosolygott Alice mellettünk ülve. Belőlem egyszerre csak ki tört a nevetés ezt a jelenetet újra átgondolva. Azt ahogy mi beszélgetünk arról mit teszünk vele és Bumm egyszerre csak megjelenik.
-Te mióta ülsz itt? - állt fel Harry.
-Már elég ideje, hogy tudjam mire készültök. - mosolygott felém.
-És honnan tudtátok, hogy jövök? - kérdezte sejtelmesen.
- Megérzés. - vágtam rá.
-J, oké mert Niall-el azt dumáltam, hogy eljövök ide. Ja, kérdezett rólatok. - mosolygott.
-És mit mondtál? - jött a kérdés Louistól.
-Azt, hogy kedvesek vagytok. Meg a  hátamat is szóba hoztam. - nézett felém komor tekintettel de miután felnyüszítettem csak egy mosollyal nyugtatott meg.
- Óhh... Ez mi volt itt elől? - tette a mancsát a képe elé a göndör.
-Itt most az van, hogy éhes vagyok és lusta vagyok vadászni. Szóval hozzatok nekem kaját mert itt fogok össze esni mert már annyi erőm sincs, hogy vért szívjak. - utasított minket.
-És mit szeretne az úrhölgy? - mondta flegma hangsúllyal Harry.
- Várjunk csak már nem vagyok vérszívó? - döbbent le Alice.
- Már nem vagy az. - válaszoltam.
- Na, de mit óhajtasz? - kérdezte Zayn.
- Hát, 1 mókus, 2 vaddisznó, 5 őz, 3 róka és 1 ember. Lehetőleg olyan akit gyűlölök. - sorolta.
- És, hogy fogjunk neked embert? - kérdezte Louis.
-Hát úgy ahogy vámpírt. - mutatott felém.
- Na, jó nem szeretnél le szállni erről a témáról? Mert én sajnálom tényleg. Amit csináltam de már nem tudom vissza szívni. Tudom neked fáj meg minden de-de na ennyi nem tudok már mit hozzá fűzni. - morogtam. Alice döbbent tekintettel ült le mellém és ölelt át.
- Semmi, baj csak felhozom az első találkozást. Életem egyik legjobb és legizgibb napját. - ölelgetett.
- Tényleg így gondolod? És mi volt a másik legjobb? - soroztam a kérdésekkel.
-Igen, és a másik meg egy másik találkozás. - mosolygott.
-Kivel találkoztál? - kérdezte Zayn.
-Őőőő...... Meséltem már róla. Asszem. - vörösödött el.
-A Niall fickó? kérdezte Liam. Várom már Alice képét mikor meg tudja, hogy nekem mondta el, hogy belém szeretett. Hát igen annyira aranyos. Liam  meg direkt csak kérdezi és kérdezi.
- Lehet. - válaszolta.
- Szóval ő. - játszottam a szomorút.
- Nyugi téged is szeretlek. - mondta a szemembe nézve. Engem is szeret vagyis minket és ezzel engem. Saját magam is össze kavartam. De jó!!!
-Min gondolkozol? bújt hozzám Alice.
- Ige, min gondolkozol? - jött közelebb a Kevin Buzi.
- Ja semmi, csak nem e láttam - e már valahol azt a faszit. - vigyorogtam.
- Hé Niallt ne ,merd még egyszer így a szádra venni!!!! - szidott le Alice, hogy ne faszi - zam le saját magam.
-Jól van nem sértegetem a te szőke hercegedet. - adtam fel.
-Szerintem is. De amúgy én a találkozásnál az egész bandát gondoltam nem csak Niallt. Ja, nagyon jó fejek ma pl. ordításra keltem fel. Igen ők voltak, Liam , Zayn, Louis és Harry. Niall az arra kellt fel velem. Húh.. Nagyon bírom őket. Igaz megfenyegettem őket, hogy húzzanak el a szobából vagy kiszívom a vérüket de imádom őket. - áradozott rólunk.
-Szóval bírod őket. - só hajtott Louis.
-Igen, mert náluk jobb nincs. Emberkén, barátkén meg állják a helyüket. - dőlt hanyatt a leveleken.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése