-->

2014. április 12., szombat

49.fejezet

-Héé..ti nem akartok fel kelni?? - jött be Louis a sátorba.
-Kösz. Most nem kérek. - húztam a felemre a takarót.
-Nem nem kérek, hanem gyertek! - rántotta le Niall fejéről a pokrócot, neki ez látható módon nem tettszett.
-Ezt ugye nem akartad?? - kérdezte Niall gyors felébredése után.
-Kelni kell!! - ordította Liam.
-Louis?? - kérdezte Niall még egyszer.
-Niall!! - ordított Louis aztán adott Niall-nek egy csbcs-t.
-Ááááá.....-ordított fel Niall.
-Ezt még meg bánod!! - üvöltött Niall és utána rohant.
-Mért van az a z érzésem, hogy Niall megint a csomagtartóban fog utazni?? -  sziszegtem magamban.
-Azért mert a csomagtartóban fog utazni?? - kérdezte Liam.
-Ez logikus. - öltöztem át.
-Milyen volt a tegnap este?? - vigyorgott Liam.
-Hehehe... - nevettem cinikusan.
-Hihihi.. - csapta össze a két kezét.
-Á-áá-ááá.. - ordított Niall miközben Louis-t kergette.
-Ezek mit éreznek?? - kérdezte Zayn a sátrából kiérve.
-Az agyhelyüket. - bólogattam Zayn-re nézve.
-Mi?? - állt meg a két visítozó hülye gyerek.
-Ti csak futkározzatok tovább!! Főleg te Niall, hogy nem fagysz meg?? - hessegettem őket. Komolyan Niall, hogy nem fagy meg egy szál fehérneműben ami valójában fekete volt.
-Niall, nem akarsz fel venni valami??? - kérdezte Liam a szemét eltakarva.
-Miért tán zavar?? - tette csípőre a kezét Niall.
-Engem nem, csak a retinámat kicsit égeti. - simogatta a szemét Liam.
-Alice?? - kérdezte tőlem valamit Niall.
-Aha persze... - válaszoltam...
-Mi?? - állt meg Louis.
-Semmi!! - fordítottam nekik hátat.
-Fázok... - sziszegett Niall.
-Csodálom is. - vágta hátba Zayn Niall-t.
-Én is szeretlek.- nézett Zayn-re.
-Bocs tesó én nem vagyok buzi. - veregette vállon.
-Én sem. - grimaszolt a szöszi.
-Alice. - nézet rám Niall.
-Mi van?? -fordítottam hátra a fejem.
-Fázok. Ölelj meg!! - tárta szét a karját.
-Te most egy vámpírt kértél meg arra, hogy melegítsen fel?? - kérdeztem vissza.
-Alice, vigyáz fel éget!! - figyelmeztetett béka Harry.
-Hmm.. - nyöszörgött Niall, mint egy ovis.
-Hisztizni nem akarsz?? - kérdezte Louis.
-Léci... - ugrált.
-Oké..-öleltem át.
-Remélem tudod, hogy te egy pöppet nagyobb vagy mint én. - jelentettem ki mikor az ölelésemből az lett, hogy engem látni sem lehet az ő nagydarab testétől. 
-Be viszel?? - bólintott a sátor felé.
-Persze még valamit?? - kérdeztem.
-Kérek egy vízmentes buborékot, cukor nélkül két habbal. - rendelte a lehetetlent.
-Majd később. - próbáltam ki mászni karjaiból, de a vége az lett, hogy a maradék lelkemet is ki ölelte belőlem.
-Ha így folytatod meg ölöd. - segített Liam a ki szabadulásban.
-Alice?? - kérlelt Niall.
-Van lábad?? - kérdeztem.
-Igen, de kibokamlott a ficám. - szipogott.
-Gyere be kísérlek! - nyújtottam a kezem.
-Fáztam.. - bújt be az ágyba, a sátorba érve.
-Jó neked.. - sziszegtem.
-Miért?? - kérdezte a fázást abba hagyva.
-Mert. - legyintettem.
-Ma mit csinálsz?, - kérdezett.
-Nem tudom, te,? - kérdeztem.
-Próba.. - ásított.
-Persze legyél álmos, ne hogy én aki egész éjjel fent volt. - idegeskedtem.
-Nyugi...-csitított.
-Nem kellett volt addig kint lenni.. - oktatott.
-Mi lenne ha fel öltöznél?? - kérdeztem.
-Ok. - kezdett el öltözködni. Én aközben ki másztam a sátorból és le ültem a többiekhez. Mind annyian felöltözve vártak.
-Harry!! - vágta hátba a békát Liam.
-Alice, nem akarod vissza változtatni? - kérdezték tőlem.
-DE lehet róla szó. - fogtam meg az állam.
Azzal a lendülettel ki vettem a zsebemből egy kis vámpírkönnyet amit rá cseppentettem Harry-re.
-Ááá.. - futott ki Harry a sátorból.
-Ezt nem tudtad volna előbb is?? - nézett kérdő tekintettel.





-De, de akkor hol marad a móka?? - rántottam meg a vállam,, mire Harry elkezdi mutogatni, hogy hogyan fog meg fojtani.
-Na ki rendel egy helye, szőke , gitáros csávót?? - jött oda Niall.
-Én, de ez mehet vissza a gyártóhoz. Valamit nagyon el rontottak rajta... - hessegette Liam Niall-t.
-Szerintem ki hagyták belőle a helyest.. - vakargatta az állát Louis.
-Alice, nem akarsz meg védeni?? -kérdezte aranyosan.
-Ezt el találtad. - mosolyogtam vissza.
-Na, de a gitár stimmel. - vágta nyakon Louis Niall-t.
-Áhh... - ijedt meg Niall.
-Gitározz, te...te..szégyentelen.. - fogalmam sincs mit érez ilyenkor Louis, de nekem mindegy.
Niall el kezdett gitározni a többiek meg énekeltek. 








Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése