-->

2013. november 25., hétfő

15.fejezet Film

Haza érve csak úgy becsaptam az ajtót egy hatalmas nagy vigyorral a képemen. Az út közben szóltam Jack- nek is , hogy nem lesz jó a randi most. 
-Sziasztok!!!!!!!!!!!! - ordítottam.
-Mi van tán meg táltosodtunk? - kérdezte Harry miközben körbe ment rajtam és végig nézett, meg állt előttem és..
-Hozzám jössz? - tette fel a kérdést.
-Bocs de a kajával nem szabad játszani. - dugtam ki a szemfogaimat.  Harry csak szipogva tovább ment. Én oda mentem hozzá és nyomtam egy puszit az arcára bíztattásként. 
-Amúgy neked nincs randid? - emelte fel a fejét.
-Lemondtam, jobbnak láttam ha rendet teszek itthon. - mutattam felfelé az emeltre célozva.
-Óóóó sok szerencsét! - fogott velem kezet.
A lábaim csak úgy szedték a lépcsőfokokat. A szoba ajtaját is csak úgy kicsaptam nem törődve mi folyik a túloldalon.
-Bundában sült hús a kedvencem. - nyaltam meg a szemfogaimat.
-Hmmm... na tubicáim vagy most azonnal összeszeditek magatokat vagy a reggelimként végzitek mind a ketten. - tettem csípőre a kezem. A csajjal együtt elkezdtek öltözködni.
-Amúgy te ki vagy, hogy így szólj hozzánk? - kérdezte a ribi.
-Hát nem egy ribanc az is biztos. - nevettem el magam.
-Az anyádat! - szólt vissza a csaj.
-Óóóó szerintem inkább  fuss mielőtt  még a fogam a nyakadba végzi. - vigyorogtam. A csaj egy pillanat alatt a házon kívül volt.
-Na és mit csináltatok a pasidal? - kérdezte Niall.
-Ó hát nem randiztunk az is biztos. -
-Akkor már meguntátok a kúrást ? - röhögött.
-Azt lassan te unhatnád meg mert lenyírom ollóval. 
-Azt próbáld meg és már a szádban köt ki. -igazította meg az ágyat.
-Tudtommal én szívom a te véred és nem pedig fordítva. Szóval fogd be a pofád és örülj annak, hogy élsz. 
-És mi lett azzal a sráccal?
-Honnan tudjam. 
-Na és kaptál szuvenírt a vérfarkasoktól? 
-Igen, egy tanácsot, hogy nyírjalak ki.
-És megfogadod? -
-Lehet az még attól függ.
-Ja vagy úgy. - ért oda hozzám.
-És ti mit csináltatok? 
-Hát azt amit meg zavartál.
-Gyertek filmeeeeeeeeeezni!!!!!!!!! - ordított Louis.

****Niall szemszöge****

Lassan mentünk le a lépcsőn. 
-Én nem megyek!!!! - ordított Alice.
-Na és te Niall neked is jobb dolgod akad vagy jössz? - szólt vissza Liam.
-Milyen filmet néztek? - kérdezte Alice.
-Horrort. - válaszolt Zayn, mire leértem.
-Azon belül? - kérdezett rá.
-Kör!! - üvöltött Louis.
-ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓóóóóóóóóóóóóóó................. - akkor tuti nem - nevetett. Nem tudom mi ebben a vicces. Beérve a nappaliba már várt a popcorn és a film is kezdődött. A fiúk furcsán néztek rám.
-Most mi van? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel miközben a számba tömtem egy adag popcornt.
-Most te ugye csak játszol Alice-vel? - kérdezte Zayn.
-Hagyatok már, nem mindegy azt csinálom ami jól esik. - flegmáztam.
-Jól van csak ne hogy te szívd meg a végén. - figyelmeztetett Zayn.
-Nézzük inkább a filmet!!! - szólt ránk Harry
A filmben már az elején bele merültünk.


****Alice szemszöge****

Mikor meghallottam, hogy a Kört nézik meg azonnal a fürdőbe szaladtam sminkért. A hajamat előre fésültem és egy kicsit bevizeztem. a arcom és a fehér köntös alól kilátszó részeimet be sminkeltem. Mivel már nem egyszer ijesztek meg ezzel embereket ezért már jártas vagyok benne és cuccaim is vannak ehhez a filmhez. Pl.: a sminkem a ruhám a hajam teljesen tökéletes pont ugyan olyan mint a filmben. Lassan és halkan másztam le négykézláb a lépcsőn, hogy ha valaki kijön a szobából már akkor frászt kapjon. Leérve a csukott ajtó üvegéhez hozzá vágtam az egyik kezem- persze a tenyerem is ki volt festve pirosra így vérnek látszik - aztán a másikat is és úgy csúsztam fel az ajtón. Az ajtót lassan nyitottam ki és amikor már volt olyan nagy rés amin felmászhattam a plafonra a vámpír képességeimnek köszönhetően. A sötét szoba plafonján lógtam pont úgy, hogyha onnan leugrok a fiúk pont azt lássák, hogy a tévéből jöttem ki. Ez de izgi. Amikor a nagy körmeim a falon kopogtak a fiúk egy kicsit megrezdültek. El kezdődött a szívatás. De remélem őket majd nem kell a pszichoterápiára bevinni mint a többit. 
-Hallottátok ? - visított fel Liam.
-Biztos a csaj a filmből! - nyugtatta Niall Liam-et.
-Kösz ez tényleg tök nyugtató volt. - hálálkodott.
-Nyugi biztos csak Alice csinál valamit biztos. - szólt közbe Zayn. Végül is nem hazudott nagyot.
-Na jó ez már tényleg ijesztő! - reagált Niall a nyöszörgésemre - vagy arra amit én utánoztam a csajról.
-Mi ez a sikítás? - röhögte Niall. 
-Nem vagy vicces?  - vágott sértődött fejet Harry.
-Ó te kis nyuszi! - vágott hülye fejet Niall. Amin majdnem elröhögtem magam úgy vöröslött már a fejem, hogy vissza tartsam a röhögést. 
Mikor már mindenki félt leugrotta a plafonról és mindenki ordított én pedig már kínzó lassú léptekkel közeledtem hozzájuk.
-Bassza meg!!!! - ordított Niall.
-A jó isten!!! - követte Zayn. Hála istennek Kei nem volt itthon, hogy leleplezzen. 
-Be szívtátok!!!!! - ordítottam fel és egy mozdulattal letöröltem a sminket az arcomról.
-Baszd meg!!! - ordították egyszerre.
-Nem baszom mert szaporodik. - válaszoltam. Erre viszont elkezdtek nevetni.
-Na jó viszont mosd le magadról ezt mert szív infarktust fogok kapni. - utasított Harry.
-Azt hittem, hogy előbb már meg volt. - sóhajtottam szomorúan.
-Hidd el nem kicsit. - válaszolt arckifejezésemre. A szoba közepén forogtam egyet és már a rendes cuccomba voltam smink nélkül. 
-Wow. - szólt Zayn.
-Hát igen ha te ilyen gyorsan megcsinálnád a hajad annak örülnék. - szólalt fel Niall.
-Kuss szőke buzi!! - csitítottam el. 
-Esetleg Jack. -tette hozzá.
-Kétlem, hogy ő okozná a globális felmelegedés! - szóltam vissza azután oda mentem és kilöktem abból a fotelból ahol ülni szoktam.
-Bocs de már láttam előre ahogy ég a fotelem.  - vigyorogtam




1 megjegyzés :